Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

ta opona wspomniana w powyższych postach w zupełności mi wystarcza. Jeżdżę na niej od ponad roku i w moich warunkach mogę śmiało powiedzieć, że jest  bardzo dobra. Nie ma sensu w moim przypadku zakładać opon do DH.  Skoro tak piszecie o niej to widać jeździliście na takich oponach w bardziej wymagającym terenie jak np. choćby skały i ostre kamienie. I wtedy może faktycznie blado wypada. 

pozdrawiam

Tomek

  • Mod Team
Napisano

Chyba słabo przeczytałeś moje poprzednie posty. Panaracer Rampage 2.35 i Bontrager 29-4 2.4 to nie są opony do DH tylko uniwersalne, szlakowe papcie.

 

RK to ścierka i jeszcze na dodatek o przekłamanym rozmiarze...

 

No ale w okolicach Kołobrzegu to faktycznie nawet średnio-na-jeża wymagajacych terenów nie uświadczysz, więc ona szmata moze wystyknąć...

 

Szacunek...

I.

 

Napisano (edytowane)

Chyba słabo przeczytałeś moje poprzednie posty. Panaracer Rampage 2.35 i Bontrager 29-4 2.4 to nie są opony do DH tylko uniwersalne, szlakowe papcie.

 

RK to ścierka i jeszcze na dodatek o przekłamanym rozmiarze...

 

No ale w okolicach Kołobrzegu to faktycznie nawet średnio-na-jeża wymagajacych terenów nie uświadczysz, więc ona szmata moze wystyknąć...

 

Szacunek...

I.

Wyraziłem się nieprecyzyjnie. Pisząc DH (ogólnie, nie modele jakie ty podałeś) maiłem na myśli przesadnie mocne grube i ciężkie opony. A te, które podałeś,  to może nie są  do zjazdu ale na trudny dość wymagający teren. Ostatnimi laty w takim się nie poruszam (a szkoda no ale trudno - taka sytuacja :)

Co do rozmiaru to pozwolę sobie podważyć twoje zarzuty, bo mierzyłem, te które posiadam 29*2,2 wielokrotnie i przy obręczy na jakiej mam teraz założone wychodzi nawet więcej niż podaj producent czyli około 58 mm szerokości. Wątpliwość moją co do rozmiaru wzbudzają natomiast 29*2,0, które też mam i te faktycznie są zadziwiająco wąskie. Zaletą tych opon jest niska masa, niskie opory toczenia no i niska cena. Kapcie łapie się bardzo rzadko bo przez ten czas jak na nich jeżdżę to kapcia złapałem 2 razy: raz przez pineski, które ktoś rozsypał na ścieżce, drugi raz nie pamiętam dokładnie przyczyny. Ale wynik i tak dobry jak na jeżdżenie codzienne przez półtora roku. Nie zawsze rzeczy są takimi na jakie wyglądają.  

pozdrawiam

Tomasz

 

Ps Jak rozumiem jeździłeś na tym continentalu? Bo po twojej konkretnej krytyce dochodzę do takich wniosków :)

 

 

A co to ma do rzeczy? Przeceniają to przeceniają. Norma. A jak jest uszkodzona/naruszona, to powinni o tym napisać...i zrobić jeszcze większą obniżkę.

 

Widzę, że nadal trzymają różne standardy.

 

 

 

 

Tak jak wspomniał Ivan - szkoda trochę marnować taką obrączkę na takiego cherlawca.

O tym nie raczyli napisać. Ja też nie będę do nich pisał bo mi napiszą, że nie zauważyli i że oni  "apolodżajs" albo coś w tym stylu i że mogę odesłać a oni zwrócą mi ramę albo nie wiem co napiszą. A nieważne :) 

Edytowane przez bladawiec
  • Mod Team
Napisano

A tutaj na ten przykład: http://www.tweekscycles.com/Product.do?method=view&n=3456&g=249981&p=343247&d=124&c=4&l=2&utm_source=Google&utm_medium=Base&utm_campaign=MTB%20Riser%20Bars&gclid=CM_kv8LtpsgCFYFe2wodnHQMUg

 

Obawiam się, że że w Kraju-Raju nikt oficjalnie gratami DMR nie diluje...

 

 

 

Ps Jak rozumiem jeździłeś na tym continentalu? Bo po twojej konkretnej krytyce dochodzę do takich wniosków  :)

 

Preferuję opony a nie szmaty, szczególnie, ze u mnie wpytę kolców, szczególnie podczas okresu przycinania żywopłotów.

 

Zatem nie zblizam sie do niczego poniżej 700g na papeć.

 

Omijam niemiecki gumy, no chyba że na szosie.

 

Ale wystarczy poczytać opinie uzyszkodników. Odpornością i solidnoscią RK raczej nie grzeszy. 

 

Szacunek...

I.

 

  • Mod Team
Napisano

Brawo Sherlocku!  :thumbsup:

Ale nie wiem czy się cieszyć...
Za to co mnie rozczuliło - w nowym odcinku bB określili go jako wiernego partnera na wielodniowe wyrypy górskie :D

Napisano

Jeszcze się taki nie urodził co by każdemu dogodził ;) Swoją drogą trzeba się będzie po nowy bb przejść do kiosku i poczytać co oni tam 'mundrego' napisali.

  • Mod Team
Napisano

 

 

Jeszcze się taki nie urodził co by każdemu dogodził

Pewnie, że nie. Ale wypuszczając taki model z taką geo trafiają do tej węższej grupy użytkowników niż szerszej. 
Za to pisanie o nim jak o turystyku z jednym bidonem, linkami puszczony, że pożalsięboże i 67*na sterze jest chyba mocnym naciąganiem. 
No chyba, że mówimy o tej najcięższej formie": na górę wnosisz (ale te linki), w dół lecisz. No i masz ...10l bagażu :D
 

ps: i jak by tak być szczegółowym - 436mm ogona to bardzo dobrze, ale to nie jest krótko - to jest normalnie, już nie mówiąc o ultrakrótko (a gdzieś już tak określali ten rower).

Napisano

Już samo to, że to projekt stalowy powoduje, że grupa odbiorców jest zawężona bo do tego potrzeba pasjonata. Ogon nie jest mega krótki, ale były obawy, że będzie długaśny. Jest po prostu dobrze. Kąt główki - faktycznie troszkę odważnie. Chociaż ostatnio były gdzieś tu już wrzucane jakieś modele (Santa Cruz?) z podobnymi kątami i kierownicą mocowaną praktycznie bezpośrednio na rurze sterowej. Tylko tam było FS i raczej kierunek 'ęduro'. 

 

Z drugiej strony rower może nie być specjalnie lekki, więc jeżeli nie będzie to wymarzona maszyna do podjeżdżania to może chociaż będzie się dobrze zjeżdżać? :)

  • Mod Team
Napisano

No do tego dążę, ładna stallova ędurówka. A podjeżdżać będzie dobrze ;)
Co bardziej zdesperowani może powalczą krótkim widelcem żeby uzyskać przyjemne 68,5-69* (no i bb zejdzie w dół :) ).

Napisano

Moim zdaniem nie jest źle. Początkowe obawy w dużej mierze się nie sprawdziły. Czy przypadkiem bb zważył może tego cudaka? Wspominali może coś o cenie, czy na razie 'tajne przez poufne'?

  • Mod Team
Napisano

No bez nabiału Prezesie... 67 stopni to nowe 70 stopni... Gdzie tam temu do odwagi? Odważnie to by było 65 i mniej... Nie wiem czy troche śledzisz ale rower o główce ramy 68-69 stopni będzie od czci i wiary dosądzany jako krosiarski nerwus :)

 

A jak jest ogon 436mm to i może miejsca będzie przyzwoicie...

 

Szacunek...

I.

 

  • Mod Team
Napisano

Ivanu, standardy nowe znam. Co nie znaczy, że im hołubię. Ale cieszyć się należy - alleluja (byleby do 2tys zł). Po za tym - Ci zrobili AeMa, inni zrobią turystyka ;) I będziemy mieli pełny przekrój. 
A co do geo -chcę zauważyć, że obgadywany przez nas swift na ten przykład - tak chwalony na właściwości jezdne - ma.... 72* steru :)

Chcę Ivanie zauważyć, że rowery krosiarskie nadal mają 70-71 na sterze - wiele się tu nie zmieniło.
 

  • Mod Team
Napisano

 

 

że obgadywany przez nas swift na ten przykład - tak chwalony na właściwości jezdne - ma.... 72* steru

 

Ale to jest zupełnie inny rower... Słabo go porównywać do szlakowca z ambicjami o jakim jak mi sie zdawa piszemy...

 

Szacunek...

I.

 

  • Mod Team
Napisano

Ja nie porównuję bynajmniej - ja podaję przykład "krosiarza" z tymi "68*" stopniami ;)
Nieważne. 

Idę opijać zdrowie nowego (od 30minut) właściciela gojirry - oby mu dobrze służyła :)

Napisano (edytowane)

Przerwę Wam tą kondoniasto-barową pogawędkę trzema liczbami tygodnia, a wg niektórych - może nawet sezonu.

67, 74, 436

 

 

 

Czyli grafik nie oszukiwał jak rysował :) Geo bardzo fajne, oby tylko ramka była odpowiednio długa. Na grafice wyszło mi 410 mm reach, co miejmy nadzieję dotyczy rozmiaru S...Myślę że z Eccentrikiem może ten rowerek śmiało iść w konkury.

Edytowane przez djzatorze
Napisano

Jak już go masz pomierzonego i praktycznie się większość kątów zgadza to zmierz sobie podsiodłową i będziesz wiedział dla jakiego rozmiaru jest ten reach :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...