Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ice spikery zaczyna się zabawa,  Snow stud daje szanse na spokojne jazdy niuanse, ale na lodzie można skończyć na brodzie, jednak w slow motion czyli można z telemarkiem.  Jeszcze są maratony winter one mają więcej dwa razy gwoździ od Snowstudni, ale na nich nie miałem okazji dokonać testu kocich pazurków, no właśnie na lodzie trochę jak kocia łapa się tak drapią, a Ice speaker jakby 2/3 mocniej  podtrzymują trakcji atrakcje. 

  • +1 pomógł 1
Napisano

Niby tytan to rama niezniszczalna i nie pęka, ale... Ktoś powie czy da radę to pospawać i czy jest sens to naprawiać? Jak tak to może znacie kogoś kto spawa tytan. 

1.jpg

2.jpg

  • Smutny 1
Napisano

@seczuan: z tego co gdzieś mi się obiło między wątkowymi wierszami to chyba @Punkxtr lubuje się w szlachetniejszej krewnej stali, może ma jakieś pewne namiary...

p.s.: to Titus Fireline? 

Napisano

Hej, przedstawiam Wam listę modyfikacji mojego roweru z lutego tego roku. Nadal jestem dość zadowolony z przejścia na napęd 1x, ale teraz zastanawiam się czy nie zmienić tarczy z przodu z 34T na inna, gdyż mam spore problemy, żeby szybko jechać po asfalcie, mam pewien niedostyt prędkości… Czy przejście na 40T z przodu jest możliwe biorąc pod uwagę pozostałe komponenty? Czy to dużo zmieni? Dziękuję.

9E2E01E1-A471-408D-9011-73E66F47DD62.jpeg

Napisano (edytowane)

Dziekuję @bogus i @vincek za odpowiedzi.

A w praktyce to będzie odczuwalana zmian, przejście z 34T na 38T? Czy możecie wskazać jakiś konkretny model mechanizmu tarczowego, żeby pasował?

ps. Teraz ok 31km/h po płaskim wyciągam, jeśli nie wieje w twarz… 🙈

Edytowane przez sojer2005
  • Mod Team
Napisano

Masz korbę Shimano z mocowaniem zębatki Direct Mount, więc każda zębatka pod ten system Shimano będzie odpowiednia. Jako, że samo Shimano nie produkuje tak dużych blatów to masz do wyboru jednego z chińskich dostawców zębatek narrow wide lub firmy typu Banless czy Garbaruk.

  • +1 pomógł 1
Napisano (edytowane)
13 godzin temu, sojer2005 napisał:

A w praktyce to będzie odczuwalana zmian, przejście z 34T na 38T?

Może być aż za bardzo odczuwalna, potem się okaże że będziesz miał problem z podjechaniem pod górę w terenie. 

Mogę Ci podesłać używaną zębatkę Banless 36T dla spawdzenia czy potrzebujesz jeszcze większą. Zębatka jeszcze przejedzie z kilka tyś. kilometrów, odstąpię ją za symboliczny koszt przesyłki około 15 pln. 

IMG_20221101_123126.jpg

Edytowane przez leejoonidas
  • +1 pomógł 3
Napisano

Jak Leejoonidas napisał, więcej zębów z przodu, to trudniejsze podjeżdżanie. Nie bez powodu góralskie rowery mają na przodku małozębne blaciątka i pizza-kasety z tyłu.

Czyli 38T doda Ci spidu, kosztem większej tyrki pod górę. Ale sam wiesz, na co Cię stać.

 

 

Napisano

Dzięki uprzejmości @leejoonidas przednia zębatka 36T dotarła do mnie i została dziś zainstalowana w serwisie.

Wrażenia z jazdy pozytywne, na pewno jest mi lżej na asfalcie i nie zauważyłem większego zmęczenia na podjazdach.

:)

 

IMG_7804.jpeg

  • +1 pomógł 5

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...