Skocz do zawartości

[1000 - 1500] Chce poszaleć po górach

Piwniczne

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jak w temacie - pragnę znaleźć rower do jazdy po górach.

Nie znam się na tym za bardzo i do tej pory co jakiś czas jeździłem na zwykłym niskim góralu.

Niestety szlak go trafił na jednej z przejażdżek i od 3 miesięcy siedze na tyłku.

W styczniu spodziewam się przypływu gotówki i chciałbym do tego czasu wiedziec co kupić.

Nie znam się szczerze na rowerach ;) Lubię po prostu szaleć na gorskich trasach i to mnie interesuje.

Mój wzrost to 170 cm a waga 65 kg.

Możecie mi polecić coś ciekawego ?

Co do ceny, to jeżeli jest naprawdę istotna różnica, to mogę poczekać miesiąc i kupić w lutym za 2k.

Jestem jednak naprawdę początkującym wiec myślę, że w porównaniu do przeciętnego roweru na jakim jeździłem

dobry rower przeznaczony w góry i tak będzie rewelacją.

Za taką cenę ciężko coś będzie znaleźć. Cyba, że coś używanego, to by było łatwiej.

I jak po tych górach jeździsz, ostrzej czy tak lajtowo?

Nie wiem ile to było na godzinę, ale szybciej sie nie dało.

Mieszkam w górach więc zapieprzanie po nich to dość naturalna sprawa,

tyle, że nigdy nie myślalem o tym, że góral z marketu mógł mnie uśmiercić ;)

Czytałem inne tematy i trafiłem na coś takiego :

http://www.rowerzysta.pl/mtb/rower-gorski-unibike-evolution-2011.html#fragment-2

Zastanawiam się czy by nie był dobrym zakupem ?

Tylko rama z aluminium mnie troche przeraża - da to radę ?

jest bardziej wytrzymała niz te chińskie rowery z marketu za 600 zł ? :)

dzieki za odp ;)

Tylko rama z aluminium mnie troche przeraża - da to radę ?

jest bardziej wytrzymała niz te chińskie rowery z marketu za 600 zł ? :)

Ramy z aluminium to standard, wytrzymają bardzo dużo. Czasem się stosuję Ramy ze stali CroMo, ale to już dla tych raczej co dużo skaczą. No i Carbon, ale to droga rzecz.