Skocz do zawartości

[Rower] Zaniedbany rower - od czego zacząć ?


Rekomendowane odpowiedzi

Zaniedbany rower – od czego zacząć ?

 

Witam. Jako, że w temacie rowerów jestem jeszcze zielony chciałbym was prosić o pomoc.

Mam zamiar poprawić jakość paru podzespołów, a jeśli będzie potrzeba to niektóre wymienić.

Tak wygląda rower na dzień dzisiejszy. Wszystkie części fabryczne.

22462925.jpg

65946941.jpg

Wiem, że nie wygląda on najlepiej no ale od czegoś trzeba zacząć, póki co chęci i zapał jest :)

Pierwsze co rower dostanie to oczywiście sztyce. Jako że budżet trochę ograniczony będzie to Amoeba Borla lub używka Thomson elite. Wybór jest oczywisty z tym, że wybór zależy od tego ile wydam na całość roweru.

 

Pierwszą sprawą która mnie irytuje są szczeliny pomiędzy rączkami, a manetkami przerzutek. Zobaczcie sami:

11772398.jpg

93863746.jpg

Jak mogę to wyeliminować, gdy dosunę te gąbki jak najbliżej to i tak jakaś szpara jest i wystają tam jakieś plastikowe ząbki od strony manetek.

 

Druga sprawa, odstająca guma przy manetce:

58399519.jpg

To jest już po prostu „zmęczenie materiału” czy jest coś od środka co jakby przytrzymuje tą gumę?

W prawej rączce jest wszystko ok, a ta lewa jakaś taka bardzo elastyczna.

 

No i kolejna kwestia również związana z manetkami. Niby nie przeszkadza to w użytkowaniu ale nie podoba mi się to, mianowicie zakres maksymalny w obie strony nie mieści się jakby w tej skali na manetce. Na zdjęciach zobaczycie sami o co mi chodzi.

25233663.jpg

57674588.jpg

Mogę to jakoś nastawić ?

 

Uprzedzając wasze opinie dodam również, że rower dostanie nowe opony race king 2.2 oraz licznik Sigma BC 1009.

Proszę o pomoc odnośnie powyższych pytań, oraz o składanie własnych propozycji co do zmian.

Oczywiście zdaję sobie z tego sprawę, że przy waszych sprzętach jest to zabytek no ale chciałbym jednak sprawić aby wyglądał i funkcjonował on lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach