Nild Napisano 28 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 Witam. Od dwóch lat jestem posiadaczem roweru Kross SFX 300. Od jakiegoś miesiąca ciekną mi przednie amortyzatory, jestem bardzo zielony w tych sprawach i nie wiem co mam zrobić :/, amortyzatory wbijają się do końca i strasznie się na nim jeździ. Kilka Zdjęć: Jakieś propozycje jak to naprawić ? Pozdrawiam Przepraszam za złe nazewnictwo, chciałem edytować, ale już nie moglem. Napisałem źle 2 tematy. Postanawiam poprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 28 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 Tylni też Ci cieknie? Chyba tylko o przedni Ci chodziło. Co Ci z niego cieknie i gdzie? Na zdjęciach widzę jakąś czarną papkę, która jest wynikiem braku serwisu amortyzatora o ile w ogóle taki jest możliwy. Wbijają, czy wbija się przedni do końca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nild Napisano 28 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 Chodziło mi o przedni amortyzator, cieknie po prostu z niego jak wytrę i dobije to znowu jest tak samo jak na zdjęciach. Przedni wbija się do końca, pod małym naciskiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyndowss Napisano 28 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 Jak amortyzator jest rozbieralny, to rozłóż go i przeczyść, a potem nałóż nowy smar. Jeżeli nie jest rozbieralny to musisz się pogodzić z tym faktem, albo szukać nowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 28 Listopada 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 Przeczyszczenie pewnie nic tu nie da, skoro te "uszczelki" nie są na miejscu nawet, one tak luźno sobie latają? :x Jak na moje oko to amortyzator nadaje się na śmietnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...