Skocz do zawartości

[rower] Cube Analog Disc vs Kross Level A5

MokryxD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zastanawiam się nad wyborem roweru. Myślałem na 2 modelami

Cube Analog Disc

http://www.cube.eu/pl/hard/comp/analog-disc-blackwhite/

Kross Level A5

http://www.kross.pl/pl/2012/mtb-xc/level-a5

Cube ma lepszego amorka. Nad resztą nie znam się aż tak bardzo.

Mam 168 wzrostu i 48kg wagi, ale roweru nie będę kupował na sezon, tylko na dłuższy czas. Mam 14 lat więc jeszcze urosnę. Tutaj pojawia się pytanie czy te rowery będą dobrze pode mną pracowały. Jeżdżę głównie XC, czasami jakiś wypad asfaltem. Ale najczęściej po lesie. Jaki rozmiar ramy byłby dla mnie odpowiedni myślałem o 18.

I na koniec czy można gdzieś obejrzeć te rowery w sklepie we Wrocławiu.

Pozdrawiam

MokryxD

Na 18" (M) Krossa to się będziesz musiał nieźle namęczyć do czasu aż podrośniesz. Ma 600 mm górnej rury, więc przy twoim wzroście będziesz bardzo mocno wyciągnięty - pewnie nie obędzie się bez krótszego mostka. Przy twoim aktualnym wzroście powinieneś wybrać 16 cali, ale jak rozumiem rower ma posłużyć - 18 cali będą dobre jak podrośniesz do co najmniej 175 cm.

Obecnie jeżdżę na makro Bocas z ramą 15 i jest trochę mała, ale to może wina niskiego mostka. Może jeśli byłby wyższy byłoby inaczej. Czasami jeżdżę na kolegi Giancie na ramie 19 i całkiem nieźle mi się jeździ. Ale dzięki za info.

Jestem także otwarty na inne propozycje do około 2400 zł.

MokryxD Bierz tego Cuba co podałeś. A żeby było przyszłościowo, to weź ramę 17 lub 17.5" w zależności jak tam Cube robi. Bo 16 to będzie za jakiś czas za mała, a 18 nie musi, ale może się okazać ciut za duża. A 17" to taki kompromis. Jak urośniesz więcej, to wyregulujesz sztycą.