Skocz do zawartości

[1300-1700] MTB Kross Level A2 2012 vs A2 2011

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Mam do wydania na rower około 1500 pln. Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o podzespoły MTB. Lubię jazdę po lesie ale nigdy nie zwracałem uwagi w jakie podzespoły wyposażony jest rower. Potrzebny mi rower który będzie się sprawdzał zarówno w lesie jak i na jezdni. Po przeczytaniu podobnych wątków nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie : czy jest sens w moim wypadku dopłacać 450 pln do nowszego modelu Krossa. Ceny jakie znalazłem na stronie mudserwis wyglądają następująco :

Kross 2011 Level A2 - 1249 pln http://www.mudserwis...-a2-p-1393.html

Kross 2012 Level A2 - 1699 pln http://www.mudserwis...012-p-2287.html

Tak jak pisałem jakiekolwiek różnice w podzespołach nic mi nie mówią. Proszę o nakierowanie mnie na właściwy wybór.

Dziękuje za pomoc.

Napisano

Ja myślę że ten kross z 2011 to dobra okazja, szczególnie jak ma zamiar kupić go teraz, gdy można dostać naprawdę duże zniżki na nowe rowery.

Osprzętowo te rowery to jest praktycznie to samo, różnicy nie odczujesz żadnej.

Napisano

Ok dziękuje za szybką odpowiedź. Przy okazji jeszcze dwa pytanka. Brać rower już teraz czy poczekać jeszcze miesiąc/dwa na ewentualne obniżki ?.

Jaką wybrać wielkość ramy przy wzroście 173 cm ?

Napisano

Dobrze prawi kolega wyżej. Kumpel ostatnio też poczekał i już roweru u tego sprzedawcy u którego miał kupić nie trafił.... Musiał szukać i miał problem. własnie z rozmiarem 17" i też chodziło o Krossa.

Napisano

Dobry wybór... zadowolenia z zakupu życzę... innymi słowy - przyjemności z kręcenia ;)

witam

a przy 176cm wzrostu rama 19" bedzie dobra?

zastanawiam sie rowniez nad level a2 2011 teraz juz 1299 kosztuje :)

damianzdw zamawiales z tego sklepu co link?

pozdrawiam

Napisano