Skocz do zawartości

[sprzęt] Prośba o opinie na temat tego zestawu


Amon

Rekomendowane odpowiedzi

ja tez bym nie ryzykowal. prawdopodobnie obydwie czesci beda slabej jakosci i moga sie po prostu zlamac. a wiadomo ze zlamanie kiery podczas jazdy nie oznacza nic dobrego. kupowanie karbonowych lub (podejrzanie) lekkich komponentow takich firm jak np. kross to raczej nie jest dobra inwestycja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli zycie Ci niemile to bierz ale nie chce miec Ciebie na sumieniu.

Takie cos moze sie w kazdej chwili zlamac a szczegolnie ze komplet kosztuje 200zl. Za ta cene to sie kupuje aluminiowe komponenty.

Jesli chcesz karbon to inwestycja w sama karbonowa kiere wyniesie ok 300 - 400zl.

Ktos juz kiedys opisywal czym sie skonczylo zlamanie karbonowej kierownicy i to markowej. Gosciu przecial sobie tetnice szyjna i gdyby nie szybka interwencja pogotowia juz by go nie bylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kross robi od niedawna przyzwoite rowery i trudno na razie powiedzieć ile to warte.

Sam pracowałem przy karbonie (tuning samochodów) i wiem że zrobienie porządnego wyrobu jes bardzo trudne. Wyglada ładnie, ale to zbyt ważna część żeby tylko wyglądała.

Jak chcesz koniecznie karbon to kup Tiogę, Ritcheya, BBB albo jakiegoś innego uznanego producenta, tylko zastanów się czy Ci to potrzebne.

Nie jesteś chyba jakimś championem-wyczynowcem (skoro pytasz o opinię na forum) i nie będziesz bił rekordów świata w najbliższej przyszłości. Te kilka gramów stracisz (z nawiązką) jak zjesz pizzę przed jazdą, a wytrzymałość laminowanych elementów to kilka, kilkanaście startów. Potem to jest już ryzyko.

Ze swojej strony polecam dobre i tanie komponenty kibix, kalloya, czy troszkę droższego Ritcheya (sam używam) i odradzam karbon. Myślę że większość mnie poprze.

 

Pozdrawiam serdecznie

Jacuńcio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna, ale do jazdy po miejscowych alejkach. Chociaż jeśli dołożysz dobry amor....ale wątpie... . Ja bym nie ryzykował i wziął coś mocniejszego ,jeśli jeździsz często i "zażarcie". Do jazdy wyczynowej ---kompletnie niepasuje, (pęknie, pozbędziesz się kilkunastu zeta, nabijesz sobie pożądnego guza, i po co to wszystko? ). Ładna , ale nie tylko o to, chodzi?.... . Chyba mnie rozumiesz, prawda...... .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Myślę że zdecydowanie przesadzacie. Piszecie jakby to było jakieś straszne badziewie, które stwarza zagrożenie dla życia bo w każdej chwili może trzasnąć :035: A jest to przecież nowy sprzęt, który kosztuje jednak te 200zł a mało to nie jest. Inna sprawa czy to się komuś podoba czy nie. Ja bym tego nie kupił bo ani to lekkie ani tanie, można kupić taniej i lżej. Chociaż wygląda nieźle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem sobie dokładnie te zdjęcia.

O bezpieczeństwo bym się nie martwił; to są aluminiowe części zalaminowane w jednej, dwóch warstwach maty węglowej. Nie powinno trzasnać, tyle że waży więcej niż porządny aluminiowy komplet...

Taki szpanerski gadżet do błyskania na ulicy i przyciagania złodziei.

Kross się zaczyna lansować na dobrą markę. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 80zł dostaniesz Tiogę taskforce (130g) a za 89zł mostek KBIXA 115mm (140g). Taki zestawik byłby lepszy ,tańszy i lżejszy. Jeśli taki Kross byłby dobry i wytrzymały to dlaczego kierownica karbonowa WCS kosztuje ponad 400zł ;) ...nikt mi nei wmówi ,ze te 300zł płacimy tylko za firmę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownica KBIX Pro Race 560mm - masa rzeczywista 147,6 grama

Mostek KBIX Pro Race 115mm - masa rzeczywista 138,4 grama

Czyli zestaw waży w sumie 286 gram. Używam takiego od roku i spisuje się rewelacyjnie. Cena to 89zł za mostek i 79zł za kierę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...