woojj Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 Rewelacja...tak jak i rama. Ale ja już mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adambieg Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 High Latitude 29 za £140 http://www.rutlandcycling.com/317630/products/2015-genesis-high-latitude-29-hardtail-mountain-bike-frame---green.aspx Chyba niezla cena. Fajna ramka. Pasowała by mi kolorystycznie do widelca Nie chce ktoś tanio Inbreda 18" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shiryu Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 A nie widać? Wszystkie to czeski SingleBe. Na pierwszym zdjęciu model CS29er. Jakoś nie potrafiłem na stronie znaleźć Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 Nie widziałem jeszcze torowych piast z hamulcami tarczowymi. Możliwe, że gdzieś są. Poza tym zwyczajnie nie chciałem tarczy. Są zbędne w moim terenie. Max przewyższenie to 160m. A v-ki są wystarczająco skuteczne. Jak ktoś jeździ po górach, to zgoda. Ja u siebie nie mam szans rawek zajechać. Takie piasty nie nazywają się torowe ... Surly je robi, ciężko zdobyć, mam tylną w Inbredzie szerokość osi u mnie to 135, mam też na sprzedaż trzy razy tańszą piastę pod singla z tarczówką, prawdopodobnie można zamówić u kogoś "gwint do kontry" może nawet u Maćka. Nie spełniają roli mocującej tarczę popularne nowateki, bo mocowanie przewidziane jest dla zębatki i tarcza nie wypada w miejscu gdzie chciałby lapać ją hamulec tylko w lini łańcucha. Ogólnie po doświadczeniach z ostrym przełąjem, a po nim Inbredem to jednak wolałbym mieć hamulce tarczowe , ale akurat w ostrym mało się hamuje jeśli jeździ się bez większych górek , jednak bezwzględnie trzeba mieć hamulec z tyłu - jeśli jeździ się w terenie, wiem bo z wa lata nie maiłem z lenistwa a potem braku piasty, i to się nie sprawdza do telepania po dziurach. Inna sprawa że są fajne obręcze bez powierzchni ciernej, no i błoto się nie lepi i nie chrzęszczą liście trzymane klockami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 Na ostro w teren to masochizm.... to już lepiej na wigry3 śmigać ;-)) z bębnem w stylu klunkerowym ;-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akkwlsk Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 A powiedzcie mi, da się kupic bębenek w standardzie shimano ale o szerokości jednobiegowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrOetker Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 Masz na myśli coś w stylu FH-MX71? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 2 Grudnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 Kłaniam, Starodawny most pod nowoczesną kierę. Bez adapterów... http://www.bikerumor.com/2015/12/02/factory-five-titan-stem-smoothly-brings-modern-bars-to-classic-frames/ Szacunek... I. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz30 Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 Owszem nazywają się. W pompce rozstaw z tyłu wynosi 120mm, więc to są piasty torowe. Pod normalną szerokość można kupić piasty singlespeed pod tarcze bez problemu. Spory wybór i nie są drastycznie drogie. Takie piasty nie nazywają się torowe ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 (edytowane) nie mieszaj piast do fixa z okresleniem torowe. To nie sa piasty torowe, bo na torze nie stosuje sie hamulcow, rozstaw nie ma w tym wypadku nic do rzeczy Szukanie piast torowych z mocowaniem pod tarcze = zero sukcesu chociaz z mocowaniem na 6 srub - sa Nowateki o ktorych wspomnałem, chyba nawet rozważałem jakieś elongacje mocowania tarczy, ale przestraszyłem się, że gniazda śrub pękną. Kupiłem tez adapter "gwint tarcza" chcac dołączyć go do piasty flip flop,ale był problem - mial nietypowe mocowanie, nie ten stadard 6 srub,ktory jest popularny w naturze czy jest surly fix\disc pod 120 zaraz poszukamy.... ... nie widzę, tylko ta moja 135mm Raczej nie ma po prostu ram pod 120 i hamulec tarczowy, czyli to taki kwiat paproci, nie ma bo nie i koniec. Nie spodziewale sie ze ta pompa ma jeszcze z tylu 120, wylecialo mi z głowy bo jest pompino pompetamino i nie śledzę. Na alegro pod haslem single speed zero piast 135 pod tarcze z gwintem, więc nie wiem czy one są aż tak czesto, bmx owcy chyba nie uzywaja już nakrecanych trybow ? Nie wiem. Ale jakies takie z wbudowanymi bębenkami widzę głownie, albo takie już z malutka zebatką... Edytowane 2 Grudnia 2015 przez itr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 2 Grudnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 Szukanie piast torowych z mocowaniem pod tarcze = zero sukcesu Ja rozumiem, że moja polszczyzna w porówaniu z Twoja to jest szczanie na rozgrzana blachę kuchenną, ale pokazałem linkę do piast 120 fix/iso 6... Od Macka... Zwykłe Pompino zawsze miało tylny widelec 120mm. Niedostępna już Pompetamine, 135mm. Pompino tylko obręczówki na piwotach, Pompetamine tylko tarcze z sugerowanym użyciem tarczy/piast w systemie CL. Szacunek... I. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 Takie "torowe" piasty pod tarcze mają mocowania stosowane do mocowania koronek, i ma je w dużo niższej cenie Novatec. http://gilickibike.pl/sklep/piasta-novatec-ntd166-fixdisc-black-p-3403.html . Niesiony potrzebą uściślenia pomierzyłem swojego Inbreda, a raczej jego okolicę tylnej piasty i trochę mnie zatkało.... Na 135 mm piaście należy odliczyć 16 mm żeby znaleźć linię łańucha, a po stronie tarczy, też do jej wirtualnego "środka", jest tylko 14mm, tarcza cienka, koronka na jej miejscu ustawiała by się pewnie 13 mm od haka. Coś mi się wydaje że torowy nowatec ma po obu stronach linię łańcucha też oscylującą miedzy 16 a 18 mm w zależności od sposobu nakręcenia zębatki ( mają kołnierz, u mnie zębatka bardziej na zęwnątrz jest ustawiona, bliżej kontry. Skoro mamy tylko problem z mm -trami na poziomie 3-4 to można było by ryzykować lekkie opodkładkowanie i tarczy i adaptera w ramie w kierunku "do siebie" i gotowe, jedynie trzeba było by zbadać jak zachowuje się wewnętrzna strona hamulca i czy nie ma konfliktu ze szprychami. U mnie szprychy idą po skosie większym niż w przypadku rozstawu piasty torowej ( kołnierze piasty są szerzej, i szprychy bardziej się zbiegają do siebie w kierunku obręczy, robiąc ok 4-5 mm luzu w stronę pokrętła regulacji klocka bb7) Całe moje roztargnienie spowodowało że przeniosłem problemy z linią łańcucha piasty na 120, kiedy chciałem ją zastosować w Inbredzie, i wtedy rozstaw między napędową i hamulcową stroną był mocno asymetryczny... Właśnie w ramie pod 120 taka piasta od Novateca i dolutowanie mocowania tarczowego mogło by się sprawdzić choć lepiej jeszcze na sucho i spokojnie pomierzyć z suwmiarką. Czyli chyba są torowe piasty "prawie" pod hamulec tarczowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yarr Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 (edytowane) Ostatnio sporo siedzie i przeglądam rowerowe patenty. https://www.google.com/patents/US6880897?dq=spoke+bicycle&hl=pl&sa=X&ved=0CC0Q6AEwAjhGahUKEwjjwKTcsYbJAhXIjSwKHZ57CKQ To bardzo ciekawe rozwiązanie daje możliwość "utarczowienia" niemalże każdej piasty w dość prosty sposób. Taka ciekawostka nt tarcz w nietypowych piastach. Edytowane 2 Grudnia 2015 przez yarr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 Tu mnie zaskoczyłeś !!!! niesamowicie... kreatywny pomysł, ależ.... strach się trochę bać.... Tutaj koncepcja do piasty flip flop tylko ten adapter który kupiłem był niestandardowy i nie wiem czy te ze zdjęcia są dobre czy złe do popularnych tarcz, a nie tych małych dziwnych 140 tek http://urbanvelo.org/wordpress/wp-content/uploads/2009/09/mv_disc_adapter.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yarr Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 ależ.... strach się trochę bać.... E tam itr nie demonizujmy jaka róznica jak ta tarcza jest przkręcona. Ale dorobienie adatpera do torowej tarczy filpflop to raczej bardziej banalne zadanie niż to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Widziałem poobrywane kołnierzy piast samymi szprychami Ja bać się hamować tymi otworkami szprychowymi, chociaż szprychy ciągną bez mała innym wektorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yarr Napisano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 Widziałem poobrywane kołnierzy piast samymi szprychami Ja bać się hamować tymi otworkami szprychowymi, chociaż szprychy ciągną bez mała innym wektorem No wiem że takie wypadki się zdarzają ale nie wiem jak czesto. W teorii można by to policzyć tylko komu się chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 3 Grudnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2015 ... tak się składa, że mówiłeś o takim jednym na Papryku Szacunek... I. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porcelanowy Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 PowitołDo takiego se ostatnio wzdycham - fotka rozmiarowo niestety nędzna:Filmik bardziej do tematów o dziwolągach ale wrzucę tu. Polecam na stronkę zerknąć, bo kupa sporo ciekawostek - http://sycip.comPaten z ulokiem w trzykołowców z powyższego filmu świetny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team adamos Napisano 9 Grudnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Nawet fajnie poskładany ten On-One, ale cena chyba nieco przesolona, jak za używkę...http://www.ebay.co.uk/itm/On-One-45650B-Custom-Build-Hardcore-Hard-tail-Mountain-Bike-/281871746032?hash=item41a0dd83f0:g:vYcAAOSw9r1WBEX0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nognog Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 Standardowo. Ktoś wyłożył kupę kasy na te części i myśli, że jak rower jest prawie nowy to większość odzyska. To prawie 2700usd. Kupiłbym........ :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zion Napisano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2015 Taki Kross w garażu: http://www.forumrowerowe.org/garage/vehicle/7016-kross-smooth-trail/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panSocjolog Napisano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2015 Jeździłem, fajny Takie pytanie: czemu na ramie nie ma Reynoldsowej naklejki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team anarchy Napisano 12 Grudnia 2015 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2015 Też jeździłem Ładnie złożony, na bogato, i ze smakiem.Malowanie w połysku i "magencie" to szalona pojedyncza wizja czy realna przyszłość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2015 czemu na ramie nie ma Reynoldsowej naklejki? bo to prototyp.... nie finalny produkt.Fajny ;-)) niestety nie jeździłem ;-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.