Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No Cookiesrulez może w przyszłym roku spotkamy się bo będe na wakacjach z rowerem w okolicach Bydgoszczy.

Napisano

Cześć, planuję zakup freeridowego bike'a ale mam ograniczone fundusze. Czy powinienem wybrać Krossa sign fr2 czy może specialized big hit 05'. Który jest lepszy?

A może są jeszcze jakieś alternatywy do 3tys. zł?

pomóżcie[/u]tomekr89@interia.pl

Napisano

Oba rowery są dobre i do tego samego. Ja Ci nie pomogę musisz sam wybierać ale jak chcesz się czegoś dowiedzieć o Big Hicie to wbijaj do mnie na gg: 6531673

Napisano
dowiedziałem się właśnie że na 2007 rok kross sign fr2 bedzie miał nowy damper -inny, lepszy, więc chyba zaczekam

 

z kąd te info. nie wiesz jaki damper ?

miejmy nadzieje że cena się nie zmieni, bo mam ochote na ten rowerek

Napisano

z kąd te info. nie wiesz jaki damper ?

miejmy nadzieje że cena się nie zmieni, bo mam ochote na ten rowerek

 

napisałem maila do kross'a i otrzymałem odpowiedź:

 

"W FR2 w sezonie 2007 będzie KS DECANON DX50 (w tym sezonie był KS 504).

Decanon to topowa marka KS'a> Kind Shock twierdzi,że ten damper jest natyle

dopracowany, iż żadnych problemów nie będzie. (obecnie damper Decanon jest u

nas w fazie testów)

 

 

Joanna Wdowińska"

 

 

(a terzz tylko sprawdzam czy pojawi się moje zdjęcie)

 

nie wiem czemu nie pojawia się moje zdjęcie przy poście... co Wy na to?

Napisano (edytowane)

Witam serdecznie,

mam takie pytanko do zorientowanych, czy teraz można bez problemu dostać Sign'a FR2 np. w Warszawie? Może polecicie jakiś dobry sklep z fachowym serwisem na przyszłość...:) Ciągle zastanawiam się nad wyborem: FR1 czy FR2... Ciekawe czy będą jeszcze jakieś promocje teraz na koniec sezonu... może warto się wstrzymać jeszcze? Planowałem zakup ok. połowy września...

Pozdrawiam

Edytowane przez odet
Napisano

Mój Sign sprawuje się na razie bardzo dobrze (mam go od lutego) oprusz często przebijanych dętek, ale to chyba była jakaś wada fabryczna, bo kupiłem nowe i wszystko wporządku. Mam jeszcze problem z napędem tzn. jeśli mam na przełożeniu np. 2-3 to jak mocniej przycisne pedały to łańcuch przeskakuje mi na przednich zębatkachi tu pojawia się powiązane z tym problemem moje pytanie: Co z mnienić w rowerku, aby jako tak nadawał się do amatorskiego downhillu ? Oczywiście mam namyśli jakieś drobne zmiany a nie np. wymiana amora.

Napisano

Kogut, mi damper pękł dokładnie w tym samym miejscu i okolicznościach. Coś z nimi nie teges przy najtwardszym ustawieniu. :035:

No niestety damper to czesc ktorej najmniej ufałem no i poszedł jako pierwszy teraz przymierzam się do kupna Manitou Metela zamiast Kindschocka tylko z drugiej strony strace gwarancje jak zmienie dampera :rolleyes: , wiec na razie czekam az gwarancja sie skonczy i wtedy kupie inny damper

 

PS. Mam ładniejszy kolor. ;) :lol:

A tam klamiesz czerwony jest lepszy :P

 

Powiem że lepiej dać więcej za FR2, chociażby dla samego Pike'a. :D

To samo powiem lepiej doplacic te 1000 dla Pika i dla Avida hamulców

Napisano

Jak coś się zepsuje to po prostu wkładasz stary damper i do serwisu, przecież się nie zorientują, że został zmieniony na inny jak np. coś będzie nie tak z przerzutką :rolleyes:

Napisano

Jestem juz prawie na 100% zdecydowany na FR2, moze bylby ktos tak mily i powiedzial mi, gdzie w Warszawie mozna go dostac teraz? Chcialbym mu sie jeszcze dokladnie przyjrzec przed kupnem.

Pozdrawiam!

Napisano

A to przypadkiem nie tak, że sami te amory zkatowaliście utwardzając je na sztywno i w teren ?? :P

 

Amory były utwardzone, ale przy tym utwardzeniu nie były to jakieś mega skoki... tylko takie które spokojnie można by zrobić na jakimś XCku.

Napisano

Mój Sign sprawuje się na razie bardzo dobrze (mam go od lutego) oprusz często przebijanych dętek, ale to chyba była jakaś wada fabryczna, bo kupiłem nowe i wszystko wporządku. Mam jeszcze problem z napędem tzn. jeśli mam na przełożeniu np. 2-3 to jak mocniej przycisne pedały to łańcuch przeskakuje mi na przednich zębatkachi tu pojawia się powiązane z tym problemem moje pytanie: Co z mnienić w rowerku, aby jako tak nadawał się do amatorskiego downhillu ? Oczywiście mam namyśli jakieś drobne zmiany a nie np. wymiana amora.

 

co masz na myśli mówiąc że łańcuch przeskakuje na zębatkach???

a jak chcesz downhilla to załóz 1 zębatkę z przodu daj naciąg łancucha izmień ramę z damperem.

 

Mój Sign sprawuje się na razie bardzo dobrze (mam go od lutego) oprusz często przebijanych dętek, ale to chyba była jakaś wada fabryczna, bo kupiłem nowe i wszystko wporządku. Mam jeszcze problem z napędem tzn. jeśli mam na przełożeniu np. 2-3 to jak mocniej przycisne pedały to łańcuch przeskakuje mi na przednich zębatkachi tu pojawia się powiązane z tym problemem moje pytanie: Co z mnienić w rowerku, aby jako tak nadawał się do amatorskiego downhillu ? Oczywiście mam namyśli jakieś drobne zmiany a nie np. wymiana amora.

 

 

Co masz na myśli mówiąc że łańcuch przeskakuje na przednich żebatkach??? Jak -tam i z powrotem czy co???

 

a żeby mieć dh to musisz zmienić przdnie zębatki na jedną duzą, zdjąć przednią przerzutkę, zmienić ramę z damperem i założyć naciąg łańcucha, ale i tak to będzie delikatny dh....

Napisano

Jak coś się zepsuje to po prostu wkładasz stary damper i do serwisu, przecież się nie zorientują, że został zmieniony na inny jak np. coś będzie nie tak z przerzutką ;)

To bylo w miescie w moim przypadku, na schodkach ktore mialy dwa stopnie tylko :glare: :huh: :035: :P:blink:

Napisano

kolega chciał jakieś drobne zmiany a tu zaraz zmiana ramy, dampera i coś tam jeszcze.

AMATORSKI Downhill, czyli ta rama starczy. Damper ... wypadało by zmienić bo troche ma niefajne opinie, ale jakiś czas uciągnie.

Przedewszystkim to większa zębatka (coś koło 38 - 44 zębów), porządny napinacz z jakimś rockringiem.

Niby w DH opony dobiera się do trasy, ale jak na uniwersalne to coś koło 2.5, choć to Shwable są miękkie, więc też się bedą trzymać.

Napisano

ee, to nie jest rower z przeznaczeniem street. Choć IMO geometria jak jest bardziej streetowa niż fr. Ostry kąt główki (71) krótki tył (jak na freeridówke 415mm) i krótka baza kół (nie pamiętam ile ;) ).

przeszkadzać bedzie wysoka waga (chyba 16 kg, rama ponad 4 kg), podatność tyłu na łapanie luzów (w streecie strasznie katuje się rowery)

Na fullu w strecie nie jeździłem, ale tylne zawieszenie bedzie chyba przeszkadzać, mi np. zawiecha utrudnia bunny hopa.

tyle moich rozwarzań .

Napisano

Witam !! Planuje zakup Signa fr1 lub fr2 ale sie chyba skusze na ten lepszy model :) przeczytalem jeden post i zwiazku do niego mam pytanie: czy wiadomo cos wiecej na ten temat ?? a oto ta wiad.

 

:arrow:

"

"W FR2 w sezonie 2007 będzie KS DECANON DX50 (w tym sezonie był KS 504).

Decanon to topowa marka KS'a> Kind Shock twierdzi,że ten damper jest natyle

dopracowany, iż żadnych problemów nie będzie. (obecnie damper Decanon jest u

nas w fazie testów)

Joanna Wdowińska" "

Napisano

Nie wie ktos z was czy do signa zmiescil by sie damper 190 mm bo jest okazja swinger do kupienia tylko ze 190 a cholernie by sie takie cos przydalo :025:

Napisano (edytowane)

zależy ile jest seryjnie. 2 cm za dużo jeszcze ujdzie. Tylko że zmieni to geometrie na jeszcze bardziej ostrą (wyżej suport i stromszy kąt główki). Jak byś założył koło 24 cale na tył to się wyrówna geometria.

Edytowane przez fylyp
Napisano

fylyp, ale tam chyba jest tak wahacz skonstrułowany, że większy damper nie wejdzie, bo łączenie wahacza będzie blokowane przez rure podsiodłową.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...