tomekp20 Napisano 10 Stycznia 2012 Napisano 10 Stycznia 2012 Witam, nie znam się na tym za bardzo więc chciałem się was poradzić. Jeżdżę 30% asfalt 60% polne drogi-mój ulubiony teren 10% las. 2-4 razy na rok wyścig XC (w okolicy nie ma zbyt wiele piachu ale wyścigi zawsze są piaszczyste ) - tak rekreacyjnie żeby się sprawdzić. Rzadko jeżdze po błocie- trakcja na nim nie ma dla mnie znaczenia, oponki mają być specjalistami Szukam opon o małych oporach toczenia - muszą być szybkie, zwijane oczywiście, fajnie jakby ważyły mniej niż 600 g ale opory toczenia najważniejsze. Przyczepność jest na 2 miejscu jednak opona na przód ma być przyczepniejsza, można wtedy fajnie dokręcać na zakrętach . Szerokość to myśle 1.9-2.1. Przebijalność ma małe znaczenie - opony nie zobaczą w najbliższym czasie prawdziwych kamieni, ścieralność nie musi być jakaś wyjątkowa dobra, wystarczy dostateczna, nie niżej. oponki do 130 zł komplet Co sądzicie o tych oponach? podawajcie swoje propozycje Kenda Karma (50zł) -mój faworyt na tył. Kenda Kadre (60 zł) - byłaby na przód z karmą? jest sporo wolniejsza? Schwalbe racing ralph (85-90zł) - jako przyczepniejszy? od karmy byłby dobry na przód, na tył za drogi Schwalbe rocket ron (85-90zł) - typowa opona xc. dobra na przód jak z oporami toczenia w porównaniu do racing ralpha? Continental jakiś? speed king (65-75zł) Maxxis Crossmark (75zł) - niewiele wiem o tych dwóch i opona która mnie zafascynowała, tylko nic o niej nie wiem (chyba nikt na niej nie jeździ )- Maxxis Rendez (70 zł) tą miałbym na przód, bardzo przyczepna na zakrętach, tylko jak z oporami toczenia, czy ona należy jeszcze do tych szybkich? są tylko jakieś angielskie strony z opiniami do niej Mam nadzieje że się połapaliście. Więc mój faworyt na tył - Karma w dodatku mam ją za za 50 zł w sklepie niedaleko, na przód nie mam pojęcia, te co podałem to nie wiem która najbardziej by mi pasowała do stylu jazdy. Ceny są ze sklepu centrumrowerowe i bike-center. Linków nie podawałem bo licze że odpo