Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team
Napisano

Korby wyśmiałeś i OK, po to jest ten temat. 

Ja się tylko powtórzę, że do liczenia gramów jest inny dział, tutaj zaś można dyskutować inne, ciekawsze rzeczy.

No, ale skoro potrafisz rozumować moim tokiem :), to chyba nie mam za bardzo o czym dalej dyskutować. Tylko sobie popatrzę.

 


 

 

oj...chyba komuś nadepnąłem na stópkę .. adminową


Serio? Żebym Ci nie przypomniał, kto kogo namawiał...:D 
  • Mod Team
Napisano

Kłaniam,

 

Jak by ktoś był inte-re-re to u mnie w Klubiku jest do wzięcia BigWig  w medjumie za 150 elżbiet.

 

Właśnie czekam na foty...

 

Szacunek..

I.

 

Napisano

 

 

pasuje lub niepasuje do koncepcji estetycznej

Chyba nie widziałeś swojego Romana :D Tam Pani Estetyka nie zaglądała!  

Tak wiem - mój lepiej nie wyglądał. Teraz jest bardziej kontrowersyjnie - tylko jeszcze naklejki, gripy i zaprezentuje byłego "Brzydala" -> "A męskich nie było?"

  • Mod Team
Napisano

 

 

Chyba nie widziałeś swojego Romana

 

Ofkors że widziałem, ale Ty nie potrafisz czytać tego co ja napisałem :P

 

Nie-pasuje lub pasuje. A nie pasuje bo jak niepasuje to be...

 

Szacunek...

I.

 

PS

Prv odesłany :) 

Napisano

Powinien pasować. Przy wzroście 180 i nodze ok. 82 byłem bardzo zadowolony z Inbreda 18" z kierownicą 660 mm i mostkiem 80mm.

 

Aktualnie Inbred zbaraniał i jest za długi :icon_lol: Rozciągam kręgosłup ale chyba skuszę się na Gienka Vagabond.

Napisano

 ale chyba skuszę się na Gienka Vagabond.

 

Zajawił się nareszcie u dystrybutora jako ramset, co ciekawe jako rower już niedostępny i prawdopodobnie zniknie z oferty na 17'. Privuj jeśli się zdecydujesz.

 

 

POZDRo-:ver

Napisano

Panowie, pomóżcie! Ześlizguje mi się sztyca w inbredzie. Wymiana zacisku qr na skręcany nie pomogła. Skręcone jest jak trzeba, więc nie wiem w czym może być problem. Smarować to czymś?

Napisano

Mi kiedyś w podobnej sytuacji pomógł smar do wungla, użyłem Finish Line i "załapał".

 

Podobno też nieźle działa Kropelka ;)

 

 

POZDRo-:ver

Napisano

zaraz zjeżdżająca sztyca w ramie stali? to musi chyba byś jakiś  spory niedowymiar sztycowy czy aby na pewno ta sztyca ma 27,2?   Albo rama  trefna

 

Rozumiem że śruba zacisku ustawiona z przodu?  Sam mam zacisk  z wajchą w tej ramie i w poprzedniej też był, ale sztyca węgiel to  może lepiej się zaciska :(

Napisano

Tylko ta korba (zdaje się Tiagra) mi jakoś nie pasuje do całości. Prawie cały CdF w konwencji czarno - białej a tu coś się świeci jak pewna część ciała u psa.

 

Aczkolwiek nowa stal w rodzinie zawsze na plus! ;)

Napisano

 

 

ylko ta korba (zdaje się Tiagra) mi jakoś nie pasuje do całości.

Ta Tiagra ma charakter (kształt dużego blatu robi robotę) i moim zdaniem pasuje bardzo ładnie! TomHagen nie zmieniaj! :)

Napisano

Rozumiem że śruba zacisku ustawiona z przodu? Sam mam zacisk z wajchą w tej ramie i w poprzedniej też był, ale sztyca węgiel to może lepiej się zaciska :(

Tak, zacisk założony prawidłowo i tak też skręcony.

 

Dzięki za rady panowie, spróbuję z tym specyfikiem :-)

Napisano

Dziś zdarzył mi się wyścig, taki towarzyski po starym sentymencie... Ekipa przyjechała, słońce, i nawet podwarszawska trasa uśmiechała się do mnie, ale nie o tym tutaj.... Leń ze mnie, rowery nie poskładane, Inbred stoi ale ma fixa 32/16 i nie nadaje się do ścigania  na długich prostych po asfalcie...No to coskoro trasa mtb w 70 procentach po asfalcie bierzemy ostre na dojazdy do pracy i ziuuu. Numer dociąłem żeby klamki przełajowe można zaciskać, kierownica przysłana z pośrednictwem Ivana, Kazafazy, i Adamosa pięknie się barani... Rama to Jaguar ten stary po przeróbkach, i opisywany już widelec od Rychtarskiego, taki trochę niedorobiony, za giętki przy koronie ( klocki szurają jak się wspina, albo pedali stojąc)... Opony michelin dynamic grubole sliki szosowe bo aż 28 mm...

 

Na asfalcie jak na asfalcie, na wale powodziowym  czy po grudach trawy tak jak można się domyślać dość ciężko ( 46/16). ale na polnych drogach z tarką i stwardniałymi śladami opon traktora, wibracje NIESAMOWiCIE znikają podczas szybkiej jazdy, nie spodziewałem się... jeździłem tym Jaguarem na przełajowych gumach po lasku bielańskim, puszczy, czy na kilku maratonach, ale jakoś nie pamiętam żebym to zauważył... inne podłoża były i dawno , ale oczywiście już na prawdziwych kocich łbach trzęsie makabrycznie, tu już brakuje balona z gumy... 

 

To tak się Wam powywnetrzałem, raczej o stali trochę tak jakby o przełaju, warto te stalowe dobre ramy jednak hołubić, chociaż tylne widły Inbreda w zasadzie to trudno stwierdzić czy pracują, ale w przełajach  czy szosie jest moc :) ale jednak no siła potrzebna, bez siły to jest za wolno, i trudniejszy teren zostaje po prostu utrapieniem

  • Mod Team
Napisano
od niedawna testuję takiego oto sprzęta:

 

Nooo w końcu :D

 

Jak poszło przekładanie kabli i ustawianie hebli?

 

 

 

wibracje NIESAMOWiCIE znikają podczas szybkiej jazdy
 

 

No to nic nowego :) Jak na sztywno telepie, znaczy-się, za wolno tniesz  :thumbsup:

 

Szacunek...

I.

Napisano

To że znikają to ja wiem ale pozostaje po nich takie niesamowite mrowienie w stali,  czuć to nogami i dłońmi ,to o nim zapomniałem :) grunt to miła częstotliwość drgań, podobnie jest z karbonowym widelcem, ale nie ma tego elementu przyjemności :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...