Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Co do oblepionych Ardentów, to było ciepło i mokro, a drożyna prowadziła przez piaszczyste łachy.

Coś takiego te gumy szybko zrzucają, gdy tylko wjadą na twarde.

 

Oba linki do Velove prawidłowe.

 

Napisano

 

 

Yarr, czytaj ze zrozumieniem

 

To ty czytaj ze zrozumieniem. Ja tak sobie obliczylem na karteczce żeby podnieśc BB drop z 50 do 33 to trzeba dać widłoa circa 40 mm dłuższego.

 :) 

Napisano (edytowane)

f**ktycznie alkkwsk, wooj, racja.

Moja culpa, za dużo siedzę w tych rysunkach gejometrzycznych. 

 

 

Ale 33cm od gleby że co za dużo mu? za mało? Nie wiem czego jęczy. 

Toć to idealna odległość. Miałem w longinie koło 310 i pedalstrajki się zdarzały teraz mam 328 w bastq i  nie ma. 

 

 

Edytowane przez yarr
Napisano

Porównując Yarr-mego Longienka to faktycznie było niskawo, w przyszłym tygodniu sprawdzę ile ma Longienek Zżółkły z trzynastocentowym lisem oraz 29+...spokojnie podejrzewam jakieś 350mm :D

 

 

POZDRo-:ver

Napisano

LOL :D Ja zginam kulasy ale dopiero od niedawna, dokładnie od momentu wpięcia mykmyka pod siodło.

 

Abstrahując od naszego wywzrostu, BB height/drop jest takim parametrem który nie jest zmienny wraz z wysokością rajdera/rozmiarem ramy.

 

 

POZDRo-:ver

  • Mod Team
Napisano

 

 

St. Anton aka Święty w całości.

 

Osztywtorbęgolony... I jeszcze takie smaczki jak Middle i RADCage :teehee::woot:

 

Ależ korba w głowie :wacko::blink::bomb_ie:

 

Szacunek...

I.

 

Napisano

@Rysz: MAOOO! Wincyj ma być, promocja na biedronkę na każdym podjeździe  :teehee:

 

No to jedna fota u-kaz-ująca dlaczego takie herezje rowerowe mnie kręcą - oczywiście stalowe - Kona Joe. Bylcy na bulwarowym Paprykarzu 14' widzieli tą "spokojniejszą" z niższą kierką  :devil:

 

4XDYXlJPRJozaZiM-E1W_5A09QtJn2Qw_tJao_mH

 

Może kto ze zdjęcia pomierzy jakimi CADami ile ma to-to BeBu heightu...dodam tylko że rama pod 100-120mm skoku ale koła B+ 

 

Sq0CXO7Rbg0ZQBDkS47OVNXbnr6M3zQ7DIUdHUH6

 

 

 

POZDRo-:ver

Napisano

:D  

 

Możliwe ciałkiem, nie kłócę się bo masz milimetr wyżej ;)

 

 

POZDRo-:ver

  • Mod Team
Napisano

 

 

kazafaza, dnia 29 Gru 2016 - 7:10 PM, napisał: BB height/drop jest takim parametrem który nie jest zmienny wraz z wysokością rajdera/rozmiarem ramy.   yup true 

Tak w 95% ;)
Napisano (edytowane)

Rozwiniesz? Bo jestem ciekaw. Chyba jedno co mi przychodzi do głowy to stawanie i podpieranie się.

Ale nie wiem nigdy nie byłem niski :D

Edytowane przez yarr
Napisano

Obniżenie BB jest zmienne w tabelkach gdy dla maluszków planuje się rozmias xs i s na kołach 650, chyba w tabelce marina albo surly można to zobaczyć, logiczne. bo jak osie niżej to suport względnie w górę by być w tym samym miejscu.

Napisano

Hm ... ITR ale to z wzrostem wspólnego za wiele nie ma, bo jak obniżymy osie w rozmiarze XL tak samo będziemy musieli zmniejszyć BBdrop.

 

Nieprzekonany.

 

Napisano

Raczej leciało o inne rozmiary: kółeczek 650b dla XS, S oraz kół 700c dla eMki w górę?

 

 

POZDRo-:ver

 

 

p.s.: przeleciałem kilku gburów na szybko ;) i raczej gdzie indziej tak było(jeśli mowa o rozmiarach a kołach j.w.)

Napisano

Jest taki na ten przykład Liteville (ot pierwszy z brzegu H-3, który w najmniejszym rozmiarze "dopuszcza" tylko mniejsze rozmiary kół:

 

Frame size S
Rear 26” or 27.5” / Front 26” or 27.5”
Frame size M - XL
Rear 26” or 27.5” / Front 27.5” or 29”
 
Z ciekawości sprawdziłem geo - i faktycznie wysokość suportu jest inna, Ale to może oznaczać, że BB drop jest identyczny dla wszystkich rozmiarów - stąd mniejsze koło spowoduje upadnięcie suport bliżej gleby.
 
Drugim ewentualnym powodem może być długość ramion korby, na zasadzie - dłuższy człowiek --> dłuższe nogi --> dłuższe ramiona korby --> oj, wyższy suport. Ale konkretnych przykładów - nie znaju...
Napisano

 

 

że BB drop jest identyczny dla wszystkich rozmiarów

 

BBheight jest raczej identyczny dropem się raczej różnią właśnie przez wielkośc kół.

 

Co do długości korb to troche racja np KHS od pana Zina z korbami 200 z natury musi mieć suort wyżej, ale nie sądze żeby osobnicy z krótszymi korbami musieli mieć suport niżej.

 

KHS

http://www.bigandtallbike.com/KHS-Flite-747--2015-2XL-or-3XL-road-bike_p_375.html 

Napisano (edytowane)

Ishi to chyba pierwszy rower który wrzuciłeś z moimi dwoma kciukami w górze!

 

Bardzo ciekawy bo nie plastikowy, a połączenie seat tuba z węzłem bardzo fajnie rozwiązuje kolizje opony przy relatywnie krótkim ogonie.

 

Ciekawe geo, zapisane do analizy. :)

 

Edytowane przez yarr
Napisano

 

 

połączenie seat tuba z węzłem bardzo fajnie rozwiązuje kolizje opony przy relatywnie krótkim ogonie.

 

Starsze Canfieldy miały ten sam patent, z którego się wycofali. Czemu? nie wiem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...