stawek Napisano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2012 Zaniedbany rower – od czego zacząć ? Witam. Jako, że w temacie rowerów jestem jeszcze zielony chciałbym was prosić o pomoc. Mam zamiar poprawić jakość paru podzespołów, a jeśli będzie potrzeba to niektóre wymienić. Tak wygląda rower na dzień dzisiejszy. Wszystkie części fabryczne. Wiem, że nie wygląda on najlepiej no ale od czegoś trzeba zacząć, póki co chęci i zapał jest Pierwsze co rower dostanie to oczywiście sztyce. Jako że budżet trochę ograniczony będzie to Amoeba Borla lub używka Thomson elite. Wybór jest oczywisty z tym, że wybór zależy od tego ile wydam na całość roweru. Pierwszą sprawą która mnie irytuje są szczeliny pomiędzy rączkami, a manetkami przerzutek. Zobaczcie sami: Jak mogę to wyeliminować, gdy dosunę te gąbki jak najbliżej to i tak jakaś szpara jest i wystają tam jakieś plastikowe ząbki od strony manetek. Druga sprawa, odstająca guma przy manetce: To jest już po prostu „zmęczenie materiału” czy jest coś od środka co jakby przytrzymuje tą gumę? W prawej rączce jest wszystko ok, a ta lewa jakaś taka bardzo elastyczna. No i kolejna kwestia również związana z manetkami. Niby nie przeszkadza to w użytkowaniu ale nie podoba mi się to, mianowicie zakres maksymalny w obie strony nie mieści się jakby w tej skali na manetce. Na zdjęciach zobaczycie sami o co mi chodzi. Mogę to jakoś nastawić ? Uprzedzając wasze opinie dodam również, że rower dostanie nowe opony race king 2.2 oraz licznik Sigma BC 1009. Proszę o pomoc odnośnie powyższych pytań, oraz o składanie własnych propozycji co do zmian. Oczywiście zdaję sobie z tego sprawę, że przy waszych sprzętach jest to zabytek no ale chciałbym jednak sprawić aby wyglądał i funkcjonował on lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...