Kamciu Napisano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 Witam, składam tylne koło 26' i sęk w tym, że ma ono być na piaście szosowej (ze względu na rozstaw widełek - 130mm). Z racji, że na piastach nie znam się, a na szosowych tym bardziej, zwracam się do Was szanowni forumowicze!;D Tak więc szukam piasty, która spełni poniższe wymagania: 1. Oś 130mm 2. Łatwo dostępne zamienne konusy, uszczelki itp 3. Uszczelnienie na przyzwoitym poziomie 4. Możliwość założenia kasety 7 rzędowej 5. Na 36 szprych 6. Pod V-Brake 7. Waga nie gra roli - cena role gra Moją uwagę przykuły :Shimano 105 FH-1055 (stara wersja-szukam opinii) oraz Tiagra 4500. Kaseta 7rz wejdzie na nie? Jakieś inne typy? Peace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
harmankardon Napisano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2011 Odpowiem w skrócie. FH-1055 z bębenkiem pod 7 biegów ma raczej rozstaw 126 mm - mam komplet 1055 w kołach, jak jutro będę w garażu, to sprawdzę. Co do Tiagry 4500 to już na pewno ma rozstaw 130mm i jest pod 8/9 biegowe kasety, podobno w takim wypadku odpowiedniej grubości podkładka pod kasetę 7mkę rozwiązuje sprawę z dopasowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamciu Napisano 17 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2011 Odpowiem w skrócie. FH-1055 z bębenkiem pod 7 biegów ma raczej rozstaw 126 mm - mam komplet 1055 w kołach, jak jutro będę w garażu, to sprawdzę. Co do Tiagry 4500 to już na pewno ma rozstaw 130mm i jest pod 8/9 biegowe kasety, podobno w takim wypadku odpowiedniej grubości podkładka pod kasetę 7mkę rozwiązuje sprawę z dopasowaniem. Z mniejszym rozstawem problemu nie będzie, ale jak z uszczelnieniem tych 1055? Daje radę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...