am400d Napisano 2 Września 2014 Udostępnij Napisano 2 Września 2014 (edytowane) wymiana detki to widze sama przyjemnosc ;] Jak się przyjrzycie, to odkręcam po prostu 4 śruby więcej niż w wersji z zaciskiem. Tylko tak groźnie wygląda, ale w terenie nie jest problemem. Trzeba mieć tylko klucz 15, resztę ogarniam imbusowym swoim. Mam fajny klucz płaski wielofunkcyjny, ojciec mi ostatnio podarował, niezłe cacko, lekkie, poręczne, będzie jak znalazł na dłuższe wypady. Ja ogólnie to prawie dętek nie łapie. Mam pod tym względem szczęście Anarchy dobrze mówi, polać mu A nie sorry, on ma przerzutki Edytowane 2 Września 2014 przez am400d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team anarchy Napisano 2 Września 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Września 2014 Anarchy dobrze mówi, polać mu A nie sorry, on ma przerzutki gdzieniegdzie ma a gdzieniegdzie (w innej stali naturalnie) nie ma, polać.... polać... najlepiej wody żelazianej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
am400d Napisano 2 Września 2014 Udostępnij Napisano 2 Września 2014 (edytowane) polać.... polać... najlepiej wody żelazianej już pędzę będzie ruda, z najlepszych maszynerii Aparatura już się kompletuje. Edytowane 2 Września 2014 przez am400d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalxM Napisano 2 Września 2014 Udostępnij Napisano 2 Września 2014 już pędzę to ja zamawiam 2 litry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazik80 Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 (edytowane) http://www.singlebe.com/produkt/singlebe-rocknrolla/ Edytowane 3 Września 2014 przez kazik80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team anarchy Napisano 3 Września 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Września 2014 był, choć nie w tym wątku (a tam i tak wszyscy zaglądają) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazik80 Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 Ok, jak zwykle nie ogarniam :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
am400d Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 SingleBee kozak, jaram się i jaka waga, a wygląda tak masywnie. Ale piękny sprzęt, trafia w mój gust idealnie, mostek, kąty, wideł świetny choć kanciasty, nie lubię takich, to tu mi pasuje. Osprzęt to już taka wisienka na torcie. A u mnie jednak kozica drzemie dalej po zmianach i próbie umieszczuchowienia sprzętu, perełka się nie daje i pokazuje prawdziwą naturę. Wystarczy ją zostawić na chwilę pod sklepem, a już dokazuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ronina Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 O,mój rower..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mentos Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 (edytowane) http://www.singlebe.com/produkt/singlebe-rocknrolla/ nie znać marki ale i nie cierpieć Schwarz, tak czy insza pikny, ale NobyNic bez sensu w nim, gość się pogubił Edytowane 3 Września 2014 przez Mentos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 4 Września 2014 Udostępnij Napisano 4 Września 2014 Czemu bez sensu? Mam takiego samego na przednim kole oświeć proszę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thomasz Napisano 5 Września 2014 Udostępnij Napisano 5 Września 2014 rambolrambol (!) nie wkręcaj mi tu jakiś historii o procentowej zawartości stali czy omijaniu prawa rodem z kreatywnej księgowości... rower ma mieć stalową ramę lub tytanową. Nie stalowy wideł, oski pedał i zaciski o wadze 35% roweru. Bo zaraz odezwie się tez ktoś z zeszłego roku, że przecież miało byc 10% rowerów innych.... ..a jak dostanę szału i piany na pysku to dopiszę do nieistniejącego regulaminu, ze trzeba się wykazać kwitami na minimum 5 lat jazdy na stalówce i potwierdzeniem od kardiologa o 100% (a nie 70,80 czy 50) oddaniu serca stali. amento a jak mi się ktoś pokaże "przypadkiem" na glinie albo węglu to albo kijami pogonię albo.. będziemy mieli drugi rower do cięcia i rzucania (a w sumie by się przydał do rozgrywek w stylu pucharowym..) Ja bym chciał przypomnieć ideę paprykarza - to jest spotkanie ludzi, którzy do tej pory byli traktowani jak margines społeczności rowerowej i wytykani palcami pod sklepem "bo się nie znajo i majo takie ciężkie żelazne rowery". haha dopiero teraz odczytałem ten post jakie to szczęście, że nie starałem się o wejściówkę na paprykarza... przecie mam wunglowy wideł... musielibyście najpierw mnie pociąć a potem mojego cotica :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team anarchy Napisano 5 Września 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Września 2014 RAMA Thomaszu!SERCE ma być z ŻELAZAa jakie Ty masz tam nogi nie golone, nerkę przeżartą mlekiem czy oko sztuczne to innym to już nic do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sziszi Napisano 5 Września 2014 Udostępnij Napisano 5 Września 2014 (edytowane) Witam kolegów! Ja z takim hipotetycznym pytaniem. Raczej nie mam zamiaru rezygnować z SS, ponieważ w moich okolicach sprawuje się to idealnie, Ale gdybym jednak chciał kiedyś przerobić na jakąś wycieczkę mojego Unplugged'a na przerzutki to: 1) jaką kasetę mógłbym założyć na moją piastę? Jak to zmierzyć? 2) da się to prosto zrobić tak abym mógł na wycieczkę bardziej górską założyć przerzutki a domu jeździć bez?? Pozdrawiam Edytowane 5 Września 2014 przez sziszi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drezyna Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 (edytowane) am400d dlaczego tak masz zamocowany ten dynks od torpedo? tak nie dało rady? Edytowane 6 Września 2014 przez drezyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
am400d Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 drezyna, nie dało rady, bo w tym miejscu mam poprzeczną rurkę wzmacniającą ramę pod hamulec tarczowy, stąd opcja takiego montażu właśnie, jaki zastosowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team adamos Napisano 6 Września 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Września 2014 nie dało rady, bo w tym miejscu mam poprzeczną rurkę wzmacniającą ramę pod hamulec tarczowy, stąd opcja takiego montażu właśnie, jaki zastosowałem. A skrócenie/wydłużenie tego ramienia hamulca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
am400d Napisano 7 Września 2014 Udostępnij Napisano 7 Września 2014 tak, myślałem by wywiercić dziurę wcześniej, ale to też nic nie daje, bo obejma nie łapie pod takim kątem. Co do wydłużenia, też myślałem, ale wydaje mi się, że ten patent z adapterem hamulca jest prostszy i wytrzymalszy. Niestety nie robiłem żadnych wyliczeń, nie znam się na tym, ale po przejechaniu ponad stu km, nic nie trzeszczy i całość działa sprawnie, więc myślę jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drezyna Napisano 7 Września 2014 Udostępnij Napisano 7 Września 2014 może sie i trzyma ale mnie estetyka by jednak spać nie dała.. (torpedo, pełne błotniki, brąz, khaki w siodełko i gripy i jest wintage) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
am400d Napisano 8 Września 2014 Udostępnij Napisano 8 Września 2014 może sie i trzyma ale mnie estetyka by jednak spać nie dała.. (torpedo, pełne błotniki, brąz, khaki w siodełko i gripy i jest wintage) Serio tak źle wygląda?: dla mnie wysublimowany industrialny minimalizm I pewnie wytrzyma wieki. Co do vintage, to też mi chodzi po głowie trochę, ale za wcześnie jeszcze Nacieszę się tym sportowym lukiem póki co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rambolbambol Napisano 8 Września 2014 Udostępnij Napisano 8 Września 2014 (edytowane) @am400d 1. Kup adapter na IS-PM pod 203mm. 2. Wymierz i zrób otwór w adapterze do mocowania ramienia od torpedo. 3. Nagwintuj pod śrubę, co by adapter z ramieniem połączyła. Pewnie bedą potrzebne podkładki. 4. Obetnij niepotrzebne ramię adaptera (to bez nagwintowanego otworu). 5. Ciesz, się, że Ghetto zamieniłeś na PRO. Wersja SuperPRO: 1. Zmierz w którym miejscu otwór do mocowania IS ramy patrzy ci w ramię torpedo 2. Zrób dziurę w ramieniu torpedo 3. Wkręć w ramię torpedo śrubę z odpowiednio dopasowaną tuleją dystansową Edytowane 8 Września 2014 przez rambolbambol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akkwlsk Napisano 8 Września 2014 Udostępnij Napisano 8 Września 2014 Wersja SUPERPRO jest tak oczywista, że dziwię sie, że na to nie wpadłeś sam tak jak jest teraz - disgusting. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
am400d Napisano 8 Września 2014 Udostępnij Napisano 8 Września 2014 (edytowane) Czy wy widzicie, że to ramię torpedo opiera się o adapter i tworzy dźwignię, która podobno przenosi spore obciążenia. A więc pierwsze rozwiązanie PRO wymaga odpowiedniego zeszlifowania samego adaptera, i wtedy trzyma nam całość jedna śruba, połączona z adapterem, a w drugim rozwiązaniu cała dźwignia idzie już na jedną śrubę z tulejką i już sama rama pracuje. Wydaje mi się, że solidniej się to trzyma tak jak teraz. Gdzie dźwignia cała idzie na cały adapter, który jest dwoma śrubami przymocowany do ramy. Mniejsze ryzyko wygięcia mocowania ramy pod tarczę. Edytowane 8 Września 2014 przez am400d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rambolbambol Napisano 8 Września 2014 Udostępnij Napisano 8 Września 2014 Większość sił cały czas spoczywa na górnej śrubie mocowania IS ramy, niezależnie od rozwiązania. Jak chcesz rozłożyć to równomiernie, to musiałbyś zrobić taki trójkątny adaper z trzema dziurami. Dwie na mocowanie do ramy, trzecia na ramię torpedo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 8 Września 2014 Udostępnij Napisano 8 Września 2014 Mocowanie torpedo 1) kupujemy dwie obejmy klasyczne jak do torpedo jak w Romecie skladaku. 2) przykręcamy jedną przed drugą za rozpórką 3) łączymy te obejmy kawałkiem blaszki z trzema otworami - płaskownikiem z Lirłaj Mulę albo Kiścioromy. Takiej długości żeby śrubki i ramię hamulca torpedo nie kolidowały ze sobą 4) do środkowego otworu w ww, blaszcze przyjkrecamy ramię torpedo - i wszystko powinno wyglądać klasycznie... ___-----_________-----___ I I I I ___I I_________I I___ I I I I I O I I O I \ / \ / _________________ I I I_O____O______O_I Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.