Roballinho Napisano 7 Sierpnia 2020 Napisano 7 Sierpnia 2020 Gdyby tak jeszcze sprzedawali sameramy... Cytuj
DrOetker Napisano 8 Sierpnia 2020 Napisano 8 Sierpnia 2020 Dzień dobry! Ciekawa stal szuka nowego właściciela! Wygląda strasznie ale jeździ się świetnie OLX 4 Cytuj
RafalxM Napisano 8 Sierpnia 2020 Napisano 8 Sierpnia 2020 @DrOetker możesz zmierzyć ETT ? oraz ile miejsca było przy tych oponach 2.3? Cytuj
DrOetker Napisano 8 Sierpnia 2020 Napisano 8 Sierpnia 2020 @RafalxM. w poniedziałek pomierzę dokładnie ramę i zrobię zdjęcia jak tam z prześwitami 1 Cytuj
DrOetker Napisano 10 Sierpnia 2020 Napisano 10 Sierpnia 2020 @RafalxM, z tego co mi się udało zmierzyć to ETT to ok 620mm. Co do miejsca w ramie, to w miejscu gdzie jest opona jest ok 75mm szerokości, zarówno z przodu jak i z tyłu ;) Cytuj
3143k4r2 Napisano 11 Sierpnia 2020 Napisano 11 Sierpnia 2020 (edytowane) Na Allegroszu pojawiły się 2 framesety GRAVEL BREEZER RADAR PRO 54 i 57 w cenie 1500 złociszy ....rama stery wideł i zacisk ... wg mnie bardzo fajna cena jak ktoś chce coś budować Edytowane 11 Sierpnia 2020 przez 3143k4r2 Cytuj
artoor Napisano 12 Sierpnia 2020 Napisano 12 Sierpnia 2020 Tymczasem szykuje się dealuminizacja dla mojej białki 4 Cytuj
bladawiec Napisano 12 Sierpnia 2020 Napisano 12 Sierpnia 2020 artoor, cóż za ramę kryje ten karton? Cytuj
artoor Napisano 13 Sierpnia 2020 Napisano 13 Sierpnia 2020 Mam od razu spojlerować? Niee.... tym bardziej, że właśnie wyrżnąłem się z pęknięciem kości w ręce, co opóźni składanie o kilka tygodni. Zatem cdn za jakiś czas. Cytuj
kazafaza Napisano 13 Sierpnia 2020 Napisano 13 Sierpnia 2020 Do rychłego cedeena zatem, zrastaj i kuruj się ekspresowo Cytuj
artoor Napisano 15 Sierpnia 2020 Napisano 15 Sierpnia 2020 Dzięki za boosta. Powinienem był pokazać jeszcze jedną stalówkę, bo wiosną wyrodziłem lekkiego terenowca dla córy, tyle że w rozm. 650. Zatem czekają dwie premiery, a właściwie trzy, bo Stanton po paskudnym porysowaniu dostał kompletnie inny malunek. Cytuj
MikeSkywalker Napisano 25 Sierpnia 2020 Napisano 25 Sierpnia 2020 Jest na rynku nawet jakiś podły stalowy widelec z A-C ~450mm, pod koło 28 i z piwotami? Póki co jedyny jaki znalazłem, właściwej długości, to Accent, ale wersja MTB 29 ma mocowanie tylko pod tarczówkę. Cytuj
kazafaza Napisano 25 Sierpnia 2020 Napisano 25 Sierpnia 2020 ...kombinując z adapterami jak niżej miałbyś większe pole manewru: Chyba że zaprosisz Ogra pod strzechę: https://www.ison-distribution.com/english/product.php?part=FKSUOGLK Cytuj
MikeSkywalker Napisano 25 Sierpnia 2020 Napisano 25 Sierpnia 2020 A bezpieczne takie adaptery? Tak czy inaczej zwiększają koszty całej inwestycji. Mógłbym przejść na tarczówki ale mam prawie nowe koło z prądnicą pod v-ki. Surly odpada, ten rower ma być tani i brzydki żeby nikomu nie wpadł w oko Cytuj
Grizzli Napisano 30 Sierpnia 2020 Napisano 30 Sierpnia 2020 Fajny awol na olx w niezlej cenie https://www.olx.pl/oferta/specialized-awol-dlx-rama-cr-mo-gravel-mavic-tiagra-105-rozmiar-m-CID767-IDxjPRG.html Cytuj
DrOetker Napisano 31 Sierpnia 2020 Napisano 31 Sierpnia 2020 Ten Awol to trochę niejasna sprawa. Pamiętam to ogłoszenie, wisi już parę miesięcy, dodatkowo wcześniej w opisie miał "Rower posiada przy suporcie tzw. przecięcie gwarancyjne, które zostało naprawione." Czyli pewnie rama reklamacyjna, żeby Spec to zatwierdził to musieli przeciąć okolice suportu i później to ktoś pospawał. Prosiłem zdjęcia tego przecięcia, ale cisza w eterze od tygodni Może jednak się mylę i to było inne ogłoszenie, ale raczej nie kupowałbym wysyłkowo 2 Cytuj
artoor Napisano 1 Września 2020 Napisano 1 Września 2020 15 godzin temu, DrOetker napisał: Czyli pewnie rama reklamacyjna, żeby Spec to zatwierdził to musieli przeciąć okolice suportu i później to ktoś pospawał. Prosiłem zdjęcia tego przecięcia, ale cisza w eterze od tygodni Może jednak się mylę i to było inne ogłoszenie, ale raczej nie kupowałbym wysyłkowo Może tak być. Producenci proszą o odesłanie ram lub ich przecięcie, żeby nie trafiły znowu na rynek. Dlatego posiadanie dokumentu zakupu nie znaczy, że rama nie jest trefna. Do tego, jeśli właściciel nie odpowiada, to szkoda zachodu. Cytuj
Jarajek Napisano 1 Września 2020 Napisano 1 Września 2020 Marinowy nowy cudak. Za całe 10k bez złotówki. https://magazynbike.pl/2020/09/01/marin-el-roy-nowy-krol-stalowych-hardtaili/ Cytuj
MikeSkywalker Napisano 1 Września 2020 Napisano 1 Września 2020 Właśnie miałem wrzucać To wrzucę foto Niby mocno progresywna geometria na szlak ale to się prezentuje jak rasowa zjazdówka. Pod górę ciężko ale już w dół płynie. Zresztą nie tylko prezentuje - główka 63 stopnie! Sugerują żeby fulla zostawić w domu, a nie zmieniać a że mojego stallovego zestawu MTB Muirwoods+Unit prędko nie oddam więc El Royem tylko nacieszę oko, bo jest czym. Cytuj
akkwlsk Napisano 2 Września 2020 Napisano 2 Września 2020 Nowy Konik Honzo z dopiskiem ExtraSuperDuper (w skrócie ESD) w podobnej konwencji. na tym przykładzie ładnie widać jak długo korpo-rowerom zajmuje dogonienie niszowych producentów Brytole w garażach takie geometrie montowali już w zeszłym roku! Cytuj
porcelanowy Napisano 2 Września 2020 Napisano 2 Września 2020 Powitoł Progresja do przodu, ale czy ktoś myśli jeszcze o rowerzystach którzy jeżdżą na stalowych nie tylko w dół ale też pod górkę? Cytuj
panSocjolog Napisano 2 Września 2020 Napisano 2 Września 2020 Chyba nie Ma być Inbred 2, ale to chyba tyle... Aktualnie większość stali to pancerne ścieżkowe/enduraki z kątem główki coraz bliżej 60 stopni Cytuj
akkwlsk Napisano 2 Września 2020 Napisano 2 Września 2020 Osobiście to jeszcze za mało rowerów pod tyłkiem miałem coby sobie zdanie wyrobić, ale większość zwolenników progresywnej geo zgodnie twierdzi, że za wygodne podjeżdżanie odpowiada głównie kąt rury podsiodłowej, stąd wartości typu 76-77 stopni. Przednie koło jeśli jest wystarczająco dociążone to (podobno) płaski kąt główki nie przeszkadza na podjazdach. To teoria oczywiście, trzeba samemu sprawdzić jak to działa w praktyce Cytuj
itr Napisano 2 Września 2020 Napisano 2 Września 2020 Mój drugi w historii, długi w geometrii G2 gary f. kiedy dostał widelec 100 zamiast 80 , (a na stromym podjeździe znika cały Sag ) zachowywał się poniżej krytyki, kąt siodłówki nic nie zmieniał bo wszelkie ruchy tułowiem testowałem... Prawdopodobnie główny udział w poprawie zachowania się tych dziwnych geometrii ma dodanie szerokich kierownic i krótkich mostków, Aż bym chciał się powspinać na nowoczesnych dziwolągach Cytuj
akkwlsk Napisano 2 Września 2020 Napisano 2 Września 2020 + długa ETT. Również bym nie pogardził dniem testowym na takim Marinku! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.