blackiwan Napisano 12 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2012 Siodło niedawno zmieniałem z WTB Pure V Race. Siodło miało ważyć 265g (wg.producenta) ,a jak położyłem na wagę to się przeraziłem. Tak naprawdę jest to siodło Selle Italia Shiver Gel Flow tylko pod inną nazwą. Mogłem jednak kupic Tokena TK9571, lepiej by się prezentowało i mniej ważyło,ale nie byłem pewien czy wysiedzę na nim ponad 100km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 12 Maja 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Maja 2012 Wyrzuć se ze 2 podkładki spod mostka, myślę że poprawi ci pozycje. Na początek możesz dać nad mostek ale jak podpasuje to utnij sterówkę. Sugeruję też opuścić klamki w dół, będzie ergonomiczniej, mniej czasu będzie ci zajmować podniesienie palców żeby położyć na klamkach. Pomyśl kiedyś nad jakimś amorkiem jak R7, będzie kulturalniej pracował i sporo mniej ważył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Lookas 46 Napisano 12 Maja 2012 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Maja 2012 Rower z tym tokenem wyglądałby zdecydowanie lepiej Komfortem byś tego raczej bardzo nie okupił o ile masz bardziej pochyloną sylwetkę niż turystyczną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 28 Maja 2012 Udostępnij Napisano 28 Maja 2012 (edytowane) Z tą za dużą ramą chodzi zapewne o to, że rama jest nie tyle za wysoka, co za długa. Wygląda jak przerośnięta 18-tka. Mostek przy tym masz dość długi (11,5cm). Wygodnie Ci się tak jedzie? Nie czujesz, ze za bardzo się na rowerze "wyciągasz"? Z ciekawości tylko, mógłbyś podać długość górnej rurki (licząc od środka główki ramy do środka rurki podsiodłowej). Edytowane 28 Maja 2012 przez Lumperator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2012 (edytowane) Rama wcale nie jest taka długa w porównaniu do innych ram. Np: górna rura w Giant XTC 2011 19" to 615mm,a w No Saint 20" tylko 571mm ,a w rozmiarze 22" 595mm. Inne modele No Saint są dłuższe w mniejszym rozmiarze. Wywaliłem ostatnio dwie duże podkładki z pod mostka, została tylko 5mm oraz skróciłem rurę sterową. Waga spadła o 32g. Fork: (Widelec) Suntour Epicon LOD 100mm 2011 + gwiazdka i bieżnia sterów– 1694g Spacers: (Podkladka pod mostek) A2Z AD 5mm czerwona-2g RAZEM Razem- 11663g Mostek dla ścisłości ma 10,5cm. Edytowane 28 Maja 2012 przez blackiwan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 28 Maja 2012 Udostępnij Napisano 28 Maja 2012 Serio tylko 571mm? Dziwnie mało, wygląda co najmniej na 600mm. A z ciekawości tylko. Pamiętasz ile ważył ten odcięty kawałek sterówki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2012 21 gram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konr4d Napisano 29 Maja 2012 Udostępnij Napisano 29 Maja 2012 Estetyczny i przemyślany kolorystycznie Widzę, że tak jak i u mnie napisy na korbie powiedziały papa ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LoboM82 Napisano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 (edytowane) Gratuluje roweru, ładne połączenie całości! Mam kilka pytań, czekają mnie wielkie zmiany w moim rowerze (Gary Fisher Wahoo 2010), jedna z nich jest zmiana kół na takie jak twoje. Powiedz jak się sprawują pod katem technicznym? Nie powalają lekkością, czy nie ma to wpływu na rozpędzanie/hamowanie (masz porównanie do lżejszych). Ile na nich przejechałeś, czy nie rozcentrowuja się? Mi się marzą SLR ale to nie ta półka cenowa dlatego na początek planuje właśnie crossride. Druga sprawa jak malowałeś szprychy, na kole czy ściągałeś? jak z farba nadal nie ma odprysków? Pytanie co do tarcz, masz dwie różne, czym jest to podyktowane i które twoim zdaniem są lepsze? jaki jest twój charakter jazdy, szosa/drogi polne/ścieżki leśne z korzeniami? Edytowane 3 Czerwca 2012 przez LoboM82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 3 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 (edytowane) No więc tak: koła mają już przejechane około 2500km, niedawno pierwszy raz centrowane było tylne koło(przed bikemaratonem w Zdzieszowicach). Pojawiły się również luzy na piastach z tyłu(zlikwidowane razem z centrowaniem w serwisie) jak i z przodu(minimalne). Niestety z tyłu znowu są luzy i muszę się do tego osobiście przyłożyć. Konus od strony bębenka się odkręca- trzeba dać farby na gwint to chyba pomoże?,albo w gorszym przypadku pozbyć się ultralekkich zacisków . Zauważyłem,że jest z nimi więcej problemów,niż pożytku. Nie trzymają kół tak mocno jak oryginalne Mavicki. Co do rozpędzania/hamowania- mam tylko porównanie do cięższych kół. Różnicę po założeniu Mavicków od razu dało się odczuć. Wpływ na to na pewno miały też lżejsze opony i dętki, które założyłem na nowe koła. Szprychy malowałem na kole- trochę gazety i szmat do osłonięcia felgi i reszty szprych(na nyple i sąsiednie szprychy przykleiłem taśmę malarską) załatwiło sprawę do ich przypadkowego pomalowania. Odprysków jak na razie nie ma, jedynie te powstałe od patyków i kamieni-oryginalna farba też nie miała szans. Przednia tarcza to porażka -giętka i szybko się krzywi, ale podotarciu hamuje bez zastrzeżeń. Prostowałem ją po każdych zawodach.W piątek kupiłem XT IceTech gdy przyjdzie to się porówna.(walić te 32g więcej ). Tylna tarcza chodzi prawie równo-jest jakieś minimalne bicie,ale nie ociera klocków. Preferuję ścieżki leśne/polne drogi,ale niestety asfaltem trzeba dojechać i wychodzi jakieś 60% asfalt 40% teren. W tej cenie i tak nie ma lepszych kół,więc nie ma co się zastanawiać. Edytowane 3 Czerwca 2012 przez blackiwan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anys Napisano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2012 (edytowane) Konus od strony bębenka się odkręca- trzeba dać farby na gwint to chyba pomoże?, Nie odkręca się konusów po stronie bębenka!! - (Jak Ci tak w serwisie zrobili to nie am co się dziwić, że znowu luzy się pojawiły) Tylko po stronie przeciwnej i z tej też strony kasuje się luzy na piaście. W tej cenie i tak nie ma lepszych kół,więc nie ma co się zastanawiać. No, ale nie trzeba kupować od razu gotowych systemowych kółek A rowerek fajny, wymienisz tylko siedzenie i będzie pełen zadzior ; P Edytowane 3 Czerwca 2012 przez anys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LoboM82 Napisano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2012 Fakt systemowych lepszych/ ładniejszych w tej cenie nie znajdę. Ale w tej cenie chciałem złozyc koła na obreczy mavic 317, piastach novatec 811/812 i spokojnie zmieściłbym sie w 1700gr, tyle że natknąłem sie na te crossride i wtedy wszystko mi się poprzestawiało w mojej układance:-) Co do tarcz to chyba poczekam na nowe SLX'y na 6 śrub. same heble też chyba kupie SLX 2012/2013, ale to już Oftop więc nie przeciągam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konr4d Napisano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2012 Jestem po krótkim teście tarcz XT ice tech 180/160 i nie żałuję, nawet pomimo źle zamontowanego przedniego zacisku świetna modulacja i jak chce to stawia rower na koło 5km po starcie miałem sytuacje że samochód wyjechał mi z bocznej ulicy pod koła to rower bardzo ładnie się zatrzymał, tylko trochę kierowcę nastraszylem słabszym hamowaniem tak by oprzeć przednie koło mu o drzwi, niech się uczą patrzećw obie strony Wysyłane z mojego XT910 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 9 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2012 (edytowane) Tarcza, kaseta, łańcuch- zamontowane Tarcza jeszcze nie dotarta. Nowa rozpiska i waga: Bar Ends: (Rogi) Ritchey WCS -65g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) – Mattock- 42g Brake: (Front): (Hamulec Przedni) – Avid Juicy 3.5- 304g Brake: (Rear): (Hamulec tylny) – Avid Juicy 3.5- 321g Cables: (Pancerze i Linki) –68g Cassette: (Kaseta) - Shimano Deore XT CS-M770 11-32T- 270g Chain: (Lancuch)- Shimano XT Hg93- 267g Chain protector-( Osłona neoprenowa) Accent- 19g Crankset: (Korba) Shimano Deore M590 – 999g Derlr. (Front): (Przerzutka przednia) Shimano ALIVIO FD-M431 – 181g Derlr. (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano Deore XT RD-M772 – 225g Fork: (Widelec) Suntour Epicon LOD 100mm 2011 + gwiazdka i bieżnia sterów– 1694g Frame: (Rama) No Saint Urian 2011 20" + miski sterów – 1923g Grips (Gripy) KCNC - 12g Handlebar: (Kierownica) KCNC Dark Side 600mm + korki– 143g Pedals: (Pedaly) – Shimano M520 - 380g Seat: (Siodlo) Sportourer Dragon Gel Flow – 355g Seatpost: (Sztyca) Turner 350mm 31,6mm – 260g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)Zoom- 40g Shifters: (Manetki) Shimano Deore 2010 SL-M590 –263 Skewers: (Zaciski kol) Aest Bambo Ti – 49g Spacers: (Podkladka pod mostek) A2Z AD 5mm czerwona-2g Stem: (Mostek) FSA XC 115 ALLOY 105mm – 136g Headset: (Stery) Accent AirPlane maszynowe + top cap– 67g Tire (Front): (Opona Przednia)Michelin Wildgripper Jet S 2.0-491g Tire (Rear): (Opona Tylna)Michelin Wildgripper Jet S 2.0-500g Tubes: (Detki) Maxxis Ultralight – 258g Wheel Front: (Kolo Przednie) Mavic Crossride Disc -910 Wheel Rear: (Kolo Tylne) Mavic Crossride Disc - 1047g Rotor: (Front): (Tarcza prz.)- Shimano Deore XT IceTech 180mm-161g Rotor: (Rear): (Tarcze tyl.) Avid Roundagon 160mm -114g Uchwyt do pompki- 14g pozostałe śruby - 43g Razem- 11623g Edytowane 9 Czerwca 2012 przez blackiwan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konr4d Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 Coś dziwnego z tą tarczą, moja waży 152g ze wszystkimi podkładkami i standardowymi śrubami link do zdjęcia na wadze https://plus.google.com/u/2/photos/114997465791213403444/albums/5746039334463530513/5747656572481893986 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
edi7777 Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 Te szprychy na czerwono to malowałeś tylko dla wyglądu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 10 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 (edytowane) Coś dziwnego z tą tarczą, moja waży 152g ze wszystkimi podkładkami i standardowymi śrubami Moja bez śrub waży 148g. Trafiłem widocznie na cięższy egzemplarz. Te szprychy na czerwono to malowałeś tylko dla wyglądu? Tak Edytowane 10 Czerwca 2012 przez blackiwan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 20 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2012 Derlr. (Front): (Przerzutka przednia) Shimano Deore XT FD-M771 – 160g Razem- 11602g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 Kilka zamian: nowe siodełko, pancerze i linki przerzutek,torebka podsiodłowa,wkład suportu. Bar Ends: (Rogi) Ritchey WCS -65g Bottom Bracket:(Wkład suportu) Token TK877EX-98g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) – 2x Mattock- 84g Brake: (Front): (Hamulec Przedni) – Avid Juicy 3.5- 304g Brake: (Rear): (Hamulec tylny) – Avid Juicy 3.5- 321g Cables: (Pancerze i Linki) Niro Turbo Plus,Jagwire –49g Cassette: (Kaseta) - Shimano Deore XT CS-M770 11-32T-270g(1791km) Chain: (Lancuch)- Shimano XT Hg93- 267g (1791km) Chain protector-( Osłona neoprenowa) Accent- 19g Crankset: (Korba) Shimano Deore M590 – 900g Derlr. (Front): (Przerzutka przednia) Shimano Deore XT FD-M771 – 160g Derlr. (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano Deore XT RD-M772 – 225g Fork: (Widelec) Suntour Epicon LOD 100mm 2011 + gwiazdka i bieżnia sterów– 1694g Frame: (Rama) No Saint Urian 2011 20" + miski sterów – 1923g Grips (Gripy) KCNC - 12g Handlebar: (Kierownica) KCNC Dark Side 600mm + korki– 143g Pedals: (Pedaly) – Shimano M520 - 380g Seat: (Siodlo) Token TK9571 – 217g Seatpost: (Sztyca) Turner 350mm 31,6mm – 260g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)Zoom- 40g Shifters: (Manetki) Shimano Deore 2010 SL-M590 –263g Skewers: (Zaciski kol) Aest Bambo Ti – 49g Spacers: (Podkladka pod mostek) A2Z AD 5mm czerwona-2g Stem: (Mostek) FSA XC 115 ALLOY 105mm – 136g Headset: (Stery) Accent AirPlane maszynowe + top cap– 67g Tire (Front): (Opona Przednia)Michelin Wildgripper Jet S 2.0-491g Tire (Rear): (Opona Tylna)Michelin Wildgripper Jet S 2.0-500g Tubes: (Detki) Maxxis Ultralight – 258g Wheel Front: (Kolo Przednie) Mavic Crossride Disc -910 Wheel Rear: (Kolo Tylne) Mavic Crossride Disc - 1047g Rotor: (Front): (Tarcza prz.)- Shimano Deore XT IceTech 180mm-161g Rotor: (Rear): (Tarcze tyl.) Avid Roundagon 160mm -114g Uchwyt do pompki- 14g pozostałe śruby - 43g Razem- 11486g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anys Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 a komfort siodełka jak oceniasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miciu22 Napisano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 Obyś nie żałował zakupu tego suportu- brak uszczelnień skutecznie mnie z niego wyleczył, tylko koloru szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 @@anys, dzisiaj dopiero je założyłem,W tym tygodniu jeszcze je przetestuje na jakimś dłuższym dystansie. Teraz coś mi sztyca kolorystycznie nie pasuje.Ahh te anodowane aluminium... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beardman Napisano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2012 Mnie by się widziała tu czarna sztyca i biały zacisk podsiodłowy albo biała sztyca. Ale to tylko takie moje widzimisie... Rowerek . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2012 Z tym siodłem duuużo lepiej, jest bardziej agresywny ale ta sztyca ni hu... mi tu pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koser Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 Koniecznie zdaj relację z komfortu siedzenia na tym siodle. Wszytko fajnie ale na ramy większe niż 18 cali jakoś tak się dziwnie patrzy brzydko wyglądają. Ciągle patrzą na wielkosć ramy i długość mostka, no wydaję mi się, że jest ona duża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi