Krasiak96 Napisano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2012 Witam mam wieli problem ponieważ nie wiem który amortyzator bd lepszy mam do wydania 250-280 zł SR S XCR 100mm z blokadą skoku http://www.centrumrowerowe.pl/013247/SUNTOUR_XCR_LO_2011_czarny_z_piwotami_blokada_sprezyna_olej_skok_100mm_2390g/Produkt.aspx RST Gilla 100mm bez blokady http://allegro.pl/amor-rst-gila-t6-100-mm-regulowany-alu-tanio-i2020514926.html RST Capa 80mm blokada skoku http://allegro.pl/capa-ml-26-i2024139367.html Który z nich bd bardziej wybierał nierówności i dobrze się uginał ważę 55kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rmn1 Napisano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2012 Stawiam na XCR, a jeszcze lepiej Dart 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AXE95 Napisano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2012 Potwierdzam XCR będzie najlepszym wyborem. Szukaj modelu 2011 ponieważ posiada złote golenie które się nie ścierają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweloko Napisano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2012 Tak XCR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lina Napisano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2012 Przy Twojej wadze Gilia nawet by się nie ugieła. Zdecydowanie XCR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2012 Mam tego XCR'a co podałeś. Wybierz go. Nie ściera się goleń górna. Wywalisz elastomer, może zlejesz olejem i będzie ładnie pracował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
timex550 Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 Krasiak96 Zdecydowanie XCR. Wymienione przez Ciebie amorki RST nie ugną się pod jeźdźcem 55kg. Co prawda XCR pod takim świerszczem też nie będzie pracował dobrze, ale na pewno coś da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skjaatel Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 XCR, choć może popoluj na lekko używanego darta. Dorobienie miększej sprężyny to koszt ok 50 zł z wysyłką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krasiak96 Napisano 2 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 jeszcze się zobaczy :] tylko jednak RST jest o 100zł tańszy więc czy dodawać te 100zł czy dużo zyskam na jakości i wytrzymałości ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
timex550 Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 Krasiak96 Tak jak już wcześniej było napisane. Jeżeli chcesz amortyzator, który w ogóle się pod tobą ugnie, to dopłać do XCR'a. Poza tym osobiście jestem bardziej przekonany do Suntour'a i to właśnie jego amorki darzę większym zaufaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krasiak96 Napisano 2 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 Z twojej wypowiedzi wnioskuje że XCR się pode mną nie ugnie i warto do nie go dopłacić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek431 Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 Ja polecam używkę. Za 300 zł kupiłem torę 302 air w bardzo dobrym stanie. Wytrzyma więcej niż xcr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krasiak96 Napisano 2 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 Max 280zł wezmę tego XCR i najwyżej później go wyminie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
timex550 Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 Krasiak96 Z mojej wypowiedzi wynika zupełnie coś odwrotnego - tylko XCR z tych przez Ciebie zaproponowanych się pod tobą ugnie i dlatego warto do niego dopłacić. Tu masz od forumowicza XCR'a prawie nowego za 170 zł. Czytanie ze zrozumieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krasiak96 Napisano 2 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 Pisałem do niego ale nie dostałem odp i jest biały:c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krasiak96 Napisano 5 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2012 Tylko pojawił sie problem bo rozmiar sterów 1" czy XCR mają taką średnice ?? Zmierzyłem suwmiarką i wyszło 3cm lub 1,25 to jest 1"1/4 czy znajdę taki amorek lub jakiś obejme i bd 1"1/8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
timex550 Napisano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2012 Krasiak96 Tylko, że 1 cal = 2.54cm. A 1 1/8"=2.86cm Więc jeżeli wychodzi coś koło 3cm średnicy to masz raczej stery 1 1/8 cala, więc nie masz się o co martwić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krasiak96 Napisano 5 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2012 Wiem na początku szukałem inf u sprzedawcy i powiedział że 1" potem dopiero zmierzyłem suwmiarką Gdzie mogę kupić amorek o takiej średnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
timex550 Napisano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2012 Krasiak96 Jeżeli mówisz o amorku ze sterówką 1" to na Allegro jest tylko jedna dobra propozycja - Suntour XCM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krasiak96 Napisano 5 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2012 Nie 1" mam 1"1/8 koło 3cm wewnątrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2012 Krasiak96 ale co ty mierzysz ?? Rure sterową widelca od wewnątrz, czy główke ramy od wewnątrz ?? Żeby sprawdzić jakie sie ma stery trzeba zmierzyć zewnętrzną średnicę rury sterowej widelca ... Wiele wyjaśni jak sie pochwalisz w jakim rowerze ma śmigać ten XCR ... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AXE95 Napisano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2012 http://wrower.pl/kupowanie/index.php#Wsporniki polecam przeczytać i obejrzeć zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krasiak96 Napisano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2012 rzezniol mierzę główkę ramy od wewnątrz bo nie wiem jak amorek o jakiej średnicy kupić AXE95 po co mi to myślisz że jestem taki głupi bo mam 16 lat?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rmn1 Napisano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2012 No to może zmierz sterówkę starego amortyzatora, albo napisz co to za rower. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Siurak Napisano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2012 Najlepiej będzie jak wyjmiesz stary widelec i zmierzysz średnicę rury sterowej. Przyda Ci się to przy okazji, do sprawdzenia jak długą rurę potrzebujesz w nowym amorze. Napisać jaki masz rower też nie zaszkodzi Co do podanych 3 przykładów to stawiam na XCR, bo ma olejowy tłumik z regulacją kompresji i działającą normalnie blokadą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.