Terrqge Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 Koser, a gdyby na zdjęciu obok roweru stał facet 2m to już by na za dużą nie wygladala? Trochę dziwne pojmowanie z twojej strony... Po co więc producenci robią większe ramy, przecież wyglądają na za duże! /wytapatalkowane z x8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2012 (edytowane) Upolowałem na allegro za 455zł Prawie nówka.Przebieg kilka km.Kolor nie za bardzo pasuje do całości,ale nie będę wybrzydzał. Zmieniłem jeszcze grpiy na skręcane. Crankset: (Korba) KCNC K2 Type XC 44/32/22 – 701g Grips (Gripy) LockOn Vincere - 75g Razem- 11252g Edytowane 19 Października 2012 przez blackiwan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
medik Napisano 21 Października 2012 Udostępnij Napisano 21 Października 2012 Okazja, okazją ale cholera brzydkie te korby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 22 Października 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Października 2012 Ja bym je okleił folią 3M carbon. Nie porysują się, zawsze można zdjąć przy sprzedaży, wygląda to nieźle i wygodnie się to aplikuje. A w ogóle wywal pancerze niro, ja po jednym sezonie stwierdziłem że to straszny szajs, momentalnie się zacierają, są mało sztywne i przerzutka tylna traci precyzję zmiany biegów w tym sensie że ma problem z utrzymaniem zadanego nastawu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 (edytowane) Rower niestety przytył.Zaciski zmienione na stare dobre Mavicki -Aesty nie zdały egzaminu.Kupiłem również używanego SLX-a M660,dla samych ramion.Zębatki wsadziłem z korby KCNC. Teraz nie mam już problemów z przednią przerzutką. Wszystko działa jak należy. Następne zmiany jakie planuje będę już poważniejsze.Wymiana hamulców prawdopodobnie na XT M785 oraz zmiana ramy na karbonowego chinola Bar Ends: (Rogi) Ritchey WCS -65g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) – 2x Mattock- 84g Bottom Bracket:(Wkład suportu) Token TK877EX-98g Brake: (Front): (Hamulec Przedni) – Avid Juicy 3.5- 304g Brake: (Rear): (Hamulec tylny) – Avid Juicy 3.5- 321g Cables: (Pancerze i Linki) Niro Turbo Plus,Jagwire –49g Cassette: (Kaseta) - Shimano Deore XT CS-M770 11-32T-270g Chain: (Lancuch)- Shimano XT Hg93- 267g Chain protector-( Osłona neoprenowa) Accent- 19g Crankset: (Korba) SLX M660 + KCNC 44/32/22 – 737g Derlr. (Front): (Przerzutka przednia) Shimano Deore XT FD-M771 – 160g Derlr. (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano Deore XT RD-M772 – 225g Fork: (Widelec) Suntour Epicon LOD 100mm 2011 + gwiazdka i bieżnia sterów– 1694g Frame: (Rama) No Saint Urian 2011 20" + miski sterów – 1923g Grips (Gripy) LockOn Vincere - 75g Handlebar: (Kierownica) KCNC Dark Side 600mm + korki– 143g Pedals: (Pedaly) – Shimano M520 - 380g Seat: (Siodlo) Token TK9571 – 217g Seatpost: (Sztyca) Turner 350mm 31,6mm – 260g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)Zoom- 40g Shifters: (Manetki) Shimano Deore 2010 SL-M590 –263g Skewers: (Zaciski kol) Mavic Crossride – 149g Spacers: (Podkladka pod mostek) A2Z AD 5mm czerwona-2g Stem: (Mostek) FSA XC 115 ALLOY 105mm – 136g Headset: (Stery) Accent AirPlane maszynowe + top cap– 67g Tire (Front): (Opona Przednia)Michelin Wildgripper Jet S 2.0-491g Tire (Rear): (Opona Tylna)Michelin Wildgripper Jet S 2.0-500g Tubes: (Detki) Maxxis Ultralight – 258g Wheel Front: (Kolo Przednie) Mavic Crossride Disc -910 Wheel Rear: (Kolo Tylne) Mavic Crossride Disc - 1047g Rotor: (Front): (Tarcza prz.)- Shimano Deore XT IceTech 180mm-161g Rotor: (Rear): (Tarcze tyl.) Avid Roundagon 160mm -114g Uchwyt do pompki- 14g pozostałe śruby - 43g Razem- 11486g Edytowane 15 Listopada 2012 przez blackiwan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 Ja bym w ogóle zrezygnował z kcnc, wygląda okropnie i trwałością też nie grzeszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 15 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 Ja bym sobie tego nie zrobił, te koronki kcnc z slx'em wyglądają jak skradzione z komisu Tak odnośnie hamulców zastanów sie czy chcesz na pewno XT , poza wyglądem praktycznie nie oferują nic więcej ponad to co deorki z tej serii (mam je i są rewelacja) albo dołóż do xtr'a bo ten i łaniejszy i lżejszy i klameczki gładko chodzą (servo-wave działa trochę skokowo). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 Powiem tak: same zębatki kosztowały mnie 120zł.(całą korbę KCNC kupiłem za 470zł,ramiona sprzedałem za 350). Są praktycznie jak nowe.Komplet takich zębatek kosztuje 530zł. Podobnie wagowo wychodzą popularne SPECIALITES Chinook,ale znowu cena kosmiczna- komplet 465zł. Mógłbym sprzedać te moje KCNC za 400zł i dołożyłbym 65zł do ,ale KTO by mi je kupił ? Korba ogólnie kosztowała mnie 413zł i zostały mi jeszcze zębatki SLX,suport SM-BB70 oraz korba M590. Po sprzedaży tych części wymiana korby będzie kosztowała mnie jakieś ~160zł. Co do trwałości to się okaże w przyszłym sezonie. Po założeniu korby do roweru nie wygląda to ,aż tak źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 Rotor: (Front): (Tarcza prz.)- Shimano Deore XT IceTech 180mm-161g Rotor: (Rear): (Tarcze tyl.) Avid Roundagon 160mm -114g Hmm Ważyłeś samemu? Jeśli ten XT to IceTech, to tarcza powinna być ~20g lżejsza (ok. 160g wskazuje na starszy model). Ten Roundagon coś lekki, nowe ważą 124-128g. Te KCNC - na pewno wygląda to oryginalnie i jest lekko, ale czy tylko niska masa jest ważna... Poświęciłbym te kilkanaście gramów na rzecz spójnej kolorystyki, jak nie wszystkie to chociaż blat bym zmienił na czarny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 15 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 Blat zawsze można potraktować sprayem, ba nawet zamaskować napisy kcnc jakąś taśmą tak żeby zostały złote i będzie się pasło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 Tą XT ważyłem razem ze śrubami i tym podkładkami co są do niej. Tego Avida będę musiał sprawdzić,bo chyba pomyliłem wagę z inną tarczą. Co do blatu KCNC też myślałem o wymianie na coś czarnego i normalnie wyglądającego. Problem w tym,że blat KCNC musiałbym sprzedać przynajmniej za 150zł. Wtedy kupiłbym coś takiego : http://allegro.pl/zebatka-tarcze-mtb-aerozine-3x10-3x9-shimano-i2727899964.html. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 15 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 To wystaw na licytacje od 140zł i zobacz jaki będzie odzew. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 Blat zawsze można potraktować sprayem, ba nawet zamaskować napisy kcnc jakąś taśmą tak żeby zostały złote i będzie się pasło. Mam jeszcze trochę dobrej farby w sprayu. Pierwsze trzeba by potraktować blat papierem wodnym.Może nawet by coś z tego wyszło.Ale szkoda mi jakoś niszczyć ten blat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 15 Listopada 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 (edytowane) A po kiego papierem??? Starczy odtłuścić, dobrze wyjdzie. JA Ci to mówię Oczywiście mówimy o farbie na bazie nitro którą można zmyć? Edytowane 15 Listopada 2012 przez Maniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 21 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 (edytowane) Nowe hamulce + korba SLX ze zmienionymi zębatkami. Muszę jeszcze skrócić przewody hamulcowe. Zmienie jeszcze tylną tarcze na 180mm(Magura 119g) ,ale muszę dokupić adapter. Sztyca również pójdzie do wymiany zw. kolorystycznych. Bar Ends: (Rogi) Ritchey WCS -65g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) – 2x Mattock- 84g Bottom Bracket:(Wkład suportu) Token TK877EX-98g Brake: (Front): (Hamulec przedni) – Magura MT4- 214g -adapter front and bolts Adapter przód i śruby)-52g Brake: (Rear): (Hamulec tylny) – Magura MT4- 230g -adapter real and bolts Adapter tył i śruby)-48g Cables: (Pancerze i Linki) Niro Turbo Plus,Jagwire –49g Cassette: (Kaseta) - Shimano Deore XT CS-M770 11-32T-270g Chain: (Lancuch)- Shimano XT Hg93- 267g Chain protector-( Osłona neoprenowa) Accent- 19g Crankset: (Korba) SLX M660 + KCNC 44/32/22 – 747g Derlr. Front: (Przerzutka przednia) Shimano Deore XT FD-M771 – 160g Derlr. Rear: (Przerzutka tylna) Shimano Deore XT RD-M772 – 225g Fork: (Widelec) Suntour Epicon LOD 100mm 2011 + gwiazdka i bieżnia sterów– 1694g Frame: (Rama) No Saint Urian 2011 20" + miski sterów – 1923g Grips (Gripy) LockOn Vincere - 75g Handlebar: (Kierownica) KCNC Dark Side 600mm + korki– 143g Pedals: (Pedaly) – Shimano M520 - 380g Seat: (Siodlo) Token TK9571 – 217g Seatpost: (Sztyca) Turner 350mm 31,6mm – 260g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)Zoom- 40g Shifters: (Manetki) Shimano Deore 2010 SL-M590 –263g Skewers: (Zaciski kol) Mavic Crossride – 149g Spacers: (Podkladka pod mostek) A2Z AD 5mm czerwona-2g Stem: (Mostek) FSA XC 115 ALLOY 105mm – 136g Headset: (Stery) Accent AirPlane maszynowe + top cap– 67g Tire Front: (Opona Przednia)Michelin Wildgripper Jet S 2.0-491g Tire Rear: (Opona Tylna)Michelin Wildgripper Jet S 2.0-500g Tubes: (Detki) Maxxis Ultralight – 258g Wheel Front: (Kolo Przednie) Mavic Crossride Disc -910 Wheel Rear: (Kolo Tylne) Mavic Crossride Disc - 1047g Rotor Front: (Tarcza przód) Shimano Deore XT IceTech 180mm-161g Rotor Rear: (Tarcza tył) Avid Roundagon 160mm -114g Uchwyt do pompki- 14g pozostałe śruby - 43g Razem- 11415g Tire (Front): (Opona Przednia)Kenda Komodo 1.95 -542g Tire (Rear): (Opona Tylna) Maxxis High Roller 2.1-557g Razem-11513g Edytowane 21 Grudnia 2012 przez blackiwan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rybciasum Napisano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 muszę to napisać, te czerwone dodatki wyglądają ohydnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 31 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 Mi też się już nie podobają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 31 Grudnia 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 Tire (Front): (Opona Przednia)Kenda Komodo 1.95 -542g Tire (Rear): (Opona Tylna) Maxxis High Roller 2.1-557g Chyba jest na odwrót? A propos hamulców- czy one mają pokrętło BAT na klamce? Jakoś nie widzę na fotkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 31 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2012 Masz rację opony są na odwrót.Kiedyś tak jeździłem i zapomniałem zmienić. Hamulce niestety nie mają tego pokrętła. Jest to wersja OEM i są one zdjęte z jakiegoś nowego roweru. Widocznie w gotowcach montują takie hamulce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 29 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Mała zmiana w napędzie. Doszła zębatka BBB BCR-07. Bar Ends: (Rogi) Ritchey WCS -65g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) – 2x Mattock- 84g Bottom Bracket:(Wkład suportu) Token TK877EX-98g Brake: (Front): (Hamulec przedni) – Magura MT4- 214g -adapter front and bolts Adapter przód i śruby)-52g Brake: (Rear): (Hamulec tylny) – Magura MT4- 230g -adapter real and bolts Adapter tył i śruby)-48g Cables: (Pancerze i Linki) Niro Turbo Plus,Jagwire –49g Cassette: (Kaseta) - Shimano Deore XT CS-M770 11-32T-270g Chain: (Lancuch)- Shimano XT Hg93- 267g Chain protector-( Osłona neoprenowa) Accent- 19g Crankset: (Korba) SLX M660 – 754g -Crank Arms : Shimano SLX M660 175mm 612g -Outer Ring: KCNC 22z 15g -Middle Ring: KCNC 32z 30g -Inner Ring: BBB BCR-07 89g -Chainring Bolts: KCNC 8g Derlr. Front: (Przerzutka przednia) Shimano Deore XT FD-M771 – 160g Derlr. Rear: (Przerzutka tylna) Shimano Deore XT RD-M772 – 225g Fork: (Widelec) Suntour Epicon LOD 100mm 2011 + gwiazdka i bieżnia sterów– 1694g Frame: (Rama) No Saint Urian 2011 20" + miski sterów – 1923g Grips (Gripy) LockOn Vincere - 75g Handlebar: (Kierownica) KCNC Dark Side 600mm + korki– 143g Pedals: (Pedaly) – Shimano M520 - 380g Seat: (Siodlo) Token TK9571 – 217g Seatpost: (Sztyca) Turner 350mm 31,6mm – 260g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)Zoom- 40g Shifters: (Manetki) Shimano Deore 2010 SL-M590 –263g Skewers: (Zaciski kol) Mavic Crossride – 149g Spacers: (Podkladka pod mostek) A2Z AD 5mm czerwona-2g Stem: (Mostek) FSA XC 115 ALLOY 105mm – 136g Headset: (Stery) Accent AirPlane maszynowe + top cap– 67g Tire Front: (Opona Przednia)Michelin Wildgripper Jet S 2.0-491g Tire Rear: (Opona Tylna)Michelin Wildgripper Jet S 2.0-500g Tubes: (Detki) Maxxis Ultralight – 258g Wheel Front: (Kolo Przednie) Mavic Crossride Disc -910 Wheel Rear: (Kolo Tylne) Mavic Crossride Disc - 1047g Rotor Front: (Tarcza przód) Shimano Deore XT IceTech 180mm-161g Rotor Rear: (Tarcza tył) Magura Storm SL 180 mm -119g Uchwyt do pompki- 14g pozostałe śruby - 43g Razem- 11427g Tire (Front): (Opona Tylna)Kenda Komodo 1.95 -542g Tire (Rear): (Opona Przednia) Maxxis High Roller 2.1-557g Razem-11535g Edytowane 29 Stycznia 2013 przez blackiwan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pidzej Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 Cześć Zastanawiam się nad tą ramką, dla 183cm 20" wydaje mi się odpowiednia. Mam prośbę - czy mógłbyś zmierzyć górną rurę? Chodzi mi o to czy te 571mm to jest rzeczywista długość mierzona "po rurze" (środek główki - środek węzła podsiodłowego), czy też efektywna długość, mierzona w poziomie od osi główki do osi sztycy. Z góry dzięki, pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 Rzeczywista długość górnej rury to 570mm mierzona tak jak napisałeś. Prawdopodobnie będę sprzedawał tą ramę wraz z sterami gdzieś pod koniec kwietnia. Kupiłem ją w maju 2011r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pidzej Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 Dzięki Pod koniec kwietnia to ja muszę mieć dawno gotowy rowerek więc odpada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pidzej Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 (edytowane) <p>Sorry że zaśmiecam wątek. Ramka właśnie przyszła, wszystko pięknie poza trzema rzeczami a właściwie to jedną: 1. Rura podsiodłowa ma 510mm (na stronie sklepu/oficjalnej stronie No Saint - 495mm). To nawet lepiej, bo jest identycznej długości jak w starej ramie. 2. Główka jest pod stery zintegrowane, a nie półzintegrowane (wbijane). To akurat moje niedopatrzenie, trudno kupi się nowe stery. 3. Główka ma wysokość 135mm zamiast 120mm!!! 120mm, taki wymiar jest zarówno na stronie lemonbike.eu jak i nosaint.de. Wszystko miałem pięknie obliczone pod płaskie stery półzintegrowane i główkę 120mm a tu taka buba O.o Żeby mi nie brakło sterówki muszę szukać dość niskich tych sterów i/lub trochę niższego mostka (tej części chwytającej rurę sterową). Jeszcze raz mam prośbę - mógłbyś zmierzyć podsiodłówkę i główkę ramy? U Ciebie też jest 510/135mm czy tylko ja mam jakąś koślawą ramę? PS Na pewno jest to rozmiar 20" - długość rury poziomej się zgadza a podsiodłówka ma długość typową dla tego rozmiaru - na pewno nie jest to 18" ani 22". Edytowane 12 Lutego 2013 przez Pidzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 Zmierzyłem rurę podsiodłową i główkę ramy i mam te same wymiary co Ty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi