YgreK Napisano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2011 Siema. Szybka piłka. Czy tarcze Avid G3CS 160 mm będą pasowały do Formula RX i do moich kół Mavic Crossride? Te tarcze od formuly są jak papier. Pozdrawiam YgreK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2011 Jak na moje oko, powinny pasować, ale może niech się ktoś wypowie kto najlepiej ma/miał obydwa hamulce i tarcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mixchris Napisano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2011 Też mi się wydaję że powinno działać? Przecież wszystkie tarcze (przynajmniej spora większość) to jeden standard szerokości czyli 2mm no czasem 1,7mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2011 Będą działać idealnie z formulami RX. Nie ma lepszych tarcz do tych hamulców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PauL605 Napisano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2011 Miałem ten sam dylemat. Zmieniłem na G3CS i jest o wiele lepiej. http://www.forumrowerowe.org/topic/100067-tarcze-formula-rx-i-tarcza-avid-g2g3/page__fromsearch__1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YgreK Napisano 2 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 Tarcza do mnie doszła. Chciałem wczoraj ją założyć ale mam pewien problem. Mam normalne imbusy i chciałem odkręcić tarczę przymocowaną do koła i okazało się, że moje imbusy nie pasują. 4mm jest za duży, 3 mm za mały. Może ktoś mi podpowiedzieć jakie imbusy powinienem mieć? 3,5 mm a może to w calach potrzebuje imbus? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2012 Na pewno masz tam śrubki TORX T25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tor23 Napisano 25 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 Nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę może tutaj. Czy tarcza na zdjęciu jest założona poprawnie? Niestety nie ma na niej strzałki kierunkowej więc nie wiem czy ma znaczenie kierunek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 25 Lutego 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 Jest prawidłowo, na tarczy nie ma zupełnie żadnych napisów? Jeżeli są to powinny być skierowane na zewnątrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tor23 Napisano 25 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 no właśnie problem w tym, że nic nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tor23 Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 Moją wątpliwość budzi kierunek otworów zewnetrznych, czy nie powinny być ułożone odwrotnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
detonator Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 Jest dobrze, widać to po ramionach tarczy, że są ułożone przeciwstawnie do siły działającej w zacisku podczas hamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tor23 Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 A nie sądzicie, że te tarcze są wadliwe - zewnętrzne nacięcia nie pownny być wykonane odwrotnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 26 Lutego 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 Kierunek nacięć nie ma większego znaczenia, jedynie chodzi o oddawanie ciepła, jedne tarcze maja tak, inne inaczej. Znaczenie mają jak to ładnie kolega napisał ramiona tarczy, które muszą być tak jak na zdjęciu ze względu na naprężenia. Jest dobrze i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tor23 Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 OK, to mnie uspokoiłes. Myślałem, że ten kierunek może po prostu powodować szybsze zużywanie klocków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dobo Napisano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2012 Będą działać idealnie z formulami RX. Nie ma lepszych tarcz do tych hamulców. Andrew, a mógłbyś je porównać do nowych XT z ice tech ? Szczególnie pod względem łatwości regulacji (czy szerokość tarczy ma tu znaczenie?) i głośności pracy (pisków podczas hamowania). Czy tarcza avida 185 nie wymusi zastosowania adaptera avida ? Jak wiadomo do rx'ów są dedykowane 180'tki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dobo Napisano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2012 Nikt nie jest w stanie rozwiać moich wątpliwości ? Ciężko sprawdzić wszystko organoleptycznie, a sprzydało by się coś w końcu zamówić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2012 kup i rozwiej swoje wątpliwości. Ale kup tarczę HS1 a nie G3CS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dobo Napisano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2012 A oprócz tego, że hs1 jest dostępna w rozmiarze 180, to czy rózni sie czymś in plus wzgledem g3cs ? Może ktoś inny ma porównanie z xt'kiem. Muszę przyznać że tarcza na pająku wygląda dużo lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.