dayus Napisano 26 Marca 2012 Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 @tobo - jak bedzie mial z nim problem to pojdzie na forum.retromtb.pl i popyta ludzi o czesci (ew. na retrobike.co.uk). Jesli chce,zeby rower jako tako wygladał musi isc w takie stare czesci,bo jak zalozy cos z teraźniejszych czasów,to od razu bedzie swiecic po oczach....(negatywnie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ToFFiK12 Napisano 26 Marca 2012 Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 (edytowane) Jak tuningowany polonez będzie z nwymi częściami Edytowane 26 Marca 2012 przez ToFFiK12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marsman Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 Przyszedł w miarę lekki i bardzo ładny koszyczek gianta domyślam się który. nie sprawdzi się w terenie;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 No i wiem już jaki masz amorek Piękny okaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 Rzeczywiście stan nienaganny.Niestety muszę też stwierdzić, że Marsman ma rację co do koszyczka.Jest zbyt mało sztywny i ciężko się go używa. Nie wie ktoś, gdzie można dostać pomarańczowe naklejki bombera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 27 Marca 2012 Udostępnij Napisano 27 Marca 2012 Daj Nieborakowi do zrobienia. Ja swoje obdartusy u Niego robiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2012 Tylko na 1 rzut oka przerzutka tylna i korba mi jakoś nie pasuje,przydało by się coś starszego:/ Twoje prośby zostały po części wysłuchane.Tylny Xt m772 dokonał żywota i w jego miejsce na 90% przyjdzie xt m737, miał być xtr m950, ale stwierdziłem że wolę mieć dwa xt, niż jednego xtra.Korba też już nie jest w najlepszym stanie, ale jeszcze jeździ, tu jednak się nie ugnę i na 99% będzie zintegrowana oś. Temat naklejek na razie odpuściłem, ponieważ taki "goły" też fajnie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2012 To korbę wsadź xtr 960 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2012 Bardzo chętnie, ale znajdź mi ją w dobrym stanie i niedrogo oraz zapewnij mi zapas ogólnodostępnych i tanich blatów 44, wtedy z chęcią ją zamontuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rybka33 Napisano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2012 Dziury na śruby można nieco rozwiercić i wtedy pasuje. Gdzieś był o tym temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2012 32t rozwiercisz, ale 44 już nie , na lightbike ktoś to robił (rozwiercał blat 44) ale raczej trzeba mieć dostęp do tokarki i trzeba to zrobić bardzo dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 No i stało się: Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano xt m 737 233g total:11243g Raptem 8g więcej, a praca nieporównywalna.Do Shadowa w ogóle nie ma porównania.Strzał w dziesiątkę. Robiłem też ostatnio bomberkowi serwis.Najprostszy z wszystkich amorków jakie miałem, a najlepiej działający.Po serwisie działa jeszcze lepiej, niż wcześniej.Jego pracę można najlepiej określić tymi słowami "wybiera wszystko co potrzeba i jeszcze więcej" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 27 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2012 kółko po maratonie w Kluszkowcach. Będzie przynajmniej jedno nowe koło, a możliwe, że cały komplet, oczywiście lżejsze. Siodełko nie wytrzymało mojej zabójczej wagi (58kg ) i pękło, w zastępstwie jakiś kellys 260g Doszedł koszyk elite priva pave 42g, nieco ciężki, ale świetnie trzyma bidon, a to dla mnie najważniejsze Korba jest lżejsza o 50g, z powodu wymiany środkowej koronki na alu W bomberze najprawdopodobniej rozwalił mi się tłumik i chyba trzeba się rozejrzeć za czymś innym. W najbliższym czasie wstawię nową rozpiskę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 12 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2012 To by było na tyle. Przygoda z Meridą się kończy.W sumie zanim do tego doszło zostało zmienione jeszcze sporo części(w tym koła i amor), ale o tym może w przyszłym projekcie. Proszę o zamknięcie tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi