Skocz do zawartości

[rower] do 5000zl


koxygen

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

No fakt nie tego linka skopiowałem... ale też niezły. hehee

A jaką gwarancje daje Canyon na swoje ramy ?

Jestem ciekaw iż Spec daje dożywotnią co idzie na plus , Scott 5 lat jak się serwisuje co roku w sklepie.

 

Dzięki za podpowiedź , jednak dylemat nadal zostaje.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rok temu w tym przedziale cenowym, były jeszcze bardzo popularne rowery z serii Kelly's TNT - może warto zerknąć jeszcze na model Gate 50?

 

http://sport-bike.eu/gorskie-29/kellys-gate-50-2015

 

sztywna oś z tyłu i przodu, stożkowa główka ramy, geo do ścigania , reba, crossridy jak za rower do 5k ma wszystko czego potrzeba do ścigania :) - cenę pewnie można jeszcze nieco utargować niżej, no i nie trzeba będzie sprowadzać roweru z zagranicy (co w przypadku Canyon-a daje nam chyba +200pln więcej za rower, podobnie też z radonem jest).

 

Edytowane przez Avatarus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Przymierzam się do zakupu Radon ZR Team 8.0 29r 2015 - http://www.bike-discount.de/en/buy/radon-zr-team-29-8.0-237645/wg_id-117

 

Kupuję trochę na ślepo bo nie mam możliwości przymierzyć się do tego Radona. Mam wzrost 178cm i nogę ok 80cm. Stawiam na ramę 18", będzie OK?

 

 

Powiedzcie mi jeszcze jak wygląda kwestia gwarancji w przypadku zakupu na bike-discount.de? Pierwszy raz kupuje nowy rower i pierwszy raz coś tak "dużego" za granicą :D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz szaleć po górach, skałkach, korzeniach i innym ciężkim terenie bierz 16" ale jak będziesz smigał po lasach, polnych i szutrowych drogach możesz brać 18" i ja bym wybrał ten większy rozmiar ze względu na dłuższą górną rurę. Lubię mieć na rowerze wyciągniętą pozycję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki  rodszyld69

Teraz dalej mam kłopot z wyborem. Ghosta akurat mogłem mieć w lepszej cenia. ale to nic, powrócę nad rozważania między Scotem 950 z 2014, Canyonem , może Trek SF 5 .... chyba muszę  dosiąść i przymierzyć .

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

Przymierzam się do kupna 29er. Najprawdbniej wybór padnie na któregoś z Radonów.

http://www.bike-discount.de/en/buy/radon-zr-race-29-6.0-237673/wg_id-117

lub

http://www.bike-discount.de/en/buy/radon-zr-race-29-le-237663/wg_id-117

Oba są w takiej cenie ale który ma lepszy osprzęt?
Dla osoby z 190cm + 22 calowa rama będzie najlepsza?
Ewentualnie w podobnej cenie czy znajdę coś lepszego?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wybrałbym tego z pierwszego linku. Nie wiem czy dobrze widzę, ale ten LE nie ma główki taper, co może być potem problemem przy ewentualnej wymianie amortyzatora.. Po za tym ta limitowana edycja nie ma też sztywnej osi w porównaniu do 6.0..

Edytowane przez cr4zylucky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

 

Zamierzam kupić swój pierwszy hardtail na 29tkach. Oczywiście kupuje rower w całości a nie będe go składał (nie wchodzi w gre osobne kupowanie ramy i nnych komponentów). Jestem w stanie przeznaczyć około 5 kafli, ewentualnie max 5,6 ale wolałbym mniej. Na razie wyciskam jeszcze ostatnie soki ze starego 9 letniego złoma na 26tkach :-) , że tak się wyrażę jego tygodnie są policzone. Jeżdże sobie na codzień (w dni powszednie, zależy jak mi sie chce i ile mam czasu) od 5 do nawet 25 km wieczorami po szutrowej, utwardzonej ścieżce rowerowej o charakterze bardziej podchodzącym w terenowe warunki - czasem szybko jadąc lubi zabujać. W Niedziele praktycznie co tydzień (chyba, że pada ostro deszcz) robie sobie różnego rodzaju wycieczki czasem po asfalcie (Droga Krajowa) albo typowo w teren do lasu na szutry i szlaki turystyczne o dosyć trunej nieraz nawierzchni- kamienie jak pięści i korzenie. Dodam jeszcze, że lasy u mnie są położone w dosyć górskim terenie - góry pod które podjeżdzam mają nawet prawie 900 mnpm :-). Często wygląda to w ten sposób, że wyjeżdżam z domu jadąc nieraz nawet powyżej 30 km asfaltem, aż dojadę do podnóża jakiejś góry lub w jakiś fajny teren i tam dopiero zaczyna sie prawdziwa zabawa. Więc ogólnie w niedziele zależnie gdzie i na jak długo jadę wykręcam od 40 (tylko w terenie) do nawet 200 km+ (jeśli jade tylko po Drodze Krajowej - w ciągu jednego dnia)  :-)   Sprawdzałem wszystkich producentów i padło na firme Canyon i model  Grand AL SLX 7.9 na 29tkach w cenie 5.399 + koszt przesyłki. Myśle, że to dobry wybór pod względem cena/jakość, gdyż nie potrzeba ni karbonowej ramy - wystarczy mi porządna aluminiowa z konkretnym osprzętem, który posłuży mi pare dobrych lat bez problemów. W przyszłości mam zamiar wziąsć udział w wyścigach więc maszyna chyba sprosta w pewnym sensie takim wyzwaniom. Myśle, że amortyzator jest w miare konkretny i jak dla mnie bedzie  w sam raz. Mam 186cm wzrostu i 89cm dł nogi, waże 65 kg i z tego co wybadałem jak najbardziej pasuje do mnie rozmiar ramy L. Aha nie zamierzam raczej zmieniać decyzji odnośnie tego, że kupuje hartaila na 29tkach. Mieszkam w okolicach Nowego Sącza w małopolsce a więc jest wokoło mnie dla tego Canyona odpowiednie uksztatowanie ternenu. Czekam na wasze opinie i sugestie (a może ktoś miał z tym cudem doczynienia - prosiłbym bardzo o określenie jego słabych punktów lub jego plusów i minusów). Z góry bardzo dziękuje wszystkim, którzy coś podpowiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Sprawdzałem wszystkich producentów i padło na firme Canyon i model Grand AL SLX 7.9 na 29tkach w cenie 5.399 + koszt przesyłki. Myśle, że to dobry wybór pod względem cena/jakość, gdyż nie potrzeba ni karbonowej ramy - wystarczy mi porządna aluminiowa z konkretnym osprzętem, który posłuży mi pare dobrych lat bez problemów.

 

Bardzo dobry wybór! W tej cenie trudno znaleźć tak kompletny rower, tj zbudowany na nowoczesnej, lekkiej i mocnej aluminiowej ramie o sprawdzonej geometrii, krótkim ogonie (dzięki temu rower jest bardzo skrętny). Mieszanka osprzętu SLX i XT plus FOX zadowoli Cię na pewno. Ja od roku śmigam na GC AL SLX 7.9 z 2014r. i jestem bardzo zadowolony. W stosunku do  rocznika 2015 zmiana hamulców na slx to dobry ruch (nie ocierają tak jak avidy), a reszta zmian kosmetyczna. Jeśli dobrze dobierzesz rozmiar, to będziesz zadowolony!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ktoś szukał fajnego roweru w dobrej cenie to można zajrzeć tu:

http://badbikes-online.de/epages/d006b20b-4aed-4f31-a252-c39c757446d7.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/d006b20b-4aed-4f31-a252-c39c757446d7/Products/G13KAS292

 

Tu akurat GT Kashmir za ok. 3500 w tym dostawa, niestety został juz tylko w rozmiarze XL, maja sporo mocno przecenionych rowerów, przesyłka do Polski 50 euro, rower przyjeżdża za ok. 3-4 dni robocze. Ja właśnie odebrałem takiego w rozmiarze L.

Edytowane przez frobek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Obecnie do 5000 tyś fajną opcją jest coś takiego:

 

Univega Summit 8.0 rama to inaczej pomalowany Focus black forest, na napędzie XT, dobrym Heblu itp

 

http://www.stylowyrower.com.pl/pl/kola-29-/422-gt-karakoram-sport-2014.html

 

Cieżko znaleźć coś lepiej wypadającego cena/osprzęt. Obecnie mamy go w promce, cena 4999.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Miałem zakładać temat o 29" do 5k ale widzę że rozmowa już się toczy od dłuższego czasu ;)

 

Zapaleniec99 wyżej pisał o canyonie slx 7.9, ja też akurat myślę o tym rowerze po rozmowie z bardzo obytym w tym temacie kolegą ale chętnie poznam inne propozycje. Napiszcie też jak wyglądają sprawy serwisowe i gwarancyjne jeżeli chodzi o firmę Canyon i czy jeżeli mam przeznaczyć na rower 5k to czy maksymalnie wykorzystać ten limit czy np w cenie 4k też kupię coś konkretnego ale tańszego. Rower ma służyć do maratonów.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witaj

 

Rozumiem twój dylemat. Miałem ten sam. Wg  mojej oceny zacznij od bardzo dobrej ramy - fundamentu roweru!!! części są sprawą drugo albo trzeciorzędną. Ja jeździłem na cro-mo, alu, kompozycie znanych i lubianych duzych firm i powiem szczerze że nie ma nic lepszego niż stal cro-mo. jest sztywna amortyzuje drgania, trwała i wygląda rewelacyjjnie. stal na rurach reynoldsa nie ma sobie równych !!! zobacz oferty  małych kultowych angielskich manufaktur - nawet chłopaki z redakcji testowali ostatnio rewelacyjnego  Stantona sherpa 29"/27.5 czy Ragley Bigwig. Rowery na nich są bajeczne. Mają super właściwości jezdne, są nie do zdarcia a geometria pozwala stosować rózne konfiguracje aby dobrać tą dla siebie. Zacznij od ramy i nie oszczędzaj na niej. Zapomnij o jakiś wielkoseryjnych rowerach typu scopp , specialicionalist, giand, Ostatnio wraca się do stali bo nic jej nie zastąpi no chyba że tytan ale to już poza twoim budzetem. sama rama to już min 7000 tyś zł. Poszukaj na allegro czy olx - zdarzają sie mali dystrybutorzy tych cudeniek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem zainwestował bym w ramę 3/4 budżetu - ramę na wiele wiele lat . Niestety na tytanową to drugie tyle musiał byś dołożyć. Ja kupilbym coś do 4 tysi z Cro mo. Kiedyś były fajne ns society ale teraz ni ma. moze coś z angielskich kultowych firm raleight? Ostatnio znalazłem świetną ofertę na Reynoldsie 853 gdzieś na olx stanton sherpa do trwardzszego xc. Jeżdziłem kiedyś na chromoly i teraz rozważam podobnie jak ty ale nie chcę aluminium czy taniego kompozytu. A osprzęt?  ze średniej półki i tak się zużyje sram x5 i x7 hamulce teraz wszystkie superanckie są więc kupowałbym osprzęt używany. Zainwestował bym w ramę i dokupywał sukcesywnie w sezonie części . Amor?? x-fusion, reba rs-a, albo sun tour za 700-800 zł lud dołozył do budzetu. Ale dobra  rama  to podstawa!!!. Nawet najlepszy osprzęt nic nie da na dziadoskich seryjnych ramach które ostatnio tylko pękają - bo duzi producenci ciągle obniżaja koszty i liczą że jakośc to bedzie , gwarancji i tak nie uznamy bo źle urzytkowałeś ramę i na niej jeżdzileś a ona przecież taka ładna że w pokoju powinna wisieć. Teraz trek scott giant kellys i inne badziestwa to jeden i ten sam chińczyk robi. Jeszcze raz powtórzę rama to podstawa a przezutka czy x9 czy x7 czy xt slx to też jeden i ten sam produkt tak naprawdę. Ja jeżdzę na x7 i jestem bardzo ale to bardzo zadowolony. A w drugiej kolejnosci zainwestował bym w piasty xtr świetnie się toczą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

Temat ucichł jakiś czas temu, myślę że dyskusja przeniosła się do działu o Canyonie 6.9 na którego też byłem zdecydowany, jednak ze względu na obecną sytuację w tej firmie związaną ze sprzedażą i wysyłką rowerów zapytam jeszcze raz tutaj:

 

Jaki 29er do 5000?

 

Wiem że ofertę canyona ciężko będzie przebić ale może ktoś mógłby polecić coś ciekawego w tej cenie co będzie wystarczające do maratonów?

 

pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...