dayus Napisano 26 Marca 2012 Napisano 26 Marca 2012 @tobo - jak bedzie mial z nim problem to pojdzie na forum.retromtb.pl i popyta ludzi o czesci (ew. na retrobike.co.uk). Jesli chce,zeby rower jako tako wygladał musi isc w takie stare czesci,bo jak zalozy cos z teraźniejszych czasów,to od razu bedzie swiecic po oczach....(negatywnie)
ToFFiK12 Napisano 26 Marca 2012 Napisano 26 Marca 2012 (edytowane) Jak tuningowany polonez będzie z nwymi częściami Edytowane 26 Marca 2012 przez ToFFiK12
marsman Napisano 27 Marca 2012 Napisano 27 Marca 2012 Przyszedł w miarę lekki i bardzo ładny koszyczek gianta domyślam się który. nie sprawdzi się w terenie;p
Piksel Napisano 27 Marca 2012 Autor Napisano 27 Marca 2012 Rzeczywiście stan nienaganny.Niestety muszę też stwierdzić, że Marsman ma rację co do koszyczka.Jest zbyt mało sztywny i ciężko się go używa. Nie wie ktoś, gdzie można dostać pomarańczowe naklejki bombera?
kadargo Napisano 27 Marca 2012 Napisano 27 Marca 2012 Daj Nieborakowi do zrobienia. Ja swoje obdartusy u Niego robiłem.
Piksel Napisano 19 Kwietnia 2012 Autor Napisano 19 Kwietnia 2012 Tylko na 1 rzut oka przerzutka tylna i korba mi jakoś nie pasuje,przydało by się coś starszego:/ Twoje prośby zostały po części wysłuchane.Tylny Xt m772 dokonał żywota i w jego miejsce na 90% przyjdzie xt m737, miał być xtr m950, ale stwierdziłem że wolę mieć dwa xt, niż jednego xtra.Korba też już nie jest w najlepszym stanie, ale jeszcze jeździ, tu jednak się nie ugnę i na 99% będzie zintegrowana oś. Temat naklejek na razie odpuściłem, ponieważ taki "goły" też fajnie wygląda.
Piksel Napisano 19 Kwietnia 2012 Autor Napisano 19 Kwietnia 2012 Bardzo chętnie, ale znajdź mi ją w dobrym stanie i niedrogo oraz zapewnij mi zapas ogólnodostępnych i tanich blatów 44, wtedy z chęcią ją zamontuję.
Rybka33 Napisano 19 Kwietnia 2012 Napisano 19 Kwietnia 2012 Dziury na śruby można nieco rozwiercić i wtedy pasuje. Gdzieś był o tym temat
kubek20 Napisano 20 Kwietnia 2012 Napisano 20 Kwietnia 2012 32t rozwiercisz, ale 44 już nie , na lightbike ktoś to robił (rozwiercał blat 44) ale raczej trzeba mieć dostęp do tokarki i trzeba to zrobić bardzo dokładnie
Piksel Napisano 22 Kwietnia 2012 Autor Napisano 22 Kwietnia 2012 No i stało się: Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano xt m 737 233g total:11243g Raptem 8g więcej, a praca nieporównywalna.Do Shadowa w ogóle nie ma porównania.Strzał w dziesiątkę. Robiłem też ostatnio bomberkowi serwis.Najprostszy z wszystkich amorków jakie miałem, a najlepiej działający.Po serwisie działa jeszcze lepiej, niż wcześniej.Jego pracę można najlepiej określić tymi słowami "wybiera wszystko co potrzeba i jeszcze więcej"
Piksel Napisano 27 Maja 2012 Autor Napisano 27 Maja 2012 kółko po maratonie w Kluszkowcach. Będzie przynajmniej jedno nowe koło, a możliwe, że cały komplet, oczywiście lżejsze. Siodełko nie wytrzymało mojej zabójczej wagi (58kg ) i pękło, w zastępstwie jakiś kellys 260g Doszedł koszyk elite priva pave 42g, nieco ciężki, ale świetnie trzyma bidon, a to dla mnie najważniejsze Korba jest lżejsza o 50g, z powodu wymiany środkowej koronki na alu W bomberze najprawdopodobniej rozwalił mi się tłumik i chyba trzeba się rozejrzeć za czymś innym. W najbliższym czasie wstawię nową rozpiskę.
Piksel Napisano 12 Lipca 2012 Autor Napisano 12 Lipca 2012 To by było na tyle. Przygoda z Meridą się kończy.W sumie zanim do tego doszło zostało zmienione jeszcze sporo części(w tym koła i amor), ale o tym może w przyszłym projekcie. Proszę o zamknięcie tematu.
Rekomendowane odpowiedzi