dankams2 Napisano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2018 Zainteresowany byłbym ruut st. Za ile byłaby M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skwarek2 Napisano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2018 Teraz, dankams2 napisał: Zainteresowany byłbym ruut st. Za ile byłaby M. Rama w detalu to 3999 zł i będzie w kolorze black/black. W wiadomości podeślę cenę i datę dostępności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rambolbambol Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Czy do antyrudzianej prewencyjnej kuracji ramy cały czas najlepsze możliwe rozwiązanie to olej lniany: https://krzywekolo.wordpress.com/2015/11/08/anti-rust-treatment-ruda-zoska-pod-obstrzalem/ Czy może pojawiły się jakieś lepsze, polecane specyfiki (budżetowo poproszę) ? Chcę uzdatnić Author Ronina do całorocznej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 (edytowane) https://www.petrostar.pl/chemia/konserwacja-podwozia/boll/boll-konserwacja-profile-zamkniete-spray-bursztyn,p265643797 31 minut temu, rambolbambol napisał: polecane specyfiki (budżetowo poproszę) Edytowane 14 Grudnia 2018 przez dovectra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztopi17 Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Osobiście uważam , że zabezpieczenie ramy od wewnątrz nie ma totalnie sensu przeciąłem kilka ram cr-mo z lat 90tych i problem korozji dotyczył tylko ultralekkich rur kilkukrotnie cieniowanych. Na reszcie zbiera się "osad" z rdzy i nic złego się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akkwlsk Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Osobiście widziałem już takie rzeczy w podsiodłówkach, że wolałbym jednak zabezpieczyć Ja robiłem puffina takim czymś jak dovectra podesłał, ale ponoć lepszy jest Ikorol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Teraz, sztopi17 napisał: zabezpieczenie ramy od wewnątrz nie ma totalnie sensu Ma sens, ponieważ właściciel będzie lepiej spał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztopi17 Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Teraz, dovectra napisał: Ma sens, ponieważ właściciel będzie lepiej spał... To jest jakiś argument Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rambolbambol Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 (edytowane) Ikorol jest średnio aplikowalny bez dedykowanego sprzętu do aplikowania. Tego Bolla ktoś próbował? Rozumiem, że wystarczy przewodem wypsikać rurki od środka? Coś się może stać jak za dużo się tego wpsiknie? To wypłynie z czasem? Edytowane 14 Grudnia 2018 przez rambolbambol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Psikam do rurek, niezbyt bogato bo spłynie i wypłynie, a jak wypłynie to to wosk, i szmatką z benzyną zmyjesz albo terpentyną. Lepsze niż fluidol. i ładniejsze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thomasz Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 ja w coticu i ritcheyu psikałem tym: https://autochemia.pl/product-pol-5141-Valvoline-TECTYL-ML-550-srodek-antykorozyjny-1L.html i jestem zadowolony. Żadnej rudej, środek trzyma się fajnie jak wosk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
homzal Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 W zeszłą zimę reanimowałem Inbreda BOLLem i psiuknąłem prosto na rudą której było w środku pełno. Inspekcja przeprowadzona w listopadzie bieżącego roku rdzy wewnątrz nie wykazała - Sztyca, suport, główka ramy czyściutkie. Polecam! Dla przypomnienia zdjęcie suportu przed zabiegiem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 (edytowane) bo to zły suport był, kakaowy. Chyba pojadę do Ciebie z Inbredem. Inbred jest z jakiejś Chiń Stali z rusztowań i starych wiader ma rdzę w genomie, rury lepszych ram są bardziej szlachetne, stal damasceńska oznaczona Rejnolds np w glównym trójkąkącie mojego Wichra koroduje wolniej bardziej z nalotem niż wżerem. Jaguar niskieh klasy, sztyca 25,4 mocniej osypuje suport kakaowym nalotem, łyżkami całymi kakaordzy. Najważniejsze wpływy na rdzy wypływy ma stopień i częstotliwość zamaczania naszego sprzętu oraz to gdzie sprzęt po namoczeniu przestaje, ewentualnie czy jeździ po soli.... Letnie rowery - raczej bez stres, jednak już te używne całonaokrągło chyba warto psikać. Do żadnego nie psikałem niczego innego niż gt 85 w przypadku chęci wody usunięcia z zakamarków. Czyli warto zabezpieczać alem to całkiem lekceważył. W rowerach z epoki w czasach wolności dla kulek, widać duże ilości zestalonego towotu jaki czopuje rury wokół. Raz chyba ktoś słoik wepchał w ramę.... tak dbano kiedy pod siodłem był komin wielki otwór. W lepszych ramach suport miał okno od dołu aby elementy bitumicznoorganiczne pokrywały rurę podsiodłową w przeciągu aeroantydynamicznym... Te dziury nie były tylko dla masy, ale i dla odpływu i suszenia... Edytowane 14 Grudnia 2018 przez itr 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Swoje żelastwo wypsikałem od wnętrza specyfikiem K2 Cavity Wax - odpowiednik Boll`a do profili zamkniętych. Kilkukrotnie przeleciałem każdą rurkę z czaso-odstępami na podeschniecie, na ramę z widelcem wypsikałem niemal cala puszkę. Po odparowaniu rozpuszczalników rama przytyła o około 65 g. Pierwsza inspekcja przedzimowa wykazała ZERO rudzielca, kolejna po zimie. Czy warto ... Większość z nas i tak jest targana chęcią zmian i raczej nie doczeka aż rama zostanie przegryziona na wylot. Ale spokojnie może doczekać zapieczonej alu zicrurki ... inna sprawa że lepiej się sprzedaje ramoleć dalej jak nic rudego się z niego nie sypie :). Wosk czy olej lniany w rurkach może okazać się problemem chyba tylko w jednym przypadku ... jak wpadniemy na genialny pomysł zmiany koloru poprzez malowanie proszkowe . Słowem moim zdaniem ... WARTO . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rysz Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Ja siknalem ikorol do podsiodlowej dwa lata temu i po sprawie. A po jezdzie w deszczu i tak zdejmuje sztyce. Cisza i spokoj. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skwarek2 Napisano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2018 Mimo, że nowy rower idzie do mnie w ALU, zachowałem w garażu miejsce na stalówkę - tj zimówkę. No i powstał po kilku latach w piwnicy Kellys CX, oryginalnie rower crossowy na stalowej ramie. Kupiłem go za grosze, zmieniłem linki, klocki, koło z tyłu, opony, kierę. Założyłem manetki i cisnę po szutrach kaszubskich mając pod nogą klasyczne 16 biegów Serio nie spodziewałem się, że to będzie tak dobrze jeździć. I na koniec koszt całości: 1000zł. Sorry za jakość zdjęcia, ale robiłem fote kalkulatorem. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yapabaka Napisano 26 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2018 Kiedy przed Świętami dzielnie porządkowałeś rowerowe szpeje... a teraz nudzisz się i baniujesz, "co by tu z tego poskładać?" 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciejas Napisano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2018 Uwaga wszyscy Stooge-o-maniacy! Dwie ważne wiadomości: Po pierwsze primo - będzie nowy Stooge - MK4 (czyli czwarta wersja) - całkowicie zmienone geo: 66,0st na przedzie (!), widelec 80 mm offset (!!) i do tego sztywne osie. Ma być lżej (cieńsze rurki) i pod-siodło-rurka na 30coma9 dropeera (prowadzenie wewnętrzne). Oj oj, oj oj... będzie się działo Ramiak jest w przedsprzedaży w bardzo uczciwej cenie (100 elżbiet mniej niż przewidywana cena docelowa - 450 ELŻ) Po secundo primo - będzie nowe wiosło, klunkier inspired, 820 cm szerokości, 20 st gięcia, cro-mo (!). No? I co? I co powiecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rambolbambol Napisano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2018 Coś czuję Macieju, że drugiego Stooge rychło na handel będziesz wystawiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 30 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2018 (edytowane) Stoogego nowego roku Maciek ja już mam alfa siu- demkę to chyba muszę zostać na Bredzie ... Ciekawe jak kąt i widelec czy to złoty cielec? Marko Koparko jeździł na gf mk1 z widłem 38 do przodu i w zasadzie nie było Reba tragedii, a tu jest wypsz 80 mm i kąt prowadzenia dłuta jak strugu ciesielskim... ciekawe... ps 100dża robią w Chinach sądząc po szkicach.... kic kic kica kitajec po szpicach, posuwista tkwi w zadku mu sztica.... żal że w portkach portfelu kotfica ps 2 może zrobią serię w męskich kolorach !!!! ps 3 chybab Macieju wprowadziłeś atak chińskiego spamu bo widzę potok krzaczków na forum, poleciały te krzaczki z schematami po chińskim ich korzeniu ? ciekawe sylwestrowe szaleństwo Edytowane 31 Grudnia 2018 przez itr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dankams2 Napisano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2018 Też ostatnio zainteresowalem sie stooge mk4. Już mialem klikać przedsprzedaż ale ostudził mnie jeden dostepny rozmiar. Mam 175 wzrostu i zazwyczaj wpasowuje się w M lub przy baranach 53/54. Tu pytanie do tych co maja jakies doświadczenie ze stoogem, czy mk4 nie bedzie za duży? Podsiodlowa 18 cali czyli 1 mniej niż 17 w M. Gorna 20 cali czyli też paredziesiąt mm wiecej. Dlugość nie jest tragedia ale nie chciałbym na niego wsiadać na koturnach z obawy o klejnoty. Przekrok mam 80 cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazafaza Napisano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2018 Uffff...miałem plany aby się ostudzić eMKejtrójką późnym latem/wczesną jesienią, ale jako iż temat się przeciągnął przez Krampusa Mk2, padło na Slackline'a ze względu na podobną cenę a szlachetniejszą stal. I dobrze bo bym się wściekł gdyby po kilku miesiącach szczuli mnie następną wersją. W sumie tylko szczuli, bo ramsety będą dostępne latem ale naprawdę wygląda ciekawie, i na pewno się skuszę...na kierownika. Koleś ma podobniackiego w swym Krampuśniaku i naaprawdę można się megadostojnie poczuć za takim barem, póki co alternatywy występują częstogęsto pod postacią kierek do krosów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grizzli Napisano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2018 (edytowane) znowu troche stali szuka nowych wlascicieli na wyspach: https://singletrackworld.com/classifieds/advert/fs-singular-peregrine-xl/ https://singletrackworld.com/classifieds/advert/fs-transition-rapture-cx/ https://singletrackworld.com/classifieds/advert/singular-gryphon-frame-and-forks/ jest i jeszcze taki dziwoląg: https://singletrackworld.com/classifieds/advert/vicious-cycles-the-groover-29er/ Edytowane 31 Grudnia 2018 przez Grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rysz Napisano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2018 4 godziny temu, kazafaza napisał: kierek do krosów akkwlsk poszedl ta droga, se chwali. ale ciezkie toto fest. Stooge ciekawy, ale za mały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akkwlsk Napisano 31 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2018 Ano ciężkie, bo ścianki alu grubości 4mm co w sumie daje jakoś 500g kierownika w rozmiarze 820. A z poprzeczką ponad 600. Studżowa ma być cromolowa, zatem wiele lżejsza nie będzie Se chwale, ale czasem sztywności brakuje w opcji bez poprzeczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.