Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

p.s. Salsa nie robi już El Mariachi? Na stronie brak w aktualnym asortymencie.

No nie robi :D

 

Mają tylko Drewnianego Jacka któren jest z amelinium albo w wersyji Ti

Edytowane przez yarr
  • Mod Team
Napisano

oj tylko tyle? :)

3 bidony, oczka, dobre geo i ogon od 425 pod przerzutkę i singla/planetarkę. I jakoś się dało na cr-mo za 1100zł, dla mnie to dobry przykład, że jak się chce i nie dolicza za łzawy marketing to można.

Publicznie należą się gratulacje i brawa dla Marcina (mało pisze ale na pewno to czyta) za ciągnięcie tematu, przekonanie do produkcji  "górę" i za sam projekt. 
(żeby było ciekawiej - to ten sam chłopak od "zmiennego geo" w Rondo)

Napisano

Za to z kolorami poszaleli ;)

 

btw. zaciski bolt-on są mocniejsze niż szybkozamykacz?
 

sugerowane piasty typu bolt ze względu na poziome haki

 

 

Mam problem w centurionie z tylnym kołem, haki są tego typu:

 

haki-250x165.jpg

 

ostatnio coraz częściej zacisk puszcza przy depnięciu po pedałach. 

 

  • Mod Team
Napisano
btw. zaciski bolt-on są mocniejsze niż szybkozamykacz?

 

U mnie w poziomych się nie sprawdziły. Ukręciłem chyba ze 3 sztuki, w tym jeden przeciwkradzieżowy TranzX. W moim przypadku szybkozamykacze lepiej się sprawdzają.

 

 

oj tylko tyle?

 

Rama jaka jest każdy widzi. ;) Oczywiście największe brawa za cenę. To wróży sukces.

  • Mod Team
Napisano

 

 

Za to z kolorami poszaleli

Zupełnie jak u sekwoi, ale tam nie narzekaliśmy na kolorystykę ;)

 

Mam problem w centurionie z tylnym kołem, haki są tego typu:     ostatnio coraz częściej zacisk puszcza przy depnięciu po pedałach.   
 
Michał, dołóż blaszki z obu stron - złap za oś koła i zahacz śrubą albo o to oczko bagażnika (choć wystaje ponad hak więc będzie rzeźba) albo po prostu z tyłu za hakiem ramy. I musi wystarczyć.

Ja tam ramiakiem się jaram (i pewnie będę starał kupić), ma tyle co trzeba i nic ponadto zbędnego, nie waży 5 kilo, ma ładne geo (przy cienkiej oponie nawet po szosie pójdzie), i będzie dostępne w Polsce.
Myslę, że gdyby miała naklejkę Kona albo Genesis piszczelibysmy jak kobitki w wieczór panieński na męski striptiz  :devil: 

ps: czy nie przełożyć tego przypadkiem do monsterowego?
Napisano

 

 

Michał, dołóż blaszki z obu stron - złap za oś koła i zahacz śrubą albo o to oczko bagażnika (choć wystaje ponad hak więc będzie rzeźba) albo po prostu z tyłu za hakiem ramy. I musi wystarczyć.

Dzięki, może coś się uda zdrutować w tym kierunku.  

 

 

 

Ja tam ramiakiem się jaram (i pewnie będę starał kupić), ma tyle co trzeba i nic ponadto zbędnego, nie waży 5 kilo, ma ładne geo (przy cienkiej oponie nawet po szosie pójdzie), i będzie dostępne w Polsce

Ciekaw jestem jak bardzo trzeba będzie się starać. Cenowo Holdsworth wypada lepiej, ale coś mi tam z ich geometriami nie do końca pasuje... Na geometrii to się słabo wyznaje ale chyba ten Octane ma dość krótką główkę ramy. 

  • Mod Team
Napisano
Cenowo Holdsworth wypada lepiej, ale coś mi tam z ich geometriami nie do końca pasuje...

Ale który? Brevet który ma max oponę 28mm? I trzeba go ściągać z UK? ( i normalna cena to 300 funta) 

Stelvio (normalna cena 300 funta plus ściagnięcie, przy promocji i niskim kursie rzeczywiście robi robotę), max opona 38mm, zero regulacji ogona, dwa biodny i jeszcze ten na podsiodłowej cholera wie czemu tak wysoko :)

Te ramki mają dłuższy ogon ale zrekompensowany ostrzejszym sterówki. No aż dziwnie czemu przy 44cm ogona nie pokusili się o danie więcej miejsca w oponie.

 

 

Na geometrii to się słabo wyznaje ale chyba ten Octane ma dość krótką główkę ramy.

hehe a to ciekawe czemu w tabeli nie ma tych danych. Już poszło zapytanie kanałem wewnętrznym ;) I o to ile tam wejdzie gumy jak się cofnie koło na 435-440mm.

 

ps: żeby nie był, razi mnie np .. kształt haków ramy, takie przyciężkawe jak w najtańszym współczesnym ostrym z allegro, ciekawe czy taki hak jak na sklepie będzie, bo na www octane na zdjęciach już haka nie ma

Napisano (edytowane)
Myslę, że gdyby miała naklejkę Kona albo Genesis piszczelibysmy jak kobitki w wieczór panieński na męski striptiz 

:thumbsup:

 

 

ps: czy nie przełożyć tego przypadkiem do monsterowego?

Moim zdaniem to będzie tak popularny ramset, że zaleje każdy wątek. Powinien mieć swój własny wątek w nietypowych ;)

 

 

Na geometrii to się słabo wyznaje ale chyba ten Octane ma dość krótką główkę ramy. 

Tak na szybko patrząc po tym co pokazuje bikegeo.net, to jest dość 'niski'.

 

hehe a to ciekawe czemu w tabeli nie ma tych danych

 

Nie ma w tabeli z geo, ale jest w specyfikacji:

  • Wysokość główki: S: 115mm, M 130mm, L: 152mm

Rozmiar L przypomina trochę Cross-Checka w rozmiarze 58cm. Czyli jak ktoś lubi mieć kierę na wysokości siodełka, to będzie musiał zainwestować w podkładeczki  :devil:

Edytowane przez danielson
Napisano (edytowane)

 

Rozmiar L przypomina trochę Cross-Checka w rozmiarze 58cm. Czyli jak ktoś lubi mieć kierę na wysokości siodełka, to będzie musiał zainwestować w podkładeczki   :devil:

 

 

Ano właśnie :) Jakieś tam pole manewru zawsze jest. Z drugiej strony ciekaw jestem skąd taki wybór projektanta - aż się prosi o podniesienie główki. 

 

 

No ale ciekaw jestem jak z dostępnością będzie właśnie - Stelvio jest praktycznie od ręki do wzięcia, kolega będzie miał kompletny rower z PX na początku lipca to można będzie coś więcej o nim powiedzieć. 

Edytowane przez semow
  • Mod Team
Napisano

 

 

W opisie na stronie sklepowej stoi: Wysokość główki: S: 115mm, M 130mm, L: 152mm

no rzeczywiście nie poszaleli :(
To się zaraz Komuś dostanie :) 

 

Moim zdaniem to będzie tak popularny ramset, że zaleje każdy wątek. Powinien mieć swój własny wątek w nietypowych  

Coś na zasadzie [rower] octane czyli pretekst do dyskusji na temat polskiej ceny nietypowej :D
  • Mod Team
Napisano

..w sumie jedyne co mi przychodzi myśląc o tej sterówce i patrząc na minimalną długość ogona/wysokość suportu to usportowienie. czyli trochę z szosy trochę z gravela (w końcu to ta sama ręka kreśliła co rondo) a jak dasz podkładeczek to i wygodny turysty?
Surlego przebija o 10mm, przynajmniej tyle. Ale, że sterówka w próżni nie wisi to już STACK (dla 58cm) wypada lepiej o całe 17mm. Całe dwie cienkie podkładki! :D

Napisano (edytowane)
Z drugiej strony ciekaw jestem skąd taki wybór projektanta - aż się prosi o podniesienie główki.

Moim zdaniem pozycja z kierownicą poniżej linii siodła może być bardzo wygodna dla niemal każdego (zdrowego) rowerzysty. Tylko to wymaga cierpliwego dopasowania i dogrania wszystkich składowych, bo w przeciwnym razie dają się we znaki problemy z pozycją nad pedałami (bóle kolan, kręgosłupa, nadgarstków), siodełko (ucisk w kroczu, albo zsuwanie się -> drętwienie i ból nadgarstków), długość mostka (napięcie w obręczy barkowej, zgarbienie, obciążanie stawów łokciowych), ustawienie klamek (drętwienie, mrowienie dłoni) itd.

 

Z drugiej strony kierownica szosowa zbyt wysoko mija się z celem do jakiego została stworzona.

 

 

Surlego przebija o 10mm, przynajmniej tyle. Ale, że sterówka w próżni nie wisi to już STACK (dla 58cm) wypada lepiej o całe 17mm. Całe dwie cienkie podkładki!

Zawsze coś! :) Trzeba by porównać do Somy Wolverine, która też jest taka sportowa a jednak chyba 'wyższa' niż Cross-Check. Albo do jakiegoś Genesisa. 

edit:

 

i jest porównanie: Octane One Kode w rozmiarze L, Soma Wolverine 58cm i Genesis Croix De Fer L.

 

35334981562_4316146f9a_o.pngźródło: http://www.bikegeo.net/

 

Octane One nie podaje offsetu dla widelca, więc wpisałem taką wartość jak dla Somy, do której jest bardzo podobny. Czyli bardziej sportowy niż Croix De Fer.

Edytowane przez danielson
  • Mod Team
Napisano

No nie, offset wpisz prawidłowy, To zmienia trochę układ. Nie podali ale nie sądzę, żeby był mniejszy niż 45mm :)

Dziwnie kolega do tego podszedł. Skoro w tabeli podają stack 592 to jakie 580mm (dla kody). Takie porównanie z naciagnięciem wiele nie da :)
 

Napisano

 

 

No nie, offset wpisz prawidłowy, To zmienia trochę układ. Nie podali ale nie sądzę, żeby był mniejszy niż 45mm

Poprawiłem. 


 

 

Dziwnie kolega do tego podszedł. Skoro w tabeli podają stack 592 to jakie 580mm (dla kody). Takie porównanie z naciagnięciem wiele nie da

Ale to już nie do mnie pretensje ;) Stack wylicza ten kalkulator. Dla Somy i Genesisa całkiem blisko jest tego co podają producenci. 

Napisano (edytowane)
dwa biodny

 

Chyba jednak są trzy. Jak spojrzysz na ramset, to widać tam 2 cycki przy mufie. 

FRHOLSTEL_P1.jpg?v=y

Co ciekawe, na czerwonej ramie ich nie ma. Widocznie czerwone są dla mniej spragnionych.

FRHOLSTEL-CHR_P1.jpeg?v=y

Edytowane przez Roballinho
  • Mod Team
Napisano

 

 

Co ciekawe, na czerwonej ramie ich nie ma. Widocznie czerwone są dla mniej spragnionych.

ano ciekawe...

FRHOLSTEL_P4.jpg?v=y 

Czerwonym szybciej dojedziesz do źródła/sklepu/strumienia ;)
Napisano (edytowane)
Ciekawe w sumie ile jest błędów w tej tabeli... bo baza kół tez jest pomylona dla eLki ( 1009mm tyle samo co dla S)

Hint: inny kąt główki ramy. 

Edytowane przez Wooyek
  • Mod Team
Napisano

..albo nawet i 1030-1035 :) Jeżeli przy tym samym kącie sterówki eLka ma reach większy o 13mm od eMki a górna rura jest dłuższa o 20m to baza powinna być o tyle mniej więcej większa od tych 1014mm.
Ale to nieistotne ;)
Ważniejsze np "kiedy będą"

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...