dankams2 Napisano 21 Lipca 2016 Napisano 21 Lipca 2016 Panowie kusi mnie ostatnio złożenie sobie jakiegoś budżetowego bike'a na stalowej ramie ze stalowym widłem na kołach 27+, kojarzycie jakaś ramę 29er w budżecie +/- 1000zł w którą by takie koła dało radę upakować ?Mam jeszcze koła 27,5+ z Marina moge odstapic w dobrej cenie Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj
Mod Team anarchy Napisano 21 Lipca 2016 Mod Team Napisano 21 Lipca 2016 wracając na moment do ciężkiego tematu stali i pełnej amortyzacji...DarkOwl nadchodzi (podobno już blisko) Cytuj
Grizzli Napisano 21 Lipca 2016 Napisano 21 Lipca 2016 Panowie kusi mnie ostatnio złożenie sobie jakiegoś budżetowego bike'a na stalowej ramie ze stalowym widłem na kołach 27+, kojarzycie jakaś ramę 29er w budżecie +/- 1000zł w którą by takie koła dało radę upakować ?W tym budzecie ciezko bedzie o amelinium nie wspomnianych juz o stali. Tylko uzywki... Cytuj
MikeSkywalker Napisano 22 Lipca 2016 Napisano 22 Lipca 2016 Znawcy stali - jak wygląda spawanie przelotek do linek w ramie CrMo? Wyczytałem tylko że to nie je zwykła stal i nie pospawasz byle czym ale jak to wygląda w praktyce? Czy jest to duży problem czy większym jest estetyczne zamaskowanie miejsca po ich usunięciu? Cytuj
Mod Team anarchy Napisano 22 Lipca 2016 Mod Team Napisano 22 Lipca 2016 One są lutowane, nie spawane Cytuj
Mod Team adamos Napisano 22 Lipca 2016 Mod Team Napisano 22 Lipca 2016 Spawem byś poprzepalał rurki, lutować trzeba.PS. Prezes mnie wyprzedził. Cytuj
MikeSkywalker Napisano 22 Lipca 2016 Napisano 22 Lipca 2016 Zapytam więc ponownie - czy w takim razie ich przylutowanie to duży problem? Cytuj
Mod Team adamos Napisano 22 Lipca 2016 Mod Team Napisano 22 Lipca 2016 Jak się umie, to robić to pewnie nie. Ja sam, nigdy nie próbowałem i nie polecałbym bez doświadczenia się samemu za to zabierać, bo lutując też możesz przegrzać/przepalić rurkę, zwłaszcza w tych bardziej wycieniowanych miejscach. Cytuj
dovectra Napisano 22 Lipca 2016 Napisano 22 Lipca 2016 Znawcy stali - jak wygląda spawanie przelotek do linek w ramie CrMo? Wyczytałem tylko że to nie je zwykła stal i nie pospawasz byle czym ale jak to wygląda w praktyce? Czy jest to duży problem czy większym jest estetyczne zamaskowanie miejsca po ich usunięciu? twardy lut na mosiądz, na grubszych tańszych cr-mo czasem tigiem w argonie, odpowiednim drutem. Cytuj
itr Napisano 22 Lipca 2016 Napisano 22 Lipca 2016 Jeżeli rurka ramy jest klasycznej grubości to najfajniej założyć przelotki z wykopalisk kolarskich na obrączkach blaszanych trzy na rurę, i zastosować pełny pancerz. Są również sprytne obrączki blaszane z oporami bez piwotów i baryłek chyba od Sachsa lub Hureta. wtedy założone u góry i na dole mogą pozwolić na wolną linkę, lub przy obrączce ze ślizgami na dole pokierują uciąg linki do przerzutek Cytuj
yarr Napisano 22 Lipca 2016 Napisano 22 Lipca 2016 (edytowane) wracając na moment do ciężkiego tematu stali i pełnej amortyzacji... DarkOwl nadchodzi (podobno już blisko) Przecie fuli się ze stali nie robi, a wahaczy to już wcale. zy w takim razie ich przylutowanie to duży problem? Nic nie jest problemem jeśli ma się gdzie, czym i się wie jak:) na grubszych tańszych cr-mo czasem tigiem w argonie, odpowiednim drutem. troche nie tak ---- Żeby być precyzyjnym. Na upartego to pospawałbym tigiem przelotkę do każdej rurki ale musiałbym zepsuć kilka. Więc po cholerę kiedy polutować można to za każdym razem. A i raczej na srebro niż na mosiądz choć od biedy można na mosiądz. Jest jeszcze jedna technika trochę pomiędzy ale jeszcze nie testowałem. Edytowane 22 Lipca 2016 przez yarr Cytuj
Tomek21001 Napisano 23 Lipca 2016 Napisano 23 Lipca 2016 (edytowane) Nie przeglądnąłem wątku w całości - przyznaję. Czy jest fajniejsza alternatywa dla Stantona Sherpy (aktualnie się nazywa Sherpa new gen.) ? Z grubsza wymagania : Do połykania kilometrów,ścieżka,lasek,bez łomotu (są inne sprzęty),czasem przyczepa,ale też nie wyprawówka,bardziej xc z rozsądną,a nie ścigancką geo. pod 100- 120mm widła 29,jak wejdą 27+ to jeszcze lepiej,bo mam i okazjonalnie można poprzekładać. głowa circa 67-68 krótki ogonek 12x142 ??? Ragley,bracia Canfieldy - za grubo i ciężkawo. Edytowane 23 Lipca 2016 przez Tomek21001 Cytuj
Colonel Napisano 24 Lipca 2016 Napisano 24 Lipca 2016 A orientuje ktoś czy może do On One Inbread 29er da się upchać 27+ Cytuj
rambolbambol Napisano 24 Lipca 2016 Napisano 24 Lipca 2016 (edytowane) Do Inbreda ciasno wchodzi 29x2.25 cala na słusznej 25mm obręczy. Chyba nie ma szans na 27,5+. Edytowane 24 Lipca 2016 przez rambolbambol Cytuj
panSocjolog Napisano 24 Lipca 2016 Napisano 24 Lipca 2016 A orientuje ktoś czy może do On One Inbread 29er da się upchać 27+ Kiedyś mierzyłem swojego pod tym kątem, nie ma opcji żeby weszło. Cytuj
Mod Team adamos Napisano 24 Lipca 2016 Mod Team Napisano 24 Lipca 2016 Widzieli? Piękny! Zayebioza! To który bank robimy? Cytuj
artoor Napisano 25 Lipca 2016 Napisano 25 Lipca 2016 (edytowane) Nie przeglądnąłem wątku w całości - przyznaję. Czy jest fajniejsza alternatywa dla Stantona Sherpy (aktualnie się nazywa Sherpa new gen.) ? Z grubsza wymagania : Do połykania kilometrów,ścieżka,lasek,bez łomotu (są inne sprzęty),czasem przyczepa,ale też nie wyprawówka,bardziej xc z rozsądną,a nie ścigancką geo. pod 100- 120mm widła 29,jak wejdą 27+ to jeszcze lepiej,bo mam i okazjonalnie można poprzekładać. głowa circa 67-68 krótki ogonek 12x142 ??? Ragley,bracia Canfieldy - za grubo i ciężkawo. "Fajniejsza" alternatywa to jedynie zamówić ramę w SingleBe. Poza tym będzie trudno o coś bardziej ok od Sherpy, jeśli chodzi o geo, wykonanie i wagę. Inne, jak Trans Am https://www.merlincycles.com/transition-transam-29er-mountain-bike-frame-2016-87646.html, będą podobnego miotu co Ragley czy CB. A jak bardziej komfortowe, to znowu kąt i ogon idą wbrew w/w parametrom, jak moje ulubione leniuchy http://www.pipedreamcycles.co.uk/shop/skookum-29er-r853/ lub http://www.somafab.com/archives/product/juice Edytowane 25 Lipca 2016 przez artoor Cytuj
Tomek21001 Napisano 25 Lipca 2016 Napisano 25 Lipca 2016 No fakt......ciężki temat się robi..... Szukam już dłuższą chwilę i nie ma nawet alu konkurenta dla Stantona. Cytuj
ishi Napisano 25 Lipca 2016 Napisano 25 Lipca 2016 (edytowane) Ja nie wiem co wy chcecie od Sherpy. Mi się ta rama podoba, zwłaszcza potwierdzona kompatybilność z 29/650B+ i sztywna oś w next gen. Nawet bym się nie zastnanawiał Edytowane 25 Lipca 2016 przez ishi Cytuj
Tomek21001 Napisano 25 Lipca 2016 Napisano 25 Lipca 2016 Nic nie chcemy - jak na razie to zdecydowany faworyt. Ale........kto nie pyta.......błądzi. Cytuj
Mod Team adamos Napisano 25 Lipca 2016 Mod Team Napisano 25 Lipca 2016 Nowa Karate Małpa z Plusem...http://www.bikerumor.com/2016/07/25/surly-karate-monkey-learns-new-moves-27-compatibility-gnot-boost-spacing/ Cytuj
akkwlsk Napisano 26 Lipca 2016 Napisano 26 Lipca 2016 Stooge (aka Bułkowóz ) do poprawek lakierniczych http://singletrackworld.com/forum/topic/fs-stooge-mk1-550 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.