szuron Napisano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2019 (edytowane) No i chyba się przekonaliśmy do tych Graveli, jutro jedziemy do goodbike obejrzeć te fuji 1.5 i 1.1 Edytowane 3 Czerwca 2019 przez szuron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2019 (edytowane) Godzinę temu, Malinowy napisał: Do rozważenia: https://sprint-rowery.pl/rower-przelajowy-trek-crockett-5-disc-2017. Bzdura. Rower o supersportowej, cyklocrossowej geometrii z krótką główką do taplania się w błocie przez kilkadziesiąt minut zgięty w chiński paragraf chcesz na wprawy ? I gdzie on ma te otwory pod bagażniki na tylnym trójkącie i na widelcu ? Korba 46-36 - jak tym podjeżdżać z sakwami ???? Kolega chyba nie przemyślał : ) Z Treka dziś jeździłem na: https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-szosowe/rowery-na-szuter/checkpoint/checkpoint-al/checkpoint-al-4/p/24971/?colorCode=blue No niby gravel, ma jakieś tam dziurki na widelcu, lekki ... Ale ja się na nim źle czułem. W rozmiarze 54 (mój rozmiar) byłem bardziej wyciągnięty niż na moim XC HT. Widać sportowe geny. Godzinę temu, Malinowy napisał: No i tutaj uważam, że duży błąd, gdyż piasty xtr`a chodzą wymienicie, a przy tym łatwe w serwisowaniu. Kto jeździł ten wie. Nie bez kozery takie są montowane właśnie w najwyższej grupie Piszę o QR, nie myl pojęć i czytaj ze zrozumieniem. Napisałem, że roweru za te pieniądze na wiotkich starociach w tej cenie bym nie kupił nawet jakby tam wszystko było XTR. A swoja droga z XTR najbardziej to mnie rajcują korby, piasty wolę na maszynach. Godzinę temu, paulsen napisał: https://www.rosebikes.pl/rose-pro-cross-105-mb-2671636 możliwość konfiguracji przełożeń, możliwy montaż lowriderów, bagażnika i błotników, warto pomyśleć o ewentualnej zmianie kół. Co prawda ta opcja w konfiguratorze tego modelu chwilowo szwankuje, ale można się umówić. No coś mi tu nie pasuje niestety ; ( Rower wygląda jakby był z karbonu a nie alu - waga o tym też świadczy, nie widzę mocowań bagażnika na szczycie tylnego trójkąta, wąskie, cyclocrossowe opony, nie widać miejsca na większe, korba 50-34 - na Tour de France : ))) No i jeszcze koła Mavic Crossride - lubią pękać korpusy piast (może już poprawili), kretyński system kasowania luzu w tylnej piaście - nie ma prawa działać więc nie działa. Mam to wiem. Jeździ - fakt, mocne są bardzo - fakt ale luz jest u każdego i zawsze W przednim o dziwo nie.Tapera nie ma ... niby nic ale jakpos nie podają jakie stery - nie lubię takiego ukrywania. Standardu osi tez nie podają. Dziwne to wszystko ... No i to firma wysyłkowa - nie można się przymierzyć. Bardziej mi pasuje już ten Rose Count Solo choć drogi - świetny amortyzator Reba, koła DT Swiss, otwory montażowe i wcale nie sportowa geometria (mniej sportowa niz Trek, Kellys czy Merida) . Z tym napędem to już pod pionową ścianę nie podjedziesz Teraz, szuron napisał: No i chyba się przekonaliśmy do tych Graveli, jutro jedziemy do goodbike obejrzeć te fuji 1.5 i 1.1 Aaaa, to macie niedaleko ! Bo ja mam rzut beretem ; ) Fajnie, bo tam też jest Kona Sutra - kultowy grawel choć z napędem 1x akurat na stronie. Trochę droga ta kultowość Jeszcze Mariny warto sprawdzić ale ja jakoś jestem dziwnie spokojny o wybór Dziś reklamowałem siodełko i objeździłem sobie Treki przy okazji - nie polecam, zbyt sportowe. Edytowane 3 Czerwca 2019 przez wkg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuron Napisano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2019 Byłem właśnie na miejscu Bardzo fajny sklep, poradzili pogadali, tak to powinno wyglądać Te 1.1 sa piękne ale niestety nie ten przedział cenowy, znalazłem tylko jednego na allegro za 6700 ale bez fv więc bez sensu Padło na 1.5, ok 18 jedziemy z żoną się przymierzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2019 Jak ja się przymierzam to myślę o 1.1 dla zony i 2.3 dla mnie. Rozumowanie jest proste: ona 60 kg ja ponad 80 kg, ja przejeżdżam 2x dłuższe dystanse. Ciężar do zabrania wliczając bagażniki i sakwy to na wyprawę 30 kg (to nie kajak, zawsze można podjechać do sklepu po jedzenie) . Czyli dla niej 10kg a dla mnie 20kg. Dla niej waga będzie miała znaczenie, w sumie 20 kg rower z bagażem to jak trekking Krossa w stanie gotowym do jazdy a dla mnie 30 kg rower + bagaż i moje 80 kg + większa wytrzymałość to 2 kg w lewo czy prawo nie robi różnicy. A stal Reynoldsa to zawsze stal : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuron Napisano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2019 (edytowane) Mówisz żeby brać stal? Ja waże 90kg, obecny rower wazy 14.5 kg wiec i tak był by to zjazd o 2kg A jak z podzespołami tego 2.3? Sora i Alivio to chyba nic super Edytowane 4 Czerwca 2019 przez szuron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 4 Czerwca 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2019 wkg Trochę już poza konkursem, ale ja tam widzę tapera w tym Rose Co do ramy, to znana polska firma już kilka lat temu tak malowała rowery, że alu wyglądało prawie jak karbon Jeżeli nie podają standardu osi, to zazwyczaj są pod zwykłe QR. Czy pod rower wyprawowy rama ma być wylajtowana i potrójnie cieniowana, to już kwestia dyskusyjna..., podobnie jak wspomniana Reba, która robiłaby raczej za balast w większości przypadków Mając możliwość korzystania z dobrodziejstw współczesnej technologii, to szukałbym jednak czegoś na sztywnych osiach, co przy tarczach będzie po prostu - mówiąc kolokwialnie - mniej upierdliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2019 21 godzin temu, wkg napisał: No coś mi tu nie pasuje niestety ; ( Rower wygląda jakby był z karbonu a nie alu - waga o tym też świadczy, nie widzę mocowań bagażnika na szczycie tylnego trójkąta, wąskie, cyclocrossowe opony, nie widać miejsca na większe, korba 50-34 - na Tour de France : ))) No i jeszcze koła Mavic Crossride - lubią pękać korpusy piast (może już poprawili), kretyński system kasowania luzu w tylnej piaście - nie ma prawa działać więc nie działa. Mam to wiem. Jeździ - fakt, mocne są bardzo - fakt ale luz jest u każdego i zawsze W przednim o dziwo nie.Tapera nie ma ... niby nic ale jakpos nie podają jakie stery - nie lubię takiego ukrywania. Standardu osi tez nie podają. Dziwne to wszystko ... No i to firma wysyłkowa - nie można się przymierzyć. Bardziej mi pasuje już ten Rose Count Solo choć drogi - świetny amortyzator Reba, koła DT Swiss, otwory montażowe i wcale nie sportowa geometria (mniej sportowa niz Trek, Kellys czy Merida) . Z tym napędem to już pod pionową ścianę nie podjedziesz Rower jest z alu, ale wykonanie ramy jak karbonowej. Z karbonu jest Backroad, jeden z najlepiej sprzedających się obecnie karbonów. Konfigurator jakim posługuje się zwykle kupujący służy do tego by zmieniać opony - zamiast przełajowych można założyć szersze. Zmienić także można kierownicę, mostek, dobrać jego długość itd. Jak można doposażyć rower widać tutaj: https://www.rosebikes.com/rose-pro-cross-105-randonneur-2673265. Korbę też można wymienić na przełajową 46-46 lub wybrać napęd 1x11. Koła też można wymienić w konfiguratorze - polecam własne ROSE lub DT SWISS P1750. Główki taperowane w rowerach szosowych i przełajowych stosujemy od dawna: opis 1 1/8" - 1.5" widnieje w specyfikacji. Z przodu jest oś sztywna, z tyłu QR, obie osie sztywne są w modelu Backroad. Pomożemy dobrać rozmiar roweru jeśli się Pan prawidłowo zmierzy, a jeśli nie trafi się z rozmiarem zawsze można rower zwrócić za darmo, a my oddamy pieniądze. Jeśli chodzi o napęd to Count Solo jest produkowany w kilku wersjach. Count Solo 3 z wersją na SRAM Eagle naprawdę da radę nawet na stromych podjazdach, wersja 4 jest konfigurowalna więc można założyć do napędu 2x11 szeroką kasetę z tyłu i ciężko mi wyobrazić sobie kogoś, kto nie podjedzie z takim napędem pod górę. Prędzej przednie koło oderwie się od podłoża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bts Napisano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2019 Godzinę temu, szuron napisał: A jak z podzespołami tego 2.3? Sora i Alivio to chyba nic super No co by nie mówić to 2.3 ma osprzęt klasę niżej – 9 rzędów zamiast 10 jak w 1.5. Do tego dodatkowe 2,5 kg. A po 10 latach przerdzewieją mu te fancy rejnoldsy i będzie po ramie Ja bym się nie wahał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 4 Czerwca 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2019 Nie mówiąc o tym, że jak kolega wkg wprowadzi swój plan w życie, to głowę daję, że pozazdrości wyższego modelu swojej kobiecie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, KrissDeValnor napisał: Trochę już poza konkursem, ale ja tam widzę tapera w tym Rose Co do ramy, to znana polska firma już kilka lat temu tak malowała rowery, że alu wyglądało prawie jak karbon Jeżeli nie podają standardu osi, to zazwyczaj są pod zwykłe QR. Czy pod rower wyprawowy rama ma być wylajtowana i potrójnie cieniowana, to już kwestia dyskusyjna..., podobnie jak wspomniana Reba, która robiłaby raczej za balast w większości przypadków Mając możliwość korzystania z dobrodziejstw współczesnej technologii, to szukałbym jednak czegoś na sztywnych osiach, co przy tarczach będzie po prostu - mówiąc kolokwialnie - mniej upierdliwe. Wiesz, pewnie jest, moze nie doczytałem, ja też Tego roweru nie skreślam ale jakoś mi nie pasuje, że zamiast powiedzieć wprost co i jak to muszę zgadywać. Zresztą nigdy go na poważnie nie rozważałem jako wysyłkowy. Myślałem kiedyś o Count Solo ale jak już mam tego swojego 12,5 kg osiołka to na nim jeżdżę. Taper to taki moim zdaniem gadżet ja jakos mam taperowaną główkę ale wideł prosty i mi dobrze. Raczej chodzi o kompatybilność z przyszłymi widelcami. Ale sztywne osie to coś super ! 2 godziny temu, paulsen napisał: Rower jest z alu, ale wykonanie ramy jak karbonowej. Z karbonu jest Backroad, jeden z najlepiej sprzedających się obecnie karbonów. Konfigurator jakim posługuje się zwykle kupujący służy do tego by zmieniać opony - zamiast przełajowych można założyć szersze. Zmienić także można kierownicę, mostek, dobrać jego długość itd. Jak można doposażyć rower widać tutaj: https://www.rosebikes.com/rose-pro-cross-105-randonneur-2673265. Korbę też można wymienić na przełajową 46-46 lub wybrać napęd 1x11. Koła też można wymienić w konfiguratorze - polecam własne ROSE lub DT SWISS P1750. Główki taperowane w rowerach szosowych i przełajowych stosujemy od dawna: opis 1 1/8" - 1.5" widnieje w specyfikacji. Z przodu jest oś sztywna, z tyłu QR, obie osie sztywne są w modelu Backroad. Pomożemy dobrać rozmiar roweru jeśli się Pan prawidłowo zmierzy, a jeśli nie trafi się z rozmiarem zawsze można rower zwrócić za darmo, a my oddamy pieniądze. Super, dziękuje za tak szczegółową odpowiedź. Faktycznie, nie dopatrzyłem tego tapera - mój błąd. Co do alu jak karbon to proszę to potraktować jako komplement. A co z mocowaniem pod bagażnik ? A można korbę z młynkiem 30 ? 1 godzinę temu, KrissDeValnor napisał: Nie mówiąc o tym, że jak kolega wkg wprowadzi swój plan w życie, to głowę daję, że pozazdrości wyższego modelu swojej kobiecie... Widzisz - nie doceniasz mnie Tu plan jest bardziej chytry. Tak nawiasem - mnie chyba bardziej cieszy dawanie niż branie i raczej bym nie pozazdrościł ale wiem jak to dalej będzie: "Kochanie, trochę mi przykro, ze Ty nie masz takiego wspaniałego roweru, zawsze myślisz tylko o mnie, chciałabym, żebyś miał taki ładny". Wtedy się trochę pokryguję, że to niby nie ważne a potem albo do Deca po XC500 na Eaglu albo Spec Chisel I można ? : ) 3 godziny temu, szuron napisał: Mówisz żeby brać stal? Ja waże 90kg, obecny rower wazy 14.5 kg wiec i tak był by to zjazd o 2kg A jak z podzespołami tego 2.3? Sora i Alivio to chyba nic super Wiesz, nie odpowiedziałeś na podstawowe pytanie - jakie to wyprawy. Stal jest nie do zajechania, moje Reynoldsy mają już ze 20 lat i się jakoś nie pokryły rdzą, leżą wciąż na strychu : ) Kris również podkreśla wagę sztywnych osi ... cóż ... brałbym 1.1 dla żony i 1.5 dla siebie. Za kilka lat nie będziesz pamiętał o tej kasie Jeżeli oczywiście to ma być Fuji. 2 godziny temu, KrissDeValnor napisał: Czy pod rower wyprawowy rama ma być wylajtowana i potrójnie cieniowana, to już kwestia dyskusyjna..., podobnie jak wspomniana Reba, która robiłaby raczej za balast w większości przypadków To jest oczywiście do dyskusji. Myślę, że to nie beą wyprawy syberyjskie a nie syszałem, żeby te Fuji padały : ) Reba i w ogóle Rose Count Solo pojawiły się w wątku, bo kolega myślał o crossie żeby bez bagażnika i sakw czasem po lesie i górkach poskakać. Wtedy zamiast crossa poradziłem mtb z mocowaniem pod bagażnik - bo na crossie to po lasach i górkach nie widzę tego skakania. Edytowane 4 Czerwca 2019 przez wkg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loma Napisano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2019 Mam, takie szybkie pytanie, czy jest gdzieś w sieci jakaś tabelka Speca, odnośnie tego jaki rozmiar ramy, pod jaki wzrost zaleca? Dokładnie chodzi mi o Chsiela. Cały czas się zastanawiam, pomiędzy Specem Chisel comp/Expert, a Scott Scale 940/930. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2019 Ja to bym tymi tabelkami się nie sugerował ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2019 Dlaczego? Wbrew pozorom często te tabelki pokazują całkiem nieźle. Oczywiście są ludzie, którzy mają jakieś swoje preferencje/nawet sami nie wiedzą, że obecnie jeźdzą na za małym/za dużym rowerze i szukają tego co mają. Te rowery, które ja kupiłem zawsze były w rozmiarze sugerowanym przez producenta o czym dowiadywalem się później. Problem jest dopiero jak jest się pomiędzy rozmiarami/ma się dziwne wymiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2019 (edytowane) Między rozmiarami to jedno ale producenci mają swoje preferencje i jedni zaniżają a drudzy zawyżają ; ) Cube zaniża na przykład ... Zwykle jednak zaniżają. Ja np. wiem, że chcę mieć 617-620 TTh i na takie dane patrzę ... potem mostek, BB drop itd ... PS: MOżna wziąć tabelkę np. Treka czy Meridy i poszukać Chisela o podobnych TTh, Stack i Reach lub po prostu TTh i mostku. Tyle, że zwykle producenci nie podają długości mostka - Spec podaje. Edytowane 6 Czerwca 2019 przez wkg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuron Napisano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2019 (edytowane) A tutaj takie cos znalazłem, jeździłem z 30min i geometra bardzo spoko, zona tez zadowolona co myślicie? No i pytanie czy na jakies obejmy mozna montować przednie bagażniki do węglowego widelca... https://www.orbea.com/pl-pl/rowery/miejskie/vector/cat/vector-drop-19 Edytowane 6 Czerwca 2019 przez szuron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2019 (edytowane) Ładny. Bez sztywnych osi, bez tapera ... Opisują go jako miejski więc pewnie będzie delikatny - nie wiem, nie słyszałem o tym rowerze. Jak nie przewidziano mocowań to bym nie montował - Jari ma wzmocnienia. I dosyć twarde najlżejsze przełożenie. Edytowane 6 Czerwca 2019 przez wkg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuron Napisano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2019 Sztywne osie ma, nie wiem jak z taperem Eh eh, za duzo tego wszystkiego Cos czuje ze musimy sie jeszcze kilkoma przejechć i wtedy zdecydujemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2019 Orbea Urban Speed, Aluminium 6000, Orbea Tube Shaping, Flat Mount Disc Brake, 135x9 QR, Carrier and Mudguard compatible, max 700x40C, Inner Cable routing,. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuron Napisano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2019 Coś czuje że skłonimy się na ten model: https://skiteam.pl/rowery-2019/10978-rower-cube-280200-nuroad-race.html#/kolor-blue_black/rozmiar-58_cm Troche z względów finansowych, leasing w pkobp wyjedzie podobnie niz ten w leaslinku, a roznica w cenie to ok 2000zł... Strasznie zdzieraja z tego leaselinka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2019 A jaka ma przewagę nad Jari 1.5 ? 105-kę ? Rozważ, czy nie poprosić o zmianę korby - 34/32 może być ciężko pod górę z sakwami. Tak naprawdę to najważniejsze jest to jak się na nich czujecie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuron Napisano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2019 (edytowane) Stało się, padło na Vector 19 marki Orbea. Coś czuję że przewagę wzieło doświadczenie i fakt że mają dożywotnią gwarancję na ramy. Caly osprzęt moge sobie wymienić, oby rama była dobra. A w tym przypadku i dla mnie i dla żony geometria jest po prostu idealna, inne rowery były w rozmiarze 56 za krótkie, za niskie. A to suport za wysoko a to kierownica za blisko, zawsze coś... A tutaj od razu czuliśmy że to to Może to ten Hiszpaństki temperament Orbei No i ta korbea 34/50, jak dla mnie genialne ułożenie Finalnie udało się wynegocjować 5300zł, żałuje sztywnej osi ale po dłuższym namyśle wątpię żeby miało to wpływ na naszą jazdę Drugim minusem jest brak mocowań na przednim widelcu ale z drugiej strony to zachęca do tychnych sakw + elementów bike packingu Edytowane 7 Czerwca 2019 przez szuron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2019 To połamania kół ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazzz Napisano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2019 (edytowane) Kolego !!! Przemyśl decyzję jeszcze raz - jak możesz. Co do bagażnika przedniego to może coś takiego : SherpaFront - na przednie osie QR i do amortyzatora. Może warto poszukać go. Co do rowerów: najbardziej uniwersalne to 29-ery o spokojnej geo. Na każdy teren : chude, gładkie i grube opony. 29-erowi nadasz cechy "crossa, trekkinga i gravela ". W drugą stronę już nie. Popatrz na aluminiowe : dla siebie Cube Reaction Pro , Race One i Acid. Dla żony Cube Access WS. Mostkiem ustalasz wysokość i oddalenie kierownicy. Porozmawiaj o tym z kobietą (tu uwaga). O giętej górnej rurze także. Mają taperowane główki , po dwa blaty na przedzie, cwane otwory montażowe pod tylny bagażnik - nie widać ich na pierwszy rzut oka. Osie QR do normalnego użytku wystarczą. Do oświetlenia stałego też jak znalazł. Na wyprawy także te krótkie - dynama w piaście. Mam złożone takie koło dodatkowo. Amortyzatory na przedzie dają realny kilkucentymetrowy skok, a nie tylko lekkie pochłanianie drgań. Po kilku godzinach jazdy na sztywnym będziesz wiedział co lepsze. Zdrowsze i nie obolałe nadgarstki. Wracając do oświetlenia. Możliwość ładowania telefonu. Cały system oświetlenia to około 1kzł. Popatrz na zdjęcia moich rowerów na forum. Jak zechcesz to pytaj na PRIV. Edytowane 8 Czerwca 2019 przez bazzz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
felipmarc Napisano 24 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2019 Witajcie, zastanawiam się nad zmianą roweru, akurat znalazłem wyprzedaż i mam okazję kupić Trek procaliber 9.6 2019 albo Kellys Hacker 50 2019, cenowo Kelly jest droższa o ok 600zł ale wydaje mnie się lepsza sprzętowo. Mam od tego już spory ból głowy. Kallys hacker 50 https://www.kellysbike.com/pl/mtb-xc-c625/hacker-50-p57731 Trek Procaliber 9.6 https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-górskie/rowery-xc/procaliber/procaliber-9-6/p/23359/?colorCode=black Rower mam zamiar wykorzystywać w terenie, do ścigania się w maratonach i ewentualnego wypadu od czasu do czasu w góry. Mam 172cm wzrostu, waga ok 70kg, przymierzałem się do Treka, rozmiar M, ale wydawał mnie się jakoś mały. Nie wiem czy to nie wina przyzwyczajenia, obecnie jeżdżę na Kross Level 2.0 2018 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dfq Napisano 24 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2019 No niezła zagwozdka choć Kellys tez mi sie wydaje ze ma lepszy osprzęt. 172cm to na pewno nie L-ka (za duży będzie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.