nabial Napisano 12 Marca 2012 Udostępnij Napisano 12 Marca 2012 odnoszenie sie do innych jest bardzo wzgledne, a ja nie mam zwyczaju celowego sprawdzania rowerow pod tym katem spec po prostu daje taka powloke, abys po 2 sezonach kupil nowa rame nie dlatego, ze cos nie halo, albo pekla, ale temu, ze wyglada jak po nalocie luftwaffe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barry02 Napisano 12 Marca 2012 Udostępnij Napisano 12 Marca 2012 Powiem tak, że na zdjęciach nie robił na mnie większego wrażenia, ale na żywo te przekroje to jakiś kosmos, fajne ale chyba przesadzili w niektórych miejscach dla przykładu szerokość górnej rury to z 10 cm. Ogólnie to miałem mega szczęscie, bo kupiłem okazyjnie model ekspozycyjny, a więc lepiej wyposażony, wszystko na XO (manetki i przerzutki przód i tył), lepsza sztyca itd. Kilka rzeczy już wymienione na lżejsze. Jedyny minus tego rozmiaru, to wysoki przekrok, bo ogólnie ta podsiodłowa to mi na 17,5 nie wygląda. Teoretycznie też jest trochę krótki przy mostku 90mm, dlatego jest już 110 mm, powinno być lepiej na podjazdach bo pozycja bliżej ośki. ps. amor ma ustawione wstępnie 80mm, do tego główka ramy tylko 100mm, no i dzięki temu pozycja kiery na tej samej wysokości co w 29er, w końcu ps2. A co lakier jakoś bardziej wrażliwy niż na innych? Witam, niedawno odebrałem także SJ eksperta 2012 tylko w seryjnej specyfikacji rozmiar 19", waga 9,8Kg, ale trzeba się pozbyć dętek i skrucić kiere ( bo jakoś dziwnie się na nim czuję), jak chcesz mogę pomierzyć go ale dopiero jutro. Po jazdach w ostatni weekend trochę w terenie coś fantastycznego, sam rwie się pod górę Jedyny minus to Sid z brainem, jakoś nie mogę go ustawić odpowiednio, chyba bym wolał normalną manetkę blokującą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 12 Marca 2012 Udostępnij Napisano 12 Marca 2012 proponuje najpierw porzadnie ustawic sida z wylaczonym brainem, a pozniej bawic sie mozdzkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 No właśnie, czy system Brain powoduje, że normalnie nie idzie go wdusić więcej jak 2 cm opierając się o kierę, nawet po upuszczeniu nieco powietrza? Ja swojego jeszcze nie ważyłem ale ponoć jest szansa na 9,5 kg, póki co tylko kilka części (np: przednie koło 1540 g z tarczą 160 mm). ps. barry masz opony z dętkami? Ja mam na płynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barry02 Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 Jeszcze mam na dętkach, ale to 165g na koło więcej wiec się pozbywam, za to opony pierwsza klasa 470g s-works , tyłu jeszcze nie ważyłem, Jak masz wszędzie X0 to możliwe że będziesz miał te 9,5kg przy mniejszej ramie i na płynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 (edytowane) Mam też zaciski 43 g, lżejszy mostek, kierę i sztycę carbon Syntace P6 (niestety 35 cm i chcę wymienić - ktoś chętny?), jutro zważę całość. Natomiast mam inne pytanie do ciebie, dziś przy zmianie koła tylnego, dostrzegłem coś dziwnego tylnych widełkach dolnych od wewnątrz (po stronie tarczy tarczy). Jakieś 10 cm przed końca (z 2 cm przed tarczą) mam tam dziwne wgłębienie, wklęsłe. To normalne w tej ramie? Możesz to sprawdzić u siebie? Lakier w tym miejscu jest idealny, aczkolwiek dziwne te wgłębienie, bo wg mnie niczemu to służyć nie może. Podeśle tobie foto na PW o które miejsce mi chodzi. Edytowane 13 Marca 2012 przez evo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomaszB Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 (edytowane) W Stumpim Comp, tez występuje takie wgłębienie, więc to chyba celowy zabieg na tej ramie. Moim zdaniem ma dawać więcej miejsca tarczy, ale to tylko moje domysły. Kurczę lekkie te wasze modele Edytowane 13 Marca 2012 przez TomaszB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 (edytowane) W Stumpim Comp, tez występuje takie wgłębienie, więc to chyba celowy zabieg na tej ramie. Moim zdaniem ma dawać więcej miejsca tarczy, ale to tylko moje domysły. Kurczę lekkie te wasze modele Ok, dzięki Teoretycznie może to być miejsce na tarcze, choć jest z 2-3 cm przed tarczą. Może w czasie wsadzania koła tam coś przeszkadzało hymmm. Miałem kilka rowerów w tym carbon Scotta i pierwszy raz coś takiego widziałem, ale mnie uspokoiłeś. ps. wagę podawał mi sprzedawca na 9,65, ale ja też przy okazji to zważę i podliczę. Póki co fota: http://c.wrzuta.pl/w...fa6f7/spec_29er (ps. mam 2 zestawy kół, tutaj wymieszane, bo czekam na prześciówkę z ośki 15 mm na 9 mm. Koło jest na 15mm, ale amor na 9 mm) Edytowane 13 Marca 2012 przez evo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 biale siodlo i czarny mostek/rogi - az sie prosi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evo Napisano 14 Marca 2012 Udostępnij Napisano 14 Marca 2012 biale siodlo i czarny mostek/rogi - az sie prosi Z rogami czarnymi bym się zgodził, bo mam takie. Ale biały mostek pasuje wg mnie bardziej, bo czarny i biały się tutaj przeplata (więc biały mostek pomiędzy czarną kierą i podkładkami pasuje). Dlatego też pasuje białe siodło, które też mam i będzie założone. Zresztą widać na stronie Speca cały czarny kokpit i tak sobie to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barry02 Napisano 14 Marca 2012 Udostępnij Napisano 14 Marca 2012 odnośnie tego "wgniecenia" także mam w swoim, moim zdaniem jest to pod tarczę hamulcową, jak byś w przyszłości chciał założyć 180 a nie 160 jak jest, ale to tylko moje spostrzeżenie. Fajnie wygląda biało-czarny, ja wybrałem czerwono-czarnego:) też jest bajeczny, fotografie w katalogach nie oddają tego co jest na żywo:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamek1977 Napisano 26 Marca 2012 Udostępnij Napisano 26 Marca 2012 Witam wszystkich, A co myslićie o tym rowerku: http://bdc-bike.pl/rowery/?idArticle=1264 ??????? Adam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgucior Napisano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2012 11 tysi to spory budżecik a może Mondraker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vibovit Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 Decyzja zapadła. Po kilku miesiącach wertowania forum zdecydowałem, że sprezentuję sobie Treka Superfly AL Elite z kolekcji 2013 http://www.trekbikes...perfly_al_elite Piszę w celu uzyskania porady w kwestii doboru odpowiedniej ramy. Dostępne rozmiary dla ww. roweru przedstawia poniższa grafika. Mam 180 cm wzrostu. Wydaje mi się, że najlepszym dla mnie wyborem będzie 19". Co o tym myślicie? Uploaded with ImageShack.us Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 (edytowane) 17,5" bez 2 zdan, czemu trek? w mojej subiektywnej ocenie nic za nim nie przemawia przy tej cenie, chyba ze mozesz go kupic za 6k albo mniej, to ok Edytowane 9 Lutego 2013 przez nabial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vibovit Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 Miał być Scott ale zbyt wiele niepochlebnych opinii. Dlaczego Trek? Wcześniej jeździłem na szosie Treka, nie miałem żadnych zastrzeżeń. Myślę, że ten Superfly ma nawet dość galanty osprzęt. Rama 17,5 nie będzie za mała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 (edytowane) nie, ja mam 188 i cale zycie wybieram 19" z gorna rura 615-625mm + mostek 100mm zwroc uwage przed zakupem na wykonanie/wykonczenie ramy Edytowane 9 Lutego 2013 przez nabial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vibovit Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 Na co szczególnie mam zwracać uwagę? Na spawy? Na powłokę lakierowaną? Czy jeszcze coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 spawy, lakier, przejscia kolorow itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vibovit Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COOLoo Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 Miał być Scott ale zbyt wiele niepochlebnych opinii. Dlaczego Trek? Wcześniej jeździłem na szosie Treka, nie miałem żadnych zastrzeżeń. Myślę, że ten Superfly ma nawet dość galanty osprzęt. Rama 17,5 nie będzie za mała? a nie lepiej Specialized SJ? http://www.specialized.com/pl/pl/bikes/mountain/sjht/stumpjumpercomp29#specs Od razu w systemie 2x10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vibovit Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 @COOLoo Taka była pierwsza myśl. Specialized'a miałem na wyciągnięcie ręki, jechałem już po niego kiedy to w połowie drogi zepsuł mi się samochód, który musiałem z powrotem lawetować. Uznałem to za zły omen. Dlatego padło na Treka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 to teraz juz wstajac z lozka w dniu planowanego zakupu powinienes zlamac noge jedz po speca, albo najlepiej kup weglowego mondrakera podium z zamyslem wymiany kol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vibovit Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 @nabial Przypominam sobie, że w którymś poście wcześniej (chyba w innym temacie) napisałeś iż spec charakteryzuje się słabszą powłoką lakierniczą. Z tego co widzę masz fachową wiedzę na temat bikeów, więc korzystam z niektórych Twoich rad. Mondraker fajny rower, ma dużo pozytywnych opinii. Nie chce mi się tylko po niego pedałować pół Polski Natomiast sklep z Trekami mam pod ręką. Może to nie najlepsza decyzja ... ale raczej jestem już zdecydowany na zakup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 9 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2013 owszem, jak solidnie pukniesz, szczegolnie aluminiowego speca, to lakier odchodzi do golego alu, podejrzewam, ze producent robi to celowo, aby klient wrocil po 3 latach tylko ze wzgledu na estetyke nie zmienia to faktu, ze rowery sa przemyslane i jakosciowo bardzo ok nie wiem, co za roznica odebrac osobiscie czy dostac w paczce - zobacz, chciales kupic treka, rozmiar 19", ktory kompletnie nie pasuje do twojego wzrostu, nie wiem, czy sie do niego przymierzales, nie wiem, czy ktos ci zasugerowal 19, ale to tym bardziej kwestionuje zalete 'pod reka' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.