Skocz do zawartości

[rower] Romet 29er, czyli pretekst do dyskusji o stali


Wiewiór

Rekomendowane odpowiedzi

"Z ciekawości, z czym "nowym" tę cenę porównujesz? Bo aktualna nowa Koga worldtraveller to wydatek rzędy 10k złotówek."

Z dusza 😀 ( info dla admina, to nie jest wulgarne slowo ) prawie czterdziestoletni rower... nie wiadomo po jakich przejsciach... doluz drugie tyle za napis... ludzie co wy macie w glow achhh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

^^^

Ja pierdziu, nawet w 3 słownej ripoście 3 błędy. I ja popieram kolegę @Roballinho, sam nie jestem święty, ale taki burdel i gnój w pisaniu jak Twój tylko świadczy o tym jakim niechlujem jesteś. Wystarczy przeczytać co się samemu napisało i wyedytować jak trza, nawet jak się na głupim poprawjającym Androidzie pisze. Szacunek dla innych czytających po prostu. Wstyd!

Edytowane przez Mentos
  • +1 pomógł 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest sprawa, a raczej dylemat. Pacjent Sonder Camino Ti GRX2 rozmiar L -niby wszystko jest super ale jednak pozycja i progresywna geo jakoś, gdzieś no nie bardzo. Niby wycieczki rzędu 100km a nawet 1 pod 200 zrobiona i żyje ale ... Chyba wolałbym wyżej umiejscowioną główkę i kiere a co za tym idzie bardziej wyprostowaną , zrelaksowaną pozycję. Wpakowałem mu nawet  mostek Redshifta 30* i mimo, że cos tam poprawiło to wygląda to dziwnie. Być może baranek nie dla mnie? Nawet przeszło mi żeby wpakować mu flatbara i zobaczyć jak się będzie zachowywał, ale wewnętrzne prowadzenie linek, hydraulika, rozpinanie tego itd ... za dużo zachodu. W głowie pojawił się pomysł, żeby udać się z nim na bikefitting i sprawdzić co można zrobić w kwestii poprawnej pozycji itd. W ostateczności sprzedaż, ale patrząc na ceny nowych rowerów z wyprzedaży mało kto zapłaci powyżej 10k za używkę nawet tytanową.

Zastanawiam się jaką ścieżkę wybrać... Może towarzystwo podrzuci jakieś sugestie. Dodam, że w posiadaniu mam jeszcze 3 rumaki

Niner RLT9 Stel rozm 62 , który pod moje 187 jest przy duży i na 99% będę usiłował sprzedać czy to całość czy na części. Mimo iż jest duży jeździ się całkiem ok.

Surly Ogre XL - chyba docelowo na tym rowerze chciałbym bawić się bikepacking. Jest duży i ultra wygodny, ale niestety klockowaty.

Charge Cooker SS XL - najlepszy kompan na podróże do pracy i podjechanie gdzieś na chwile. Wygodny, lekki i SS :)

Bez tytułu.jpg

Edytowane przez 3143k4r2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bike is not a barbie world....czas odstawić bajki i przenieść w bardziej miękkie ...bajki  .... zmiany kokpitu jak będzie cieplej i mniej ciuchów...  zdjęcie baranka bardzo dobry pomysł, ale też obniżenie kierownicy ( po dwóch miesiącach ćwiczeń na kręgosłup i mięśnie  głębokie,  aby odciążyć ręce w pochyleniu) Tytanowe ramy pękają :D  dlatego zawsze można sobie wmówić, że koniecznie trzeba sprzedać  ( sam frame set oczywiście)  ale dałbym sobie więcej czasu na testy i przemyślenia...   Ogrrr i jest zawsze wierny rower zapasowy...    Wysoko masz baranka,  może aż za wysoko żeby się nim cieszyć, dlatego komfortowy riser może zrobić nową jakość..

 

Edytowane przez itr
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@3143k4r2: sprzedaj Cooker’a wiesz komu.  Sprzedaj Niner’a nie wiem komu*.  Stestuj Sonder z flatem jako lekka alternatywa dla brakującego czardża a Ogra bajkpakuj na ciężko.  Idź na fita żeby wiedzieć jaką ramę zamówić od Waltly** z Twoimi numerkami pod wszędołaza grawelobarańskiego. 
 

* ewentualnie zostaw szpej na przekładkę do nowej ramy

** bardzo polecam, w końcu się zmulę żeby opisać doświadczenia

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rama: Niner RLT9 Steel 62cm Reynolds 853 12x142
Widelec: Niner Carbon 15x100
Kierownica: Specialized Hover Alloy - wznios 15 mm
Mostek: BBB Forged
Owicja: PRO - do wymiany
Stery: Niner
Hamulec: Sram Rival + tarcze 2 x 160 Snail + komplet 160/140
Korba: Sram Force 22 carbon + Banless 40T OVAL + 2 oryginalne blaty SRAMa
Przerzutka: Sram Rival + komplet Sram Force przód + tył
Kaseta: Deore 11-42
Łańcuch: SRAM PC-1110
Pedały: Dartmoor candy pro
Siodełko: WTB
Sztyca: ???
Obręcz przód/tył: DT Swiss 545d
Piasta przód/tył: Novatec D791SB / DT Swiss FR440
Szprychy: DT lub Sapmim
Opony: SCHWALBE Marathon Plus 35C
Dętki: ???
Dodatkowo dorzucam do niego oryginalny osprzęt tj. przerzutki Sram Force i 2 blaty Force. Na aktualnym napędzie zrobił 1000km

ninerFHD.jpg

Edytowane przez 3143k4r2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już grzejemy duże rozmiary: bliżej wiosny przygotuję piękną perełkę użytkową. Już Merlin Monroe śpiewała że Diamanty to jest szyk i wdzięk i zgrabna kibić i  piękny dekolt….

Miałem plan zrobić sobie Diamanta muzealnego i użytkowego, kupiłem kilka całych na części, polowałem, nawet zapoznałem się z galwanizacją… 

Diamant to szosówka rodem z lat 50. Geometria lata 40 na bruki, zmieści  oponę road plus bez mrugania kocim okiem. To protoplasta grawelowy. 

Na sprzedaż będzie cały zestaw: rower i przydatki. 

Duuuży rozmiar ok 62.

Malowanie piękny wojskowy zielony mat.

Korba suport przednia przerzutka,  stery,hamulce Alda, z rozpinaczem,  oryginał.

Napęd 2x4 Piasta historyczna Renak Flip flop zestaw z na ostrym i prawdziwą kontrą,  dodatkowo ( szeroki łańcuch, blat 46 z podparciem dla ogniw)
Mostek org -  alu Grunert, klamki,  baranek 36cm oryginał, dopasowany do geometrii. Koła plecione współcześnie na polerowanych obręczach imitujących szytkowe.  Wolber Gentleman. Opony szer 28 z beżowym paskiem iluzja  szytek , komfort większy . Spokojnie można założyć z tyłu np 32 mm możne nawet więcej,  z przodu do 40 wchodzi Piasty z motylkami. Szerokość antyczna 117 i 93. Siodło jako rekwizyt oryginalne dobrze zachowane z mewą,  dobre do filmu albo krótkie jazdy, brooksa chyba nie dam, mam do swojej pupy ułożonego i zalecam kupić sobie nowego… 

Rower jest stylizowany na antyk tzn są polerowane, ale używane części taki nowy z „ patyną” użytkowy tzn dobrane komponenty praktyczne do jazdy użytkowej,  ( manetki i przerzutka tylna udaje już Campagnolo a nie łańcuszkowe Huret …stąd też lakier proszkowy w kolorze militarnym jak motocykle z wojny.  Nawet motylki dobrałem inne ale lepsze. Dużo pracy było, ale jeździ to cudownie i nie ma na rynku żadnego roweru z taką pracą widelca.. Duży rower dla dużego konesera dam znać jak ogarnę ofertę. Przebieg po złożeniu testowy około 15Okm koła przetestowane i świeżo skorygowane.

 

 

Snapseed.jpeg

Snapseed.jpeg

Ps manetki są z nowym chromem, zdjęcie refleksami oszukuje. 😜

  • +1 pomógł 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...