SpecializedHardrock Napisano 17 Grudnia 2011 Napisano 17 Grudnia 2011 Witam, mam pytanie. Czy po zdjęciu kasety z bębenka (HG50 11-34) można ją rozebrać na pojedyncze zębatki?? Chciałbym wymienić koronki: 11T 13T 15T 23T i 26T. Pozostałe są bardzo rzadko używane, więc postanowiłem je zostawić. Niektóre kasety są podobno połączone po kilka koronek, a jak jest w mojej? ;] Nie mam klucza, żeby ją odkręcić, niedługo kupię. Z góry dziękuję
Moloch89 Napisano 17 Grudnia 2011 Napisano 17 Grudnia 2011 Witam, mam pytanie. Czy po zdjęciu kasety z bębenka (HG50 11-34) można ją rozebrać na pojedyncze zębatki?? Chciałbym wymienić koronki: 11T 13T 15T 23T i 26T. Pozostałe są bardzo rzadko używane, więc postanowiłem je zostawić. Niektóre kasety są podobno połączone po kilka koronek, a jak jest w mojej? ;] Nie mam klucza, żeby ją odkręcić, niedługo kupię. Z góry dziękuję Koronki są znitowane, trzeba je roznitować wybijakiem.
SpecializedHardrock Napisano 17 Grudnia 2011 Autor Napisano 17 Grudnia 2011 A tak z ciekawości - czy w sklepie "Dobre Sklepy Rowerowe" mają pojedyncze koronki, czy trzeba w internecie zakupić? Się jeszcze okaże, że bardziej opłaca się kupić nową HG50 ;]
enkoder Napisano 17 Grudnia 2011 Napisano 17 Grudnia 2011 Mam kasetę HG50 11-34 i przy zakładaniu, z tego co pamiętam, to tylko trzy najmniejsze koronki są luźne, a czy można je kupić osobno, tego nie wiem. Z resztą czy jest sens, koronki pewnie kosztują po kilkanaście talarów za sztukę (jeśli są), a nowa kaseta około 70zł.
SpecializedHardrock Napisano 17 Grudnia 2011 Autor Napisano 17 Grudnia 2011 No tak, w necie najmniejsza bodajże 12zł, więc jakbym chciał wymienić 5 koronek, to cena wynosiłaby pewnie ponad 70zł + roznitowywanie + nitowanie ;] Także chyba kupię nową
enkoder Napisano 17 Grudnia 2011 Napisano 17 Grudnia 2011 Nie zapomnij o łańcuchu, zależy jak masz wyeksploatowany. Po założeniu nowej kasety może być nie halo, wtedy łańcuch też wymień na nowy.
Moloch89 Napisano 17 Grudnia 2011 Napisano 17 Grudnia 2011 Jak masz narzędzia i czas to możesz pobawić się w szlifowanie. http://rowery.zbooy.pl/szlif.html
SpecializedHardrock Napisano 17 Grudnia 2011 Autor Napisano 17 Grudnia 2011 Wiem, zmieniam jeszcze 2 zębatki w korbie, dla pewności, tylko najmniejszą zostawię z racji, że jest rzadko używana, a jej zęby wyglądają jak nowe. Moloch89, dzięki za informację, jednak boję się, że coś pójdzie nie tak podczas szlifowania ;]
dovectra Napisano 17 Grudnia 2011 Napisano 17 Grudnia 2011 Wiem, zmieniam jeszcze 2 zębatki w korbie, dla pewności, tylko najmniejszą zostawię z racji, że jest rzadko używana, a jej zęby wyglądają jak nowe. Moloch89, dzięki za informację, jednak boję się, że coś pójdzie nie tak podczas szlifowania ;] jakie masz objawy z użycia?
doms Napisano 17 Grudnia 2011 Napisano 17 Grudnia 2011 Tak z ciekawości jaki masz przebieg na tej kasecie i na ilu i jakich łańcuchach?
SpecializedHardrock Napisano 17 Grudnia 2011 Autor Napisano 17 Grudnia 2011 Zęby dość mocno starte, łańcuch jest rozciągnięty. Łańcuch jest od nowości, HG73. Przebieg to jakieś 4000KM. Zazwyczaj działa pod dużymi obciążeniami ;]
doms Napisano 17 Grudnia 2011 Napisano 17 Grudnia 2011 Ale łańcuch przeskakuje na jakimś przełożeniu czy nie?
SpecializedHardrock Napisano 18 Grudnia 2011 Autor Napisano 18 Grudnia 2011 Szczerze, to ostatnio 2 razy coś przeskoczyło.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.