RafalSBK Napisano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2011 Elo, słyszałem gdzieś od kogoś że istnieje amortyzator jak w tytule, ale nie wiem czy to prawda czy jakaś ściema. szukałem na alledrogo i nic, może ktoś się kiedyś otarł o coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moloch89 Napisano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2011 Zawsze możesz wsadzić amor do 29er. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2011 Oczywiście że istnieje. Nazywają go... Manitou Dorado. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2011 Zapewne chodzi ci o 200 mm skoku i koło o średnicy 28 cali, czyli obecnie popularyzujący się 29er. Tak, jest taki widelec ale do 29era ma zredukowany skok do 170 mm. Nazywa się manitou dorado i jest jednym z nadroższych amortyzatorów na rynku. Cena dystrybutora 6 tysięcy zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalSBK Napisano 25 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2011 Manitou Dorado 2009 - HCFR.pl - freeride, downhill, slopestyle, 4X, dirt jumping, extreme mtb dzięki za szybką odpowiedź chodziło mi tylko o nazwę. ma 203mm skoku faktycznie drogaśny, a tak teoretycznie jak by to sie miało jak by go wsadzić do ramy GT DHI, z tył koło 26" a z przodu większe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2011 Na temat tego co daje większe koło musisz zgłębić swoją wiedzę w necie, bo tu rozpisywać się nie ma sensu. Widelec będzie musiał mieć skrócony skok, zasada jest taka, że krótszy skok widelców 29er odpowiada trochę większemu skokowi widelców 26er (ok 2 cm wartości skoku są odczuwalne tak samo). W tym względzie odczucie będzie więc podobne. Pozostanie kwestia różnicy w trakcji i łatwość pokonywania przeszkód. Teoretycznie tak to wygląda, bo zakładam że tych zakupów robił nie będziesz. Geometrycznie podniesie się suport roweru, ze względu na większe koło, zmieni się też rozstaw osi, kąt główki - na co to ma wpływ to wiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.