bigstuff Napisano 13 Grudnia 2011 Napisano 13 Grudnia 2011 Witam, Pytanie, jak w temacie. Chcę się przesiąść ze Schwalbe Rapid Rob Performance 2.25 zamontowanych fabrycznie na Continental RK 2.0, a że wersji tego ogumienia jest dosyć sporo, kieruje do was pytanie, co wybrać? Szukam kompromisu między ceną/wytrzymałością/wagą, Supersonic więc odpadają. Zwijane, czy druty? Pozdrawiam,
gello1 Napisano 13 Grudnia 2011 Napisano 13 Grudnia 2011 Jestem na tym samym etapie zakupu tych opon. A więc tak wersja drutowa jest chyba około 100g cięższa od wersji zwijanej. Natomiast cena druty prawie 2x tańsze od zwijanych. teraz sam sobie odpowiedz. Waga wersji drutowej czyli 560g to i tak mało. inni producenci mają cięższe wersje zwijane. Powodem, że Race kingi są tak lekkie są cienkie boczne ścianki. Ja wybieram wersję drutową. PZdr
miller Napisano 13 Grudnia 2011 Napisano 13 Grudnia 2011 Oczywiście że zwijane, lżejsza i mocniejsza dzięki gęstszemu oplotowi (TPI) a waga na kołach jak pewnie dobrze wiesz najwazniejsza
Schwefel Napisano 13 Grudnia 2011 Napisano 13 Grudnia 2011 To wcale nie jest takie oczywiste która wersja jest lżejsza. Pamiętam, że między drutem a zwijaną była dość mała różnica, za to zwijana 2.0" jest cięższa od zwijanej 2.2" więc może przemyśl tą szerokość.
miller Napisano 14 Grudnia 2011 Napisano 14 Grudnia 2011 Regulamin pkt 2i Oczywiście że wszystko zależy od marki, niektóre mają bardzo niewielkie różnice wagowe i działa to na plus drutu, ale w tej sytuacji jeśli kolega zastanawia się nad Race King to różnica jest już oczywista http://www.conti-onl...aceking_en.html
bigstuff Napisano 16 Grudnia 2011 Autor Napisano 16 Grudnia 2011 Koniec końców zdecydowałem się na budżetowe druty. Przekonała mnie nieduża różnica wagi między nimi, a zwijanymi i odwrotnie proporcjonalna różnica w cenie. Pozdrawiam, dzięki za informacje.
michalmad Napisano 16 Grudnia 2011 Napisano 16 Grudnia 2011 i jeszcze mała przestroga, na mokrym asfalcie lepiej wolno wchodzić w zakręt przekonałem się juz 2x jak zaliczylem szlifa, strasznie sie slizgaja na mokrym asfalcie
cardamon Napisano 16 Grudnia 2011 Napisano 16 Grudnia 2011 Kupiłem wymienione w temacie opony w wersji drut i pojawiło mi się pionowe bicie na kołach jak pokręce nimi bezwładnie, tak jakby w miejscu gdzie nie ma "jodełki" na boku opony była ona grubsza/cieższa. Czy to normalne ? Przeważnie koła na piastach z łożyskami maszynowymi ustawiały mi sie wentylami w dół z racji ich dodatkowego cieżaru, teraz mi sie ustawiaja w miejscu gdzie na oponie są wypukłe napisy i oznaczenia
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.