szewczykluk Napisano 5 Stycznia 2012 Napisano 5 Stycznia 2012 Witam w biku GT Avalanche 1.0 fabrycznie sa kola na obreczach WTB SX24 i piasty Formula - nie znam ich specyfikacji, pytanie czy zostawic ten wynalazek czy cosik zmienic na lepsze?kazdy doradza ze tuning zaczynac od kol;)jak juz wszystko inne powymienialem wiec dylemat - zostawic czy zmiana?jazda xc, las - duzo i ostro, waga 86 kg - moja;)nie roweru hehe pozdrawiam
dawid Napisano 5 Stycznia 2012 Napisano 5 Stycznia 2012 zależy co chcesz uzyskać jak liczysz na mniejszą wagę to pewnie sporo mozesz urwać. Jeśli liczysz na większą wytrzymałość, to zakatuj to co masz i wtedy wymieniaj na nowe i mocniejsze
szewczykluk Napisano 5 Stycznia 2012 Autor Napisano 5 Stycznia 2012 na wage rowniez- katalogowo wazyl 14 kg bosh;(, nie mam wagi ale po wymianie czesci w rece czuje ze jest lzej;), nie wiem co sadzicie o tych obreczach?nie chce co tydzien z serwisem na centrowanie - chce miec pewnosc "stabilnosci i wytrzymalosci" - jesli bym wymienial to budzet do 700 zeta za kola
dawid Napisano 5 Stycznia 2012 Napisano 5 Stycznia 2012 http://daveo.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=202&category_id=5&option=com_virtuemart&Itemid=64&lang=pl Podobny zestaw tylko bez alu szprych i na srebrnych sapim race udało by się zrobić za 790zł. Myśle że dla Twoich potrzeb byłby to niezły zestaw. Wagowo powinno wyjść 80-100gram wiecej
szewczykluk Napisano 6 Stycznia 2012 Autor Napisano 6 Stycznia 2012 samoreklama;) a kolega umie dobrze zaplatac?aby pozniej nie bylo?
dawid Napisano 6 Stycznia 2012 Napisano 6 Stycznia 2012 jeszcze nikt nie narzekał a już na moich kołach ludzie dojechali do jerozolimy i wrócili
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.