alan23 Napisano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2012 Cześć, Szukam towarzystwa na wypady po pracy wieczorami jak i w weekendy. Jestem z Retkini i najczęściej jeżdzę w okolice oczyszczalni i lotniska w teren - nie preferuję jazdy szosami. Jak wiadomo - milej się jeździ w parach lub gromadą - stąd mój post. Jestem amatorem, nie ścigam sie z czasem choć lubie trochę pogonić i depnąć jak widzę górkę lub ładną prostą. Odległości jakie zazwyczaj pokonuję po pracy to około 20 km. Nie mierzę tego i nie mam nawet licznika. Rower to frajda i o to tu chodzi. Jazda zimą - jak najbardziej tak - ale jak nie pada deszcz - za tym nie przepadam niestety. Dajcie znać. Czekam na odzew. Pozdrawiam, Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek33 Napisano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2012 Jak wieczorami to zerknij na temat- "Reflektuje ktoś? Potrzebni odważni." Ja bardzo chętnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lycralodz Napisano 3 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2012 Cześć, Szukam towarzystwa na wypady po pracy wieczorami jak i w weekendy. Jestem z Retkini i najczęściej jeżdzę w okolice oczyszczalni i lotniska w teren - nie preferuję jazdy szosami. Jak wiadomo - milej się jeździ w parach lub gromadą - stąd mój post. Jestem amatorem, nie ścigam sie z czasem choć lubie trochę pogonić i depnąć jak widzę górkę lub ładną prostą. Odległości jakie zazwyczaj pokonuję po pracy to około 20 km. Nie mierzę tego i nie mam nawet licznika. Rower to frajda i o to tu chodzi. Jazda zimą - jak najbardziej tak - ale jak nie pada deszcz - za tym nie przepadam niestety. Dajcie znać. Czekam na odzew. Pozdrawiam, Wojtek Jak tylko przejdą te mrozy to chętnie bym wyskoczył na rower. Mam FujiBikes Nevada 2.0. Klikam z Widzewa ale chętnie dojadę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...