neli06 Napisano 3 Maja 2006 Udostępnij Napisano 3 Maja 2006 witam serdecznie , bardzo ciekawi mnie w takim razie co myslicie o fr1 ? ktos z was mial przyjemnosc jazdy ow sprzetem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cookiesrulez Napisano 3 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2006 Mój kumpel sobie go kupił jakiś tydzień temu. Bardzo fajny rowerek, skakał po schodkach, murkach i nic się nie dzieje. No może poza skrzywionymi kołami, ale tak już było od nowości. :035: Wczoraj zaliczył porządną glebę (prawdopodobnie złamany obojczyk ), a w rowerze tylko łańcuch spadł. Reszta działa jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cookiesrulez Napisano 6 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2006 No to wczoraj sobie zrobiłem traskę ok 80 km. Całkiem fajnie, widelec w dół, siodełko w górę i bez problemu możńa jeździć. Nawet mnie dzisiaj (_!_) nie boli. Jak już wróciłem do domu to złapał mnie skurcz w udzie, ogólnie baardzo wymęczony byłem, ale to dlatego że od 8 do ok 17 zjadłem tylko 3 kanapki z serem i wypiłem 2 litry wody. Rower sam w sobie mnie nie zmęczył (no może waga przeszkadzała, ale coś za coś ). Generalnie pozytywnie zaskoczony jestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
momaszek Napisano 7 Maja 2006 Udostępnij Napisano 7 Maja 2006 (edytowane) Mam pytanie, czy ktoś z Was jeździ na Krossie Sign DS?? Chciałbym wiedzieć, co o nim sądzicie, czy wart jest swojej ceny. Z góry dzieki! PS. Cookiesrulez - zaebysty DROP!! pozdro Edytowane 7 Maja 2006 przez momaszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 7 Maja 2006 Udostępnij Napisano 7 Maja 2006 Nie jezdzilem ale IMO wart swej ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bendus Napisano 10 Maja 2006 Udostępnij Napisano 10 Maja 2006 A ja z konkretnym pytaniem: na czym oparta jest oś obrotu wahacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cookiesrulez Napisano 10 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2006 Na wymiennych tulejach o średnicy 83mm. Jeśli dobrze zrozumiełem pytanie. Dane z testy w bB, który moim zdaniem jest "dość" nieobiektwny, stosukowo duża masa roweru i znaczna progresja tylnego zawieszenia zostały przedstawione jako spore atuty. Z drugiej strony, opłacalnośc ocenili na 3,8 w skali od 1-6, z powodu tańszych Signów w ofercie. :eek: IMO FR2 jest najbardziej opłacalny... Ale i tak lubię bB. I mój rowerek też. Chociaż co chwila muszę coś dokręcać, wczoraj znowu musiałem kasować luz na sterach... Przedwczoraj dokręcałem przednią tarczę hamulcową, wcześniej korby... A w zawieszeniu ciągle coś mi strzela tak metalicznie, jak przy odkręcaniu zapieczonych śrub. POluzowałem i dokręciłem z powrotem te mniejsze śruby przy osi obrotu, przez pół godziny było cicho, ale potem znów zacżęło trzaskać... :glare: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bendus Napisano 10 Maja 2006 Udostępnij Napisano 10 Maja 2006 Średnica 83mm? A chodziło mi o to, czy są tam łożyska, ślizgi, czy jakiś inny jeszcze wynalazek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kordzio Napisano 10 Maja 2006 Udostępnij Napisano 10 Maja 2006 (edytowane) Co do ciągle odkręcających się śrub to proponuje je przelecieć tym specjalnym preparatem przeciwdziałającym odkręcaniu się przy drganiach lub o ile się nie myle towotem. Czyżbyś bendus chciał zakosić do swojego goosa łożyska z signa... Cookies, jak możesz to zdawaj częsciej relacje z jazdy itp. bo aż mi ślinka cieknie na myśl o tym rowerku. Pzdr! PS. Cookies, jeszcze jedna mała rada. Staraj się lądować na dwa kółka... Edytowane 10 Maja 2006 przez kordzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cookiesrulez Napisano 10 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2006 No staram się co jakiś czas pisać co sie dzieje z Signem. Ten preparat musze kupić bo dzisiaj znowu musiałem dokręcić śrubki w tarczy. :eek: zaczyna mnie to wkurzać. Wiesz może jak się nazywa ten preparat? A co do jazdy to dzisiaj byłem trochę rozkojarzony i na dropie zanurkował mi przód. Przed potężnym glebnięciem uchroniła mnie technika i Pike. Jak zauważyłem że źle się dzieje to wychyliłem się na maksa do tyłu i dobijając amora wylądowałem cało. Swoją drogą bardzo miło działa Pike, przy dobiciu po prostu kończy się zakres ruchu, nie ma najmniejszych trzaśnięć, puknięć albo stuków. A co do lądowania to staram się, staram Dzisiaj był niechlubny wyjątek bo najpierw wylądował mi przód, ale z reguły najpierw spada tylne koło a zaraz po nim przód. Widać to zresztą na filmiku parę postów wyżej. A ta rada to odnośnie luzowania się sterów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cookiesrulez Napisano 12 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2006 TUTAJ są zdjęcia roweru. Jak ktoś chce "zboczone" fotki napisów na kierze, amorze, obręczach, zbliżeń na manetki itp to mogę podesłać na maila. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kordzio Napisano 12 Maja 2006 Udostępnij Napisano 12 Maja 2006 Niestety nazwy preparatu nie znam choć jak tak już pisałem może do tego posłużyć towot (/tawot), ale nie jestem pewien, więc lepiej niech ktoś jeszcze sie wypowie. Co do rady to chodziło mi o to, że na dwa kólka jest poprawniej i sprzęt się mniej "męczy"... Fotki miodne, o wiele, wiele lepsze niż te pierwsze bo po oglądnięciu tamtych troszke zwątpiłem w urok tego roweru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cookiesrulez Napisano 12 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2006 W końcu udało mi się dorwać porządny aparat. Do niedzieli go będę miał, potem wraca do mamy pracy więc gdyby ktoś sobie życzył dokładne ujęcie jakiegoś elementu to niech da znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 12 Maja 2006 Udostępnij Napisano 12 Maja 2006 Mógłbyś porobic fotki okolic tylnego zawieszenia i kółek w okolicach piast Chetnie bym go "obadał" troche blizej w tamtych miejscach ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kordzio Napisano 14 Maja 2006 Udostępnij Napisano 14 Maja 2006 Mógłbyś mi Cookies powiedziec ile cm szerokości ma górna rura jak się na nią z lotu ptaka patrzy? Z góry dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cookiesrulez Napisano 14 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2006 (edytowane) Fotki dla Paviarottiego są tam gdzie poprzednie: http://www.pinkbike.com/photo/?op=list&fun...touserid=107970. Ale nie mogłem ostrości złapać coś... Kordzio, rura górna przy główce ma między 3,5 a 4 cm szerokości (nie mogłem dokładnie zmierzyć bo ma zaokrąglone krawędzie), a w miejscu gdzie zaczyna się wzmocnienie przy rurze podsiodłowej ma 3 cm. Edytowane 14 Maja 2006 przez cookiesrulez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stanki Napisano 14 Maja 2006 Udostępnij Napisano 14 Maja 2006 (edytowane) Ostatnio znajomy kupił Sign FR2 i miałem okazje troche nim posmigac i oto moje spostrzezenia: Od razu musze powiedziec ze to była moja piersza jazda na rowerze typu FR. No wiec rower robi bardzo dobre wrazenie oprocz jedenej rzeczy - geometria. W bB napisali kąt główki 71-72 !! w rowerze FR ?.Miałem okazje jezdzic nim w czeskich izerach zadnej ekstremy ale no własnie kąt główki cookiesrulez nie masz wrazenia ze Sign jest nerwowy? Na płaskim i delikatnych nachyleniach rower jest łatwo skrętny to jest plus ale gdy nachylenie wzrosnie trasa jest kamienista czułem sie jak na swoim XC a co gorsza pod moim ciezarem Pike miał duzy sag i pewnie czasem kąt główki był jak w szosówce! Pozatym baza kół tez jest krótka a to tez wpływa na nerwowosc na zjazdach...Jezli sie przyjzec geometriom rowerów to mozna powiedziec ze 70-71 główki to xc - 69 powiedzmy enduro a fr najczesciej mają najwięcej 69.Mozecie powiedziec czepił sie gość kątów ale wg mnie to bardzo bardzo wazny parametr. Edytowane 14 Maja 2006 przez stanki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cookiesrulez Napisano 14 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2006 Hmm... Powiem tak - Sign jest zwrotny, ale jak dla mnie nie nerwowy. Szeroka kierownica pozwala zarówno na szybkie skręty jak i delikatne pokonywanie łuków. Mi osobiście geometria pasuje, ale jeśli ktoś nie lubi gwałtownych skrętów to faktycznie może mu nie odpowiadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paviarotti Napisano 14 Maja 2006 Udostępnij Napisano 14 Maja 2006 Dzieki za fotki własnie ogladam, fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kordzio Napisano 16 Maja 2006 Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 Wielkie dzięki za te wymairy cookies. Jak będziesz miał kiedyś tam ten apart jeszcze to zrób prosze dokładne zdjęcia spawów (głównie chodzi mi o główke, mocowanie wahacza i amortyzatora). Pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kogut Napisano 28 Maja 2006 Udostępnij Napisano 28 Maja 2006 Gratuluje Cookies nowego roweru Też mam go kupić tylko że jak na razie czekam właśnie aż je zrobią. Takie mam pytanie ile gdzieś metrów ma ten drop na filmiku, i jak sign spisuje się na zjazdach bo we wcześniejszych postach nie znalazłem o tym informacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szuma Napisano 28 Maja 2006 Udostępnij Napisano 28 Maja 2006 Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć o Signie DS bo mam go zamiar kupić i nie jestem pewien czy nie lepiej byłoby sobie coś złożyć np. na dragsarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Schwefel Napisano 28 Maja 2006 Udostępnij Napisano 28 Maja 2006 cookiesrulez ciekawi mnie czemu nie zdejmiesz tej czerwonej gumki mocującej manuala...jak amor był jeszcze w pudełku Ciekawy jestem czemu producent jej nie zdjął. Widać ją na tej focie http://www.pinkbike.com/photo/845851/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cookiesrulez Napisano 28 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2006 Hmm... Sam nie wiem, jakoś mi kolorystycznie pasuje. Chociaż teraz wygląda bardziej różowo niż czerwono... więc niedługo chyba ją utnę. Ale maniakiem odchudzania roweru nie jestem, więc te kilka gram mi nie przeszkadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cookiesrulez Napisano 3 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2006 Dobra, pojawiło się kilka rzeczy które mnie wkurzają: - trzeszczące śruby przy wahaczu. Nie wiem czy to dokładnie śruby czy jakieś mocowanie, ale dźwięk jest taki jak przy odkręcaniu zapieczonej śruby, pojawia się przy lekkim ugięciu tylnego zawieszenia. - notoryczne odkręcanie się śrub w przedniej tarczy - lakier pomógł na krótko, będę musiał spróbować czegoś innego - trzeszczenie i lekki luz na pedałach Dzisiaj postaram się nad tymi rzeczami popracować. :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi