FilipMietas Napisano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2012 Witam, jestem dość zielony w temacie części rowerów, ale chcę sobie podrasować rower w pewnym zakresie, na samym początku chcę wymienić przerzutki i hamulce. Znalazłem na allegro atrakcyjne klamki z przerzutkami do rowerów i dość zwyczajne v-braki. Niżej linkuję proszę powiedzieć czy pasują one do siebie. http://allegro.pl/kl...2041890514.html oraz http://allegro.pl/ha...2033436524.html Z góry dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enkoder Napisano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2012 Popraw linki... Pierwszy zestaw to tylko klamkomanetki (swoją drogą bardzo fajne, miałem kiedyś takie), służą do obsługi hamulców i przerzutek, przerzutek w zestawie nie ma, trzeba kupić osobno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FilipMietas Napisano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2012 http://allegro.pl/ha...2033436524.html http://allegro.pl/kl...2041890514.html Przepraszam, za błąd. Tak jak napisałeś to są klamkomanetki, czyli połączenie hamulców i przerzutek, czy się mylę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enkoder Napisano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2012 Połączenie klamek i manetek do obsługi... Link do hamulców podałeś, jeszcze potrzebujesz przerzutki. Ale nie napisałeś jaką masz kasetę/wolnobieg (8 rzędowy?), nie napisałeś również jaki rower, jak jeździsz i gdzie, podstawowe sprawy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FilipMietas Napisano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2012 Możesz mi zlinkować przerzutki jakie potrzebuje do tego? Kasete aktualnie mam 6 rzędową, ale jak trzeba to też bym wymieniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...