Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przecież napisał o Stragglerze w porównaniu do Sutry i A.L.I.C.Ji, a nie in general. Ma on krótszą sterówkę i wydłużoną górrurkę, przez co wysmycza się przed tamte monsterasy.

Napisano

A ja nie mógłbym żyć z tym zwężeniem na gięciu dółrurki   :yucky:

 

 

POZDRo-:ver

Napisano

Odwrócona podkowa raczej nie stanowi takiego zagrożenia jak korona obracającego się amora.

Zwężenie widać na kilku fotach, według mnie to nie lakier kłamie ;)

Orydżinal o nieboskłon ładniejszy.


POZDRo-:ver

Napisano (edytowane)

External but panowie.

 

tam jest grubsza ściana ale na zewnątrz

 

powód jest oczywisty wzmocnić pukt stresu jakim jest główka bez blach które są paskudniejsze niż owo przejście.

 

 

 

wygląda jakby gnąc jednocześnie ją ciągnęli na gorąco?

 

 

:laugh:

 

to prawdobodnobnie BX3052 od reynoldsa 

 

edit: poszedłem go garazu pomacac taka rurę i faktycznie jest troche stożkowa w miejscu gięcia ale nie jakoś mocno

Edytowane przez yarr
Napisano

Doszedłem do wniosku że lekkie wygięcie tylnego widełka mi przeszkadza - kilka mm, ale nowy hamulec nie chce współpracować.

Czy prostowanie tego wykonuje się na gorąco? Może to uszkodzić lakier?

 

8b7db8650bbc515d063416c3ac18e36f.jpg

 

Wysłane z mojego MotoE2(4G-LTE) przy użyciu Tapatalka

  • Mod Team
Napisano

Stal to raczej na zimno się koryguje, szczególnie w tak niewielkim zakresie...

 

Ale może Brodaty Troll lepiej poradzi, w końcu maca się z armaturą  :icon_mrgreen:

 

Szacunek...

I.

 

Napisano

Ivanie pamiętasz, jak Brodaty Troll prostował widelec w Ryszowym kogucie? No właśnie :) 

 

Także generalnie ściągasz koło, bierzesz w miarę długą deskę, robisz dźwignię o podsiodłówkę i jazda. 

 

Potem rezultaty sprawdzasz podręcznym przyrządem pomiarowym, czyli na oko. 

 

P.S. Moja kuwahara została w podobny sposób zmuszona do współpracy z piastą 135mm. Dodam, że "fabrycznie" miała 126.

Napisano

Jak zapłakał rodziewiczany z 115 na 150 mm diamant tego nie wie nikt oprócz mnie robiącemu mu to, potem do 130 poszło już łatwiej, ale zagięcie prostych rur zabrało im siłę nadaną w okolicach roku 1957 i już takie sztywne nie będą  już nigdy, chlip...

Napisano

Sukces! (No, prawie, bo idealnie prosto nie jest ale wystarczy).

Zadziałał układ: żona jako element przytrzymujący + drążek do podciągania jako lewar + mój bajceps.

Ave stal!

 

Wysłane z mojego MotoE2(4G-LTE) przy użyciu Tapatalka

Napisano

Grunt to używanie odpowiednich narzędzi do odpowiednich prac :D

 

Rama prostowana żoną to zawsze +5 punktów do mocy na zawodach.

 

Ale serio. Macałem się z kazafazą i nie zdążyłem z odpowiedzią ale widzę że sobie dzielnie poradzili. 

Jak chcesz mieć idelanie prosto to zapraszam, ale masz trochę daleko z grodu kraka.

Mogę wyprostować trochę mniej czułym przyrządem niż żona ;)

 

Za to własnie kochamy stal.

Napisano

Do wymiany poszło całe tylne koło: była tam piasta na wolnobieg z 6 rzędami z zakresem 14-32, jest piasta XT m760 i wygrzebana z szafy kaseta 9r 11-34. Brakowało mi twardszych przełożeń. 

 

Hamulce miał rzeczywiście Suntoura (jak i cały pozostały osprzęt), cantilevery XCM wymieniłem "przy okazji" na Tektro Oryx, ale przede wszystkim chodziło o bardziej ergonomiczne klamki - stare Dura Ace zostały zastąpione przez Tektro RL340. 

Napisano

stare shimano ze złotych czasów mtb, to bez nadmiernej finezji daje radę, wcześniejsze nie koniecznie. :) na zdjęciu widać też stojak ze spożywczego, daje radę też mam :)

Napisano

Ale serio. Macałem się z kazafazą 

 

Yarr dał mi druta do pomacania. Rozgrzałem go do czerwoności   :devil:

 

2ZBacU5A1F-G06ap5t_twPYAb8oYSGEf4TNu9LEw

 

Po raz pierwszy w mym życiu po pierwszym spawie miałem ochotę na więcej...   :thanks: , Mistrzu!

 

 

A propos gięcia ram. Kona Unit kupiona z drugiej łapy, dzięki "uważnej" opiece kurierów nie była w stanie przyjąć nawet przedniego koła. Brakujące ~4cm uzyskałem na zimno z bicepsa. Po operacji pacjentka żyła i miała się dobrze, trzech zawodników chciało zakończyć jej żywot ale dopiero niejakie Passerati dokonało dzieła zniszczenia.

 

1FnuXXYT_QkRWFr7ca_afuBl6GE2z1E0NwpiOVC0

 

7TA8YfiXPpyGEK-Bdu5hc_KPMlCltYVOAFqip3ZJ

Napisano (edytowane)

a propos stali , mam do pospawania kawałek rurki cr-mo, w starym peugeocie, ale mój znajomy spawacz-blacharz się boi...

Bo nie spawał cr-mo.

Niewielkie pęknięcie przy obejmie, toś włożył cienką sztycę i na chama zacisnoął.

Żadnych wielkich sil tam nie ma, ale nie chcę żeby darło sztycę.

Może jakiegość rozgarniętego  spawacza znacie z okolic W-wy?

 


ps. pewnie było, ale spodobował mi się taki wariat do zabawy.

pol_pm_Rower-NS-Bikes-2017-Eccentric-Cro

Edytowane przez dovectra

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...