Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team
Napisano

... czyli wracasz do używek od Cotic'a lub Genesis'a...

 

Bo tylko one mieszcza sie pi-razy-drzwi w budżecie - jak sie trafi - maja poziome haki, pożądany materiał i odpowiednie pojemności widelców...

 

Aktualnie nie nie widze w samych ramach na ebajcu. Cierpliwość jest cnotą :)

 

Szacunek...

I.

 

 

 

Napisano

21c to dla sprytnych inaczej  :teehee:

 

Szacunek...

I.

 

 

IMO bardzo duże znaczenie ma jakość (materiał) ramy

 

na HiTen 32c   bardziej mnie karało po kręgosłupie/nadgarstkach/mózgu  niż  23c na CrMo od miszcza R.  (więc zakładam że nienajgorsza) 

 

w zasadzie po powrocie do 23c,  na rzeczonej ramie, zachciało mi się ponownie jeździć...i też mam 18mil w jedną stronę ;)

Napisano (edytowane)

każdemu wg potrzeb, znacznie ma wszystko, od psychoestetycznego efektu satysfakcji posiadania po dynamikę podparcia siodłem i daną kierownicą wględem osi kół.

Sam z racji swoich lubieżnych zainteresowań pełnoletnią szosą w wymiarze geriatrycznym na dojazdy do pracy widzę właśnie coś takiego, najlepiej torowa geometria opona 28mm i kierownica nie za nisko z gieciem dość wygodnym, nowożytnym, a nie pseudo torowym, chwyt górny poprzeczny lub górny wzdłużny, Jaguar, Wicher raczej odpada bo stery, ale geometria zbliżona do Wichra, tylne koło blisko suportu np Bianchi na mufach lata koniec 70 80 jest szansa że wejdzie 28 mm, slik. jezdzi się na tym super. Zwarte i stalowe doznania, energia komfort zwinność. Bardzo polecam właśnie 28, wolę to niż 32 Ivana, 23mm to jednak szosowe ćiśnienie i trzeba częściej sprawdzać luft, i przy wpierpapier w atomowa dziurę większe ryzyko chdupnięcia obręczy czy tylko snaka

 

http://olx.pl/i2/oferta/bianchi-CID767-IDe0YTP.html#:74d42eeb8b#gallery

to podobny model do mojego, jeszcze są mufy, u mnie da się założyć gumę 28 też mam taki widelec bez muf, to przełom 89/94 tak na oko, jak wysokość rurki między nogami jest dobra i rower jest ok , w tym prześwity dla opon bierz w ciemno i sczególnie że jak na Bianchi kolor wytworny,

Edytowane przez itr
  • Mod Team
Napisano

Niekoniecznie.

 

Jakieś dwa mieszki temu organizowałem przemyt używanego Inbreda z forkiem dla kolegi z Norłeja. 

 

Wyjszło 80 czy 90 funtów za samego klamota - w zestawie były nawet niezupełnie zajechane stery - plus standardowa dola za posyłkę.

 

Z tym że Inbred to taki słaby pogromca szos... Niby można ale ja bym celował w coś lajtowszego...

Jeździłem na swoim/Skwarka/jego Białki Wsobniaku do pracy asfaltowo i singlowo przez kilka tygodni... Do wytrzynania, ale ideolo to-to nie było.

 

13364039015_aedfe8d263_c.jpg

 

Szacunek...

I.

 

Napisano (edytowane)

Eee mogłoby nie być źle.

 

Kupić tylko o rozmiar za mały, dać myszowatą i mogłoby zahulać.

 

5638466370_618e23b9e9_b.jpg

 

Doktor Estetyczny zaleca: "Inny k... kolor!"

Edytowane przez yarr
Napisano

Uwielbiam inbredy ale jak by mi ktoś kazał co dzień rano jechać na takim czołgu do pracy 18 mil morskich, to ... na pewno musiała by być dobra wróżka o sile przekonywania Emilki Ratajkowskiej... Rano trzeba szybko i lekko dotrzeć do roboty nie tracąc energii...

 

Nie wiem jakie rzeszowskie kilometry dojazdowe są w planach, jaka nawierzchnia.... ale po nastu latach miasta co rano tylko gumy 25, czy 28 i gładkie, rower w mieście ma być jak wiatr, a nie traktor... pozycja wygodna z oczami do przodu, niezgarbiona, kierownica wąska, rozstaw osi mały, dużo lepiej sprawdzi się mtb 26 cali z mocowaniem tarczówek, i kołami 622 z gumami do przełaju, widelec sztywny dla koła 26 ale z uwzględnieniem kompensacji skoku. Kąt główki ram 26 i rozstaw osi  zrobią miejską różnicę, a cena i dostępność ram 26 chyba jest dobra. Pewnie raczej alu albo szkice węglem...

 

 


W zasadzie nie musi być Ratajkowska, kopniak rano zrzuca człowieka z wersalki, i słodki damski głos z bukietu Jana Himilshbacha mówi wyinbredziaj mi z stąd w podskokach.... no i co, chcąc nie chcąc wskakuje człowiek na tego Inbreda w kolorze mlecznej kawy i jedzie się ...in...bredzić :) :) :)

Napisano

 

 

Z tym że Inbred to taki słaby pogromca szos.
 
No do Colnago mu trochę brakuje :D PS moja szosa 4 miesięczna idzie na wymianę gwarancyjną (za dużo EPO).

 

 

Uwielbiam inbredy ale jak by mi ktoś kazał co dzień rano jechać na takim czołgu do pracy 18 mil morskich, to .
To ja tak robię tylko kilometraż mniejszy - 11km i w dół (pół drogi) do pracy. Myślę o Komiuterku, ale on zawsze na końcu kolejki N+1.

 

 

Napisano (edytowane)
Nie wiem jakie rzeszowskie kilometry dojazdowe są w planach, jaka nawierzchnia.... ale po nastu latach miasta co rano tylko gumy 25, czy 28 i gładkie, rower w mieście ma być jak wiatr, a nie traktor...

Rzeszów jest dość mały więc dojazdy są głównie na dystansach rzędu kilku kilometrów.

 

Do tego dochodzi cała masa krawężników, często wysokich, drogi dla rowerów z kostki czy kocie łby w paru miejscach. 

 

Także owszem - traktora nie szukam ale 40C z ciśnieniem ok. 50 PSI jest w sam raz a opory toczenia na slickach nie są kto wie jak duże. 

 

Stąd też marzenie żeby takie a nie inne opony upchać pod pełny błotnik wiec obawiam się że w MTB 26 może być mało miejsca. Mam wolne kółka 28 także spróbuję je upchać do obecnego retro MTB i zobaczę co z tego wyjdzie (o ile ogarnę jakoś hamulce). Od razu spróbuję też z oponami 32-35C. 

Edytowane przez MikeSkywalker
Napisano

To jest taka zależność jak masz rozstaw osi bliżej 112 cm i wąską gumę jest do bani, jak tylny trójkąt jest zwarty i rozstaw bliżej 100cm to jazda na szosowych gumach jest prostsza. tylko trzeba zrywać przednie tylne koło w powietrze i krawężniki nie straszne. Ta czanabianka z linku moim zdaniem to byłby super zakup,mnie świerzbi  ręka ale naprawdę nie mogę kolejnego roweru kupować... Idz targuj kup za 600 pojeździj dwa tyg na próbę, :)  Jak już wsiąkniesz w taką stalówkę to ciężko jeździć na trekingowych gumach, po Pikniku w Jurze momentalnie pozbyłem się przełajowych....

Jedynie kwestia błotników to rzeźba, miałem pełne szosowe ale zawsze w okolicy hamulca trzeba zrobić obejście...

Napisano

A ma toto regulowane haki? Bo jakieś skośne mogą być ale nie bardzo widzę. 

 

No i podsiodłówka 55 może być duża, w Eskapadzie mam 51 i jest w sam raz (chociaż pewnie to od geo i BB dropa zależy) 

 

Z drugiej strony jak mam iść w wąskie (choć to i tak pojęcie względne w moim przypadku) laczki to wtedy zostaje kwestia znalezienia tanio odpowiedniej wielkościowo Pompy/Wtyczki. 

Napisano (edytowane)

Witam

Panowie i Panie muszę rozstać się z moją Koną Honky Tonk w pięknym niebieskim kolorze.

Rozmiar 49 - czyli najmniejsza. Rower kupiony w przedstawiciela Kona Polska(pierwszy właściciel :))

Jest to model z 2009 ale jako nowy kupiony w 2011. Przebieg około 3000km. Nie bita :), a tak na poważnie to rama praktycznie jak nowa... rower trzymany w domu, nie jeżdżony w deszczu itp.

Jeśli ktoś byłby poważnie zainteresowany to proszę o kontakt. Z wysyłką to mam problem bo karton mi się gdzieś zapodział, ale temat do ogarnięcia w ciągu kilku dni. Mile widziany odbiór osobisty w Poznaniu (zniżka).

Link do zdjęć: https://plus.google.com/photos/1129197

1-IMG_20150818_143310128-001.jpg

 

 

 

post-115800-0-54924800-1467044379_thumb.jpg

Edytowane przez acid1234
Napisano

Mike, tam sa skośne haki do przodu, o małym posuwie ale da się ... masz rower u siebie to umów się i zobacz, może być za duży, ale ja jeżdżę na rozmiarach od 55 do 63 i jest mi dobrze... na pewno musiałbyś mieć najkrótszy z dostępnych mostków, ok 5 cm

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...