Adam96 Napisano 25 Listopada 2011 Napisano 25 Listopada 2011 Szukam informacji być może w przyszłości coś z trial dirt (nie znam się na tym typie rowerów) do skakania tylko proszę was o jak najtańsze rowery nie zależy mi tak bardzo na osprzęcie ani marce.
zeflo Napisano 25 Listopada 2011 Napisano 25 Listopada 2011 Myślę że jeśli szukasz czegoś najtańszego to tylko i koniecznie używkę ! Należy omijać najtańsze nowe pseudorowery typu GTIX , NEXT . Jaki masz budżet ? I do czego musi być konkretnie rower ? Bo Dirt a Trial to kosmiczna przepaść
Adam96 Napisano 26 Listopada 2011 Autor Napisano 26 Listopada 2011 Myślę że jeśli szukasz czegoś najtańszego to tylko i koniecznie używkę ! Należy omijać najtańsze nowe pseudorowery typu GTIX , NEXT . Jaki masz budżet ? I do czego musi być konkretnie rower ? Bo Dirt a Trial to kosmiczna przepaść szukam taniego roweru na którym będę mógł się trochę powygłupiać(zeskoki tylne kolo) cena to coś około 400zł zależy mi tylko żeby się kręcił
zeflo Napisano 26 Listopada 2011 Napisano 26 Listopada 2011 Takich rowerów nie jest dużo w tym przedziale cenowym. Szukaj więc takiego co by był w całości i "jakoś się kręcił".
EpicPoznan Napisano 26 Listopada 2011 Napisano 26 Listopada 2011 http://allegro.pl/rower-specialized-p2-cr-mo-dirt-street-jak-nowy-i1945937026.html
olomaster Napisano 26 Listopada 2011 Napisano 26 Listopada 2011 hmm.. najtańsza ramka do jakiegos tam skakania to chyba leader fox dragstar. do tego jakieś duro. Za 400 zł tego raczej nie złożysz
zeflo Napisano 26 Listopada 2011 Napisano 26 Listopada 2011 Składanie w tym budżecie jest całkowicie nieopłacalne ! Drożej by wyszły przesyłki ! Jak już szukać to tylko czegoś w całości ! EpicPoznan , twoja propozycja przekracza budżet trzykrotnie.