Mod Team safian Napisano 6 Grudnia 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2011 Cześć, pacjentem jest Fox F100 RL 2010. Problem jest następujący: normalnie na wszystkich tutorialach otwierania foxa po zdjęciu pokrętła regulacji odbicia odkręca się 3 śrubki imbusowe, które znajdując się na pokrętle blokady. Wyglądać powinno to w następujący sposób: Wszystko fajnie, tylko, że u mnie wygląda to tak: Sorry za brzydkie foto, w każdym razie nie mam tych śrubek. Pytanie jak zdjąć pokrętło blokady skoku, żeby móc dostać się do bebechów? Próbowałem to wyciągnąć, podważyć i nic, nie chciałbym tego porysować, także nie próbowałem z całej siły (-: Może ktoś miał też taki problem i wie jak się dostać do środka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chfiecik Napisano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2011 nie wiem jak to w modelach RL, ale w moim RLC nie miałem w ogóle problemów z wyciągnięciem i czyszczeniem tych pokręteł, jutro mogę zrobić filmik jak to u mnie wygląda ) ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chfiecik Napisano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 no i masz babo placek, u mnie to wygląda jak na zdjęciu 1wszym i bez odkręcenia śrubek nie da się wyciągnąć pokrętła, więc jedyne co na myśl przychodzi to wd40 i delikatnie próbować je ściągnąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Peterp079 Napisano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 A to nie jest taki niby "wieczko" które należy podważyc do góry i pod nim dopiero są te 3 śrubki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabiel17 Napisano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 Mnie się też tak wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 8 Grudnia 2011 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2011 Niestety, całość jest integralna, próbowałem to podważyć, ale nic z tego. Zresztą na włączonej blokadzie widać, że jest to dość gruby element, także nie, nie jest to wieczko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abazel Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 Też mam pokrętło bez śrubek w swoim RL i nie wiem jak to zdjąć. Jaka jest historia Twojego amora? Mój był fabrycznie w Specu, może tak robią w niektórych oemach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 13 Grudnia 2011 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 Tak, ten jest właśnie ze speca :/ W sumie do wymiany oleju nie potrzeba wykręcać całego tłumika, mimo wszystko chciałbym umieć go otworzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobike Napisano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2011 Proponuje dorobić klucz płaski który zmieści się pod pokrętło, da to możliwość odkręcenia tłumika o ile pokrętło nie oprze się o koronę, jeśli to wersje oemowe a jakoś to pokrętło musiało być tam osadzone, najprawdopodobniej zostało tam wprasowane, albo na tą mosiężna nakrętkę albo na ośkę, więc do zdjęcia pewnie jakieś drastyczne metody trzeba zastosować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 11 Lutego 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Podbijam, zima jest i miałem ochotę zrobić mały serwis i czyszczonko, no ale lipa, podważyć nie idzie a i śrubek nie ma, na dobrą sprawę mogę tylko śrubę od dołu wykręcić i wyjąć golenie, ale chciałem zrobić porządnie Ktoś może miał podobny problem i sobie poradził? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 11 Lutego 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Ktoś miał i sobie poradził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 11 Lutego 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Ktoś mógłby podpowiedzieć? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 11 Lutego 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Mógłby..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 11 Lutego 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Gdyby ten ktoś tego dokonał byłbym niezmiernie wdzięczny ^^ Bo pokrywki to na tym nie ma, ta górna część jest połączona z całą resztą pokrętła blokady (w sensie całe niebieskie jest jednością ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
redbull1 Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 poszukaj tutaj - http://service.foxracingshox.com/consumers/index.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 11 Lutego 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Potrzebne narzędzia: - młotek gumowy ( ewentualnie zwykły) - równy ,nieduży kawałek drewna, lub twardego tworzywa o grubości co najmniej 1 cm - marker W niektórych Foxach dostępnych na naszym rynku jest założony tłumik ze starszych modeli( czasami nawet z Foxów F100X). Jedną z różnic jest właśnie sposób osadzenia pokrętła blokady,które, w odróżnieniu od nowych modeli,jest zamontowane z wykorzystaniem pierścienia sprężystego . Po zdemontowaniu pokrętła rebound markerem zaznacz położenie niebieskiego pokrętła względem widocznego trzpienia ( ważne przy składaniu ). Ustaw niebieskie pokrętło na godzinę 12,przyłóż od spodu wspomniane drewienko lub tworzywo i delikatnie uderzaj młotkiem w drewienko (od dołu)do momentu "wyskoczenia" pokrętła. Po tej operacji zobaczysz coś takiego Montaż przebiega odwrotnie- ustawiasz niebieskie pokrętło zgodnie z zaznaczonym zaznaczeniem (równo na całym obwodzie),przykładasz drewienko ( lub inne coś) i delikatnie stukasz młotkiem ,aż pokrętło wskoczy na miejsce. Proste,nie? A propos niebieskiego pokrętła i wspomnianego zaznaczenia- po demontażu nie zmieniaj ustawienia trzpienia,na którym pokrętło jest osadzone- zmiana położenia trzpienia w prawo zwiększa siłę blokady i zmniejsza czułość amorka , zmiana w lewo zmniejsza siłę blokady ,zwiększa czułość amorka i zwiększa tendencję do nurkowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 11 Lutego 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Dziękuję pięknie Królu Złoty, jutro będzie zabawa Rozumiem, że przy demontażu wspomniane drewienko przyłożyć od spodu, czyli oprzeć je o hmm... ten cycek od przekręcania blokady od spodu, tak? W sumie za bardzo nie ma jak inaczej To to to jest tłumik ze F100X? On chyba w sumie nie jest w żaden sposób gorszy, racja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 11 Lutego 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 czyli oprzeć je o hmm... ten cycek od przekręcania blokady od spodu, tak? W sumie za bardzo nie ma jak inaczej Dokładnie. To to to jest tłumik ze F100X? On chyba w sumie nie jest w żaden sposób gorszy, racja? Głowy nie dam -w moim Foxie tłumik nie wyglądał,jak ten a bardziej jak ten a tak wyglądały tłumiki w F100X ( ewentualnie modele 2006). Wydaje mi się,że amorki z tym tłumikiem , to OEMy. Czy gorszy?Trudne pytanie. Musiałbyś porównać Twój amorek z innym Foxem , w którym jest "normalny"tłumik. Mój mnie irytował ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 11 Lutego 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Ok, to w sumie wszystko co mi potrzeba, w zasadzie do pracy mojego nie mam zastrzeżeń (no, może trochę nurkuje przy hamowaniu), więc nie będę wnikał Jeszcze raz dziękuję, bez odbioru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
farmer Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 A ja dodam jeszcze tylko że jakiś czas temu znalazłem instrukcję (krok po kroku) 32 mm Gen 3 O/B RL Service Procedures A przy okazji pytanko. Jakiś czas temu słyszałem 2 razy pstryknięcie takie ciche chyba w środku amora. Od tego czasu blokada przestała działać i nie ma "oporu" przy obrocie - mogę nią kręcić dookoła. Chce otworzyć i zobaczyć co się stało ale boję się że w środku będzie masakra i już go nie złożę. Czy ktoś ma pomysł co mogło się stać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 11 Lutego 2013 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 No kurde a szukałem wcześniej tyle czasu i nie było, to chyba spisek jakiś Dziękuję EDIT: Ehh, 2 leciutkie uderzenia i zdjęte, to było tak banalne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
farmer Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Ja tez się naszukałem swojego czasu a znalazłem dużo później przypadkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.