Malinowy Napisano 2 Maja 2019 Napisano 2 Maja 2019 Teraz, wkg napisał: I już masz odpowiedź - ja w 5 minut wymieniam jak mi coś zaczyna strzelać ... w 5 minut to nawet do garażu nie zejdę żeby rower do bagażnika włożyć do tego serwisu ... I pomyśl co Ci po gwarancji jak sezon ucieka a suport się w ramie kręci bo serwis źle wcisnął czy wycisnął Jakbym miał kupować rower tylko dla BSA to wiesz.. Liczą się ważniejsze elementy. Poza tym jak odpowiednio wcześniej się wykryje problemy z suportem to spokojne uda się to zrobić. Kręcący się w ramie pressfit to już lekko mówiąc spore zaniedbanie. Ale, nie o tym temat Cytuj
wkg Napisano 2 Maja 2019 Napisano 2 Maja 2019 Czyli przerabiam PF na BSA. Nie lepiej od razu porządnie ? A temat o tym jak najbardziej bo o wyborze roweru do 7 000 w tym jego osprzetu. I nie mówię, że to jest jedyna przesłanka dla wyboru ale dla mnie istotna. Cytuj
Malinowy Napisano 2 Maja 2019 Napisano 2 Maja 2019 Nie lepiej, bo to serio pierdoła. Tak jak mówię, są plusy i minusy każdego rozwiązania. Najpierw trzeba spróbować rozwiązania by go oceniać. Cytuj
wkg Napisano 2 Maja 2019 Napisano 2 Maja 2019 Jak tam uważasz. Ja nie lubię celowego postarzania produktu i zaganiania mnie do warsztatu. Cytuj
BrianGilcrest Napisano 3 Maja 2019 Napisano 3 Maja 2019 15 godzin temu, dfq napisał: Być może te 11.1 to był model 1x ale z kolei jeden z kolegów z innego forum ma speca 2x w rozmiarze L i twierdził że ważył go bez pedałów i wyszło mu 11.5kg. To powinien skalibrować wagę. Chisel MEN Expert 2x w rom. L waży bez pedałów - 11.7 kg a w rom. M - 11.5 kg.....zatem jeśli masz pedały platformowe z pinami to lekko musisz doliczyć do masy roweru 0.4-0.5 kg. 9 godzin temu, Malinowy napisał: Nie lepiej, bo to serio pierdoła. Tak jak mówię, są plusy i minusy każdego rozwiązania. Najpierw trzeba spróbować rozwiązania by go oceniać. Dokładnie. Paradoksalnie w swoich dwóch rowerach z BB wymieniałem już suporty po 1.500 km, a w rowerze z PF, wkład nadal żyje. Cytuj
BrianGilcrest Napisano 3 Maja 2019 Napisano 3 Maja 2019 10 godzin temu, wkg napisał: I pomyśl co Ci po gwarancji jak sezon ucieka a suport się w ramie kręci bo serwis źle wcisnął czy wycisnął Takim podejściem...to najlepiej nic nie kupować, nie posiadać..... bo zawsze istnieje ryzyko, że coś się stanie. Wyjdzie, że najbezpieczniej wypożyczyć rower miejski Znam już takich co rowery kupują, aby stricte delektować się ich widokiem i faktem ich posiadania....oraz takich co w czasie zawodów potrafią przenosić rower nad byle kałużą bo rowerek się pobrudzi....teraz dochodzi kolejna grupa "ryzyka" 1 Cytuj
wkg Napisano 3 Maja 2019 Napisano 3 Maja 2019 (edytowane) Piszesz chyba o sobie misiaczku. Oceniaj rozwiązania a nie ludzi - bo to ani mądrze ani grzecznie. Są po prostu osoby które lubią same sobie wszystko móc zrobić a nie latać do serwisu i liczyć na gwarancję. Edytowane 3 Maja 2019 przez wkg Cytuj
Malinowy Napisano 3 Maja 2019 Napisano 3 Maja 2019 Dobra, nie o tym jest ten temat jakie suporty wybrać i dlaczego. Fakt jest jeden, spec ma BSA, a Trek pressfit. Oba rozwiązania równie dobre. Właśnie często przez takie „robienie sobie samemu” wychodzą uszkodzenia i biadolenia jakie to systemy są be i fe. Znaleźć dobry serwis to tak jak znaleźć dobrego mechanika samochodowego. Tu i tu zrobią, ale już niewiadomo z jakim efektem. @Poseidon, jaki w końcu wziąłeś ten rower? 20 godzin temu, kenczorf napisał: 5700 masz rocznik 2018. Za ok 6k kupi pro 8 z 2018. Ja mowilem o produkcji 2019 Mi udało się wyrwać treka superfly 7 z 2017 za równe 5000 PLN, co patrząc na cenę katalogową, było świetną ofertą. Warto szukać i pytać o rabaty. Nawiasem, mam nakrętkę do tarcz, na której jest napisane 15/20 only, gdzie moja oś to 12. Zastanawiam się czemu seryjnie ten rower wyszedł z czymś takim. Czy tak może być czy jest to niedopatrzenie. Nakrętkę dokręcam kluczem do łożysk BSA, a nie jak w większości, kluczem do kaset. Cytuj
Sabarolus Napisano 3 Maja 2019 Napisano 3 Maja 2019 Akurat jeżeli chodzi o rower to każdy średnio rozgarnięty człowiek poradzi sobie z 90% kwestii serwisowych. I z reguły zrobi to lepiej niż serwis o ile posiada się dobre narzędzia ( kupujesz często raz na całe życie). Niestety zbyt często spotykałem się z olewatorstwem ze strony serwisantów, którzy wychodzili z założenia jaka płaca taka praca. Sam zrobie to na spokojnie, powoli i dokladniej. Jeżeli Pressfit się rozklepie, i suport wchodzi na wciśnięcie ręka to już tylko Token może pomóc. Niestety ze strony serwisów widziałem ciekawe druciarstwa - jedni nawet malowali miski bitexem i tak wciskali. Pełen profesjonalizm. Cytuj
Poseidon Napisano 7 Maja 2019 Napisano 7 Maja 2019 Rowerek zamówiony. https://www.specialized.com/pl/pl/chisel-expert--2x/p/133925 Jak tylko dojedzie.Wrzucę fotkę po pierwszej trasie.Dzięki za wszelkie pomocne komentarze 3 Cytuj
dfq Napisano 8 Maja 2019 Napisano 8 Maja 2019 No to gratuluję. Podziel się wrażeniami z pierwszych jazd 1 Cytuj
Malinowy Napisano 9 Maja 2019 Napisano 9 Maja 2019 Super, myślę, że niezły wybór. Oby tylko służył jak najlepiej. I koniecznie zdjęcie! Powodzenia. Cytuj
JuraMałopolska Napisano 10 Maja 2019 Napisano 10 Maja 2019 (edytowane) Poseidon piękny rower, gratulację, nieźle to wykombinowałeś klasyk na świetnych podzespołach. Opowiadaj jak wrażenia z jazdy! Edytowane 10 Maja 2019 przez JuraMałopolska Cytuj
Malinowy Napisano 10 Maja 2019 Napisano 10 Maja 2019 @Poseidon, ile Cię za niego wyszło ostatecznie? Cytuj
Poseidon Napisano 10 Maja 2019 Napisano 10 Maja 2019 9 godzin temu, JuraMałopolska napisał: Poseidon piękny rower, gratulację, nieźle to wykombinowałeś klasyk na świetnych podzespołach. Opowiadaj jak wrażenia z jazdy! Jeszcze go nie mam.Czekam na przypływ gotówki w przyszłym tygodniu Godzinę temu, Malinowy napisał: @Poseidon, ile Cię za niego wyszło ostatecznie? Wyszło ostatecznie 5720zł z przesyłką.Cena wydaje się fajna jak na taki osprzęt.Przyjedzie gotowy do jazdy na platformie.Kolor czerwony.Uwierzcie mi,że nosi mnie strasznieNa pomorzu pada także będzie wszystko czego mi trzeba. Cytuj
JuraMałopolska Napisano 10 Maja 2019 Napisano 10 Maja 2019 Cena przyzwoita, potwierdzam! A jak wagowo? Wporzo? Wziąłeś M? Cytuj
wkg Napisano 10 Maja 2019 Napisano 10 Maja 2019 Gratulacje, staram się nie zazdrościć : ) Lekki, alu, osprzęt, fajna geometria ... No i suport porządny Cytuj
kenczorf Napisano 10 Maja 2019 Napisano 10 Maja 2019 A ja się pytam, dlaczego tylną opone założyli 2.1 a przód 2.3? Cytuj
wkg Napisano 11 Maja 2019 Napisano 11 Maja 2019 (edytowane) Bo tak ma być ; ) Z tyłu mają być jak najmniejsze opory a z przodu jak najlepiej trzymać na zakrętach ; ) PS: Heheh .. z sekunda różnicy po 2 godzinach : ) Edytowane 11 Maja 2019 przez wkg Cytuj
Mod Team KrissDeValnor Napisano 11 Maja 2019 Mod Team Napisano 11 Maja 2019 (edytowane) A to dlatego, że tył jako napędówka jest węższy w celu zmniejszenia oporów toczenia, choć realna różnica może być niezauważalna i to zazwyczaj kwestia bieżnika decyduje, a nie do końca szerokość. EDIT zmiana "raczej" na "zazwyczaj" PSwkg Edytowane 11 Maja 2019 przez KrissDeValnor Cytuj
kenczorf Napisano 11 Maja 2019 Napisano 11 Maja 2019 Opory oporami ale na podjazdach w terenie jak tyl zacznie boksowac to nie pojedziemy wiec tam tez trakcja potrzebna Cytuj
Ador Napisano 11 Maja 2019 Napisano 11 Maja 2019 (edytowane) Jak się przód oderwie to i tył nie pomoże najważniejsza technika i geometria ramy. Mam tak samo założone fabrycznie opony w moim specu i nie widzę powodu żeby to zmieniać. Edytowane 11 Maja 2019 przez Ador Cytuj
dfq Napisano 11 Maja 2019 Napisano 11 Maja 2019 W opisie na stronie jest chyba błąd. W moich rowerach obie opony mają 2.3 cala. Może w pierwszych egzemplarzach albo na testy były sztuki ze zróżnicowaną grubością opon. Cytuj
Mod Team KrissDeValnor Napisano 11 Maja 2019 Mod Team Napisano 11 Maja 2019 A może Ci takie przez pomyłkę założyli Cytuj
dfq Napisano 11 Maja 2019 Napisano 11 Maja 2019 na dwóch rowerach prosto z magazynu z Holandii ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.