dayus Napisano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2012 Dzien Dobry:) W sterach na 1,5" z Cannondale'a jestem jeszcze laikiem,stąd właśnie pytanie do Was: Czy ta osłonka(zaślepka) łozyska ma być taka mała, z mniejszą średnicą jak bieznie łożyska? Równo zachodzi na koniec łożyska,tak,że bieznia jest odsłonięta. Zdjęcie: pzdr dayus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
colarz Napisano 23 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2012 Dobry wieczór Troche mineło od momentu jak napisaleś posta, ale dla rozwiania watpliwosci; u mnie jest dokladnie tak jak na zdjeciu powyzej, oslonka jest mniejsza, a na tej oslonce powinna byc jeszcze cienka podkladka, miedzy mostkiem, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
colarz Napisano 29 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 29 Lutego 2012 Dobry wieczór Troche mineło od momentu jak napisaleś posta, ale dla rozwiania watpliwosci; u mnie jest dokladnie tak jak na zdjeciu powyzej, oslonka jest mniejsza, a na tej oslonce powinna byc jeszcze cienka podkladka, miedzy mostkiem, Kolego Dayus, chcialem Ci wyslac prywatna wiadomosc ale , prawdopodobnie masz 'zapchana' skrzynke, wiec napisze tu, może przyda sie dla potomnych "Pamietasz moze jak skladales swoje stery Cannondale, czy na tym pierscionku/oslonce lozyska gornego, byla jakas podkladka, miedzy mostkiem? Swojego cannona rozkrecalem przed zima, wczoraj zaczelem skladać, i teraz nie pamietam, wydawalo mi sie ze byla taka cienka jak papier podkladka, ale przeszukalem caly garaz i nigdzie nie ma, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radomir82 Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 Oryginalnie nie ma tam żadnych podkładek, mostek montuje się bezpośrednio nad osłonką przeciwkurzową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...