Skocz do zawartości

[narty biegowe]Podtrzymywanie formy zimą

polanegri

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Szukam chętnych na narty biegowe.

To ponoć świetny sposób na podtrzymanie formy w czasie zimy, by nowy sezon rowerowy rozpocząć bez większego bólu :)

Może ktoś jest obeznany w temacie, jeżeli chodzi o sprzęt, fajne miejsca do biegania.

Chętnie się przyłącze do osób uprawiających ten sport i gdy spadnie więcej śniegu zorganizujemy jakiś wyjazd np. do Jakuszyc.

Odnośnie biegówek jestem max początkująca, ale chętnie powalczę w tym temacie, potrzebna tylko mobilizacja i towarzystwo. :)

//Zapoznaj się z zasadami zakładania nowych tematów. Safian

Napisano

Super pomysł, sam z chęcią bym spróbował. Tylko śniegu jakoś brak więc póki co rower nadal jeździ a ze sportów zimowych pozostają łyżwy.

Napisano