Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

@tobo - jak bedzie mial z nim problem to pojdzie na forum.retromtb.pl i popyta ludzi o czesci (ew. na retrobike.co.uk).

Jesli chce,zeby rower jako tako wygladał musi isc w takie stare czesci,bo jak zalozy cos z teraźniejszych czasów,to od razu bedzie swiecic po oczach....(negatywnie)

Napisano

Rzeczywiście stan nienaganny.Niestety muszę też stwierdzić, że Marsman ma rację co do koszyczka.Jest zbyt mało sztywny i ciężko się go używa.

 

Nie wie ktoś, gdzie można dostać pomarańczowe naklejki bombera? :)

  • 4 tygodnie później...
Napisano
Tylko na 1 rzut oka przerzutka tylna i korba mi jakoś nie pasuje,przydało by się coś starszego:/

Twoje prośby zostały po części wysłuchane.Tylny Xt m772 dokonał żywota i w jego miejsce na 90% przyjdzie xt m737, miał być xtr m950, ale stwierdziłem że wolę mieć dwa xt, niż jednego xtra.Korba też już nie jest w najlepszym stanie, ale jeszcze jeździ, tu jednak się nie ugnę i na 99% będzie zintegrowana oś.

Temat naklejek na razie odpuściłem, ponieważ taki "goły" też fajnie wygląda.

Napisano

Bardzo chętnie, ale znajdź mi ją w dobrym stanie i niedrogo oraz zapewnij mi zapas ogólnodostępnych i tanich blatów 44, wtedy z chęcią ją zamontuję.

Napisano

32t rozwiercisz, ale 44 już nie :) , na lightbike ktoś to robił (rozwiercał blat 44) ale raczej trzeba mieć dostęp do tokarki i trzeba to zrobić bardzo dokładnie

Napisano

No i stało się:

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano xt m 737 233g

total:11243g

Raptem 8g więcej, a praca nieporównywalna.Do Shadowa w ogóle nie ma porównania.Strzał w dziesiątkę.

Robiłem też ostatnio bomberkowi serwis.Najprostszy z wszystkich amorków jakie miałem, a najlepiej działający.Po serwisie działa jeszcze lepiej, niż wcześniej.Jego pracę można najlepiej określić tymi słowami "wybiera wszystko co potrzeba i jeszcze więcej"

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

DSCF3666.jpg

kółko po maratonie w Kluszkowcach.

Będzie przynajmniej jedno nowe koło, a możliwe, że cały komplet, oczywiście lżejsze.

Siodełko nie wytrzymało mojej zabójczej wagi (58kg :D) i pękło, w zastępstwie jakiś kellys 260g

Doszedł koszyk elite priva pave 42g, nieco ciężki, ale świetnie trzyma bidon, a to dla mnie najważniejsze

Korba jest lżejsza o 50g, z powodu wymiany środkowej koronki na alu

W bomberze najprawdopodobniej rozwalił mi się tłumik i chyba trzeba się rozejrzeć za czymś innym.

W najbliższym czasie wstawię nową rozpiskę.

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

To by było na tyle.

Przygoda z Meridą się kończy.W sumie zanim do tego doszło zostało zmienione jeszcze sporo części(w tym koła i amor), ale o tym może w przyszłym projekcie.

Proszę o zamknięcie tematu.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...