artoor Napisano 1 Kwietnia 2017 Napisano 1 Kwietnia 2017 Przecież napisał o Stragglerze w porównaniu do Sutry i A.L.I.C.Ji, a nie in general. Ma on krótszą sterówkę i wydłużoną górrurkę, przez co wysmycza się przed tamte monsterasy. Cytuj
Mentos Napisano 4 Kwietnia 2017 Napisano 4 Kwietnia 2017 A widzieliście czeską wariację na temat wąsatego P-29? http://www.singlebe.com/en/produkt/singlebe-p-29/ Coś jakby to samo, tylko trochę bardziej wąsate. Tomek ładniejszy no i normalniejszy - nie ma przynajmniej tych idiotycznych ciągów hampla wewnątrz ;-) Cytuj
mam16v Napisano 5 Kwietnia 2017 Napisano 5 Kwietnia 2017 SingleBe P-29 jak dla mnie to najbardziej dopieszczona rama tyle że :kolik frame SingleBe P-29? 3800pln Cytuj
kazafaza Napisano 5 Kwietnia 2017 Napisano 5 Kwietnia 2017 A ja nie mógłbym żyć z tym zwężeniem na gięciu dółrurki POZDRo-:ver Cytuj
Mentos Napisano 6 Kwietnia 2017 Napisano 6 Kwietnia 2017 faktycznie, dziwne, wygląda jakby gnąc jednocześnie ją ciągnęli na gorąco? Cytuj
rambolbambol Napisano 6 Kwietnia 2017 Napisano 6 Kwietnia 2017 Oni to zrobili po to, żeby ludzie z bujakami od Manitou nie porobili wgniotek w ramie. Nie wydaje mi się, że to jest "zwężenie". Odbicie lakieru robi chyba takie wrażenie. Cytuj
kazafaza Napisano 6 Kwietnia 2017 Napisano 6 Kwietnia 2017 Odwrócona podkowa raczej nie stanowi takiego zagrożenia jak korona obracającego się amora.Zwężenie widać na kilku fotach, według mnie to nie lakier kłamie Orydżinal o nieboskłon ładniejszy.POZDRo-:ver Cytuj
Mod Team adamos Napisano 6 Kwietnia 2017 Mod Team Napisano 6 Kwietnia 2017 Ważne info dla właścicieli (a wiem, że są tu tacy) Pine Mountain'ów ze stalowym widelcem! https://www.cpsc.gov/Recalls/2017/marin-mountain-bikes-recalls-bicycles Cytuj
yarr Napisano 8 Kwietnia 2017 Napisano 8 Kwietnia 2017 (edytowane) External but panowie. tam jest grubsza ściana ale na zewnątrz powód jest oczywisty wzmocnić pukt stresu jakim jest główka bez blach które są paskudniejsze niż owo przejście. wygląda jakby gnąc jednocześnie ją ciągnęli na gorąco? to prawdobodnobnie BX3052 od reynoldsa edit: poszedłem go garazu pomacac taka rurę i faktycznie jest troche stożkowa w miejscu gięcia ale nie jakoś mocno Edytowane 8 Kwietnia 2017 przez yarr Cytuj
sniez Napisano 10 Kwietnia 2017 Napisano 10 Kwietnia 2017 Jak oceniacie geometrię? Mnie pasuje. Cytuj
piter614 Napisano 10 Kwietnia 2017 Napisano 10 Kwietnia 2017 Bardzo dobrze rozstawione osie pozdrawiam serdecznie Cytuj
Mod Team IvanMTB Napisano 12 Kwietnia 2017 Mod Team Napisano 12 Kwietnia 2017 Kłaniam, Zestawienie 10-ciu stalowych bujaków z STW: http://singletrackworld.com/2017/04/10-steel-full-suspension-bikes/ Szacunek... I. Cytuj
semow Napisano 12 Kwietnia 2017 Napisano 12 Kwietnia 2017 Doszedłem do wniosku że lekkie wygięcie tylnego widełka mi przeszkadza - kilka mm, ale nowy hamulec nie chce współpracować. Czy prostowanie tego wykonuje się na gorąco? Może to uszkodzić lakier? Wysłane z mojego MotoE2(4G-LTE) przy użyciu Tapatalka Cytuj
Mod Team IvanMTB Napisano 12 Kwietnia 2017 Mod Team Napisano 12 Kwietnia 2017 Stal to raczej na zimno się koryguje, szczególnie w tak niewielkim zakresie... Ale może Brodaty Troll lepiej poradzi, w końcu maca się z armaturą Szacunek... I. Cytuj
akkwlsk Napisano 12 Kwietnia 2017 Napisano 12 Kwietnia 2017 Ivanie pamiętasz, jak Brodaty Troll prostował widelec w Ryszowym kogucie? No właśnie Także generalnie ściągasz koło, bierzesz w miarę długą deskę, robisz dźwignię o podsiodłówkę i jazda. Potem rezultaty sprawdzasz podręcznym przyrządem pomiarowym, czyli na oko. P.S. Moja kuwahara została w podobny sposób zmuszona do współpracy z piastą 135mm. Dodam, że "fabrycznie" miała 126. Cytuj
itr Napisano 12 Kwietnia 2017 Napisano 12 Kwietnia 2017 Jak zapłakał rodziewiczany z 115 na 150 mm diamant tego nie wie nikt oprócz mnie robiącemu mu to, potem do 130 poszło już łatwiej, ale zagięcie prostych rur zabrało im siłę nadaną w okolicach roku 1957 i już takie sztywne nie będą już nigdy, chlip... Cytuj
semow Napisano 12 Kwietnia 2017 Napisano 12 Kwietnia 2017 Sukces! (No, prawie, bo idealnie prosto nie jest ale wystarczy). Zadziałał układ: żona jako element przytrzymujący + drążek do podciągania jako lewar + mój bajceps. Ave stal! Wysłane z mojego MotoE2(4G-LTE) przy użyciu Tapatalka Cytuj
yarr Napisano 13 Kwietnia 2017 Napisano 13 Kwietnia 2017 Grunt to używanie odpowiednich narzędzi do odpowiednich prac Rama prostowana żoną to zawsze +5 punktów do mocy na zawodach. Ale serio. Macałem się z kazafazą i nie zdążyłem z odpowiedzią ale widzę że sobie dzielnie poradzili. Jak chcesz mieć idelanie prosto to zapraszam, ale masz trochę daleko z grodu kraka. Mogę wyprostować trochę mniej czułym przyrządem niż żona Za to własnie kochamy stal. Cytuj
dovectra Napisano 13 Kwietnia 2017 Napisano 13 Kwietnia 2017 ale nowy hamulec nie chce współpracować. wsadziłeś tam coś nowego? bo widzę sr suntoura, a accordo na nim właśnie był. ps. Widzę, iż wymieniłeś tylną piastę , jaką tam masz? Cytuj
semow Napisano 13 Kwietnia 2017 Napisano 13 Kwietnia 2017 Do wymiany poszło całe tylne koło: była tam piasta na wolnobieg z 6 rzędami z zakresem 14-32, jest piasta XT m760 i wygrzebana z szafy kaseta 9r 11-34. Brakowało mi twardszych przełożeń. Hamulce miał rzeczywiście Suntoura (jak i cały pozostały osprzęt), cantilevery XCM wymieniłem "przy okazji" na Tektro Oryx, ale przede wszystkim chodziło o bardziej ergonomiczne klamki - stare Dura Ace zostały zastąpione przez Tektro RL340. Cytuj
dovectra Napisano 13 Kwietnia 2017 Napisano 13 Kwietnia 2017 Tektro Oryx Czujesz różnicę, czy po prostu chodziło o dostępność klocków od v-ek? Ja klamki mam te same tektro, ale hample shimano canti-stx, i daje radę. Cytuj
semow Napisano 13 Kwietnia 2017 Napisano 13 Kwietnia 2017 Różnica jest duża, ale na to składa się cały układ: nowe szczęki, nowe klocki, linki, klamki. Cytuj
itr Napisano 13 Kwietnia 2017 Napisano 13 Kwietnia 2017 stare shimano ze złotych czasów mtb, to bez nadmiernej finezji daje radę, wcześniejsze nie koniecznie. na zdjęciu widać też stojak ze spożywczego, daje radę też mam Cytuj
kazafaza Napisano 13 Kwietnia 2017 Napisano 13 Kwietnia 2017 Ale serio. Macałem się z kazafazą Yarr dał mi druta do pomacania. Rozgrzałem go do czerwoności Po raz pierwszy w mym życiu po pierwszym spawie miałem ochotę na więcej... , Mistrzu! A propos gięcia ram. Kona Unit kupiona z drugiej łapy, dzięki "uważnej" opiece kurierów nie była w stanie przyjąć nawet przedniego koła. Brakujące ~4cm uzyskałem na zimno z bicepsa. Po operacji pacjentka żyła i miała się dobrze, trzech zawodników chciało zakończyć jej żywot ale dopiero niejakie Passerati dokonało dzieła zniszczenia. Cytuj
dovectra Napisano 19 Kwietnia 2017 Napisano 19 Kwietnia 2017 (edytowane) a propos stali , mam do pospawania kawałek rurki cr-mo, w starym peugeocie, ale mój znajomy spawacz-blacharz się boi... Bo nie spawał cr-mo. Niewielkie pęknięcie przy obejmie, toś włożył cienką sztycę i na chama zacisnoął. Żadnych wielkich sil tam nie ma, ale nie chcę żeby darło sztycę. Może jakiegość rozgarniętego spawacza znacie z okolic W-wy? ps. pewnie było, ale spodobował mi się taki wariat do zabawy. Edytowane 19 Kwietnia 2017 przez dovectra Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.