Skocz do zawartości

[do skakania] jaki najtańszy

Adam96

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Szukam informacji być może w przyszłości coś z trial dirt (nie znam się na tym typie rowerów) do skakania tylko proszę was o jak najtańsze rowery nie zależy mi tak bardzo na osprzęcie ani marce.

Napisano

Myślę że jeśli szukasz czegoś najtańszego to tylko i koniecznie używkę ! Należy omijać najtańsze nowe pseudorowery typu GTIX , NEXT .

Jaki masz budżet ? I do czego musi być konkretnie rower ? Bo Dirt a Trial to kosmiczna przepaść :icon_mrgreen:

Napisano

Myślę że jeśli szukasz czegoś najtańszego to tylko i koniecznie używkę ! Należy omijać najtańsze nowe pseudorowery typu GTIX , NEXT .

Jaki masz budżet ? I do czego musi być konkretnie rower ? Bo Dirt a Trial to kosmiczna przepaść :icon_mrgreen:

szukam taniego roweru na którym będę mógł się trochę powygłupiać(zeskoki tylne kolo) cena to coś około 400zł zależy mi tylko żeby się kręcił

Napisano

Takich rowerów nie jest dużo w tym przedziale cenowym. Szukaj więc takiego co by był w całości i "jakoś się kręcił".

Napisano

Składanie w tym budżecie jest całkowicie nieopłacalne ! Drożej by wyszły przesyłki ! Jak już szukać to tylko czegoś w całości !

EpicPoznan , twoja propozycja przekracza budżet trzykrotnie.

• Mod Team
Napisano

http://allegro.pl/ns-dartmoor-dirt-street-tanio-gratisy-i1943222551.html

można spróbować podlicytować, a nóż widelec :). Na "Kup teraz" za te pieniądze nic nie dostaniesz, mając 1000pln można rozglądać się za sensowną używką, a najlepiej pomnożyć tą kwotę x2.

coś około 400zł zależy mi tylko żeby się kręcił

tja, a potem skoczysz i złamie Ci się wideł albo rama, wybijesz zęby i będzie płacz.

Napisano

ns dartmoor dirt street tanio gratisy ! (1943222551) - Aukcje internetowe Allegro

można spróbować podlicytować, a nóż widelec :). Na "Kup teraz" za te pieniądze nic nie dostaniesz, mając 1000pln można rozglądać się za sensowną używką, a najlepiej pomnożyć tą kwotę x2.