Skocz do zawartości

[do 1400zł] Trekking/Cross

karoo

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

poszukuję roweru (damskiego) do jazdy po drogach asfaltowych, gruntowych, leśnych ścieżkach w cenie do ok. 1400 zł. Mam na uwadze kilka typów, proszę o radę, w który warto zainwestować.

1. Merida 20-MD Lady

2. Hercules Jump damski

3. Checker Pig Rota damski

4. GT Transeo 4.0 Lady

5. Author INTEGRA

Mój wzrost to 173, jaka rama byłaby najlepsza?

Nie znam się zbyt dobrze na rowerach, dlatego mile widziane również jakieś inne propozycje :)

Napisano

Cześć,

poszukuję roweru (damskiego) do jazdy po drogach asfaltowych, gruntowych, leśnych ścieżkach w cenie do ok. 1400 zł. Mam na uwadze kilka typów, proszę o radę, w który warto zainwestować.

1. Merida 20-MD Lady

2. Hercules Jump damski

3. Checker Pig Rota damski

4. GT Transeo 4.0 Lady

5. Author INTEGRA

Mój wzrost to 173, jaka rama byłaby najlepsza?

Nie znam się zbyt dobrze na rowerach, dlatego mile widziane również jakieś inne propozycje :)

hercules 19"

lub

www.unibike.pl/crossfirelds.html

www.mbike-rowery.pl/1/92/188/Trekking-MBIKE-CROSSER-VBR - męska rama

www.kross.pl/pl/2012/cross/evado-2-0

Napisano

Dzięki, jak na razie jeszcze się zastanawiam, ale wydaje mi się, że hercules byłby najlepszy, ma więcej przełożeń, jest bardzo lekki

Miło byłoby, gdyby jeszcze inni użytkownicy poradzili w tym temacie :)

Napisano

Tak, przymierzam się do kupna gdzieś w sklepie.

A co sądzicie o tych:

Schwinn Searcher GS Women

albo

Kellys Flash (damski)?

Napisano

Ta Merida to MTB, więc całkiem inny typ roweru.

Herculesy cenowo wypadają najlepiej, tego Jumpa ma koleżanka tyle że w wersji męskiej, zrobiła na nim w tym roku z 7tyś km i nie miała z nim problemów.Ta

Także polecam tego Herciulesa :D tylko rama 19' będzie raczej za duża, na Ciebie to tak 17'

Dam Ci dobrą radę :D wybierz ten który Ci się najbardziej podoba, bo różnicy w sprzęcie i tak raczej nie odczujesz :)

Zarchiwizowany