emin Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 Witam Czy ktoś może robił serwis w durinie (100R). Robiłem w RS (recon, reba) Foxie (F80) ale nie w durinie. na razie jeszcze nie rozebrałem - ale po wnikliwym sprawdzeniu tematu mam pytania: - zastępcze oleje do "SuspensionBlood Type 5" - zastępcze oleje do "SuspensionBlood Type 2" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eloo Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 używając nieoryginalnych olejów wymień o-ringi. Nie pamiętam już który olej to który ale do tłumika lejesz 5w ewentualnie jak tłumienie jest dla Ciebie zbyt małe to 7,5w a od spodu do dolnych goleni i komory powietrznej 15w albo jeszcze gęstszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubek20 Napisano 22 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2011 Do dolnych goleni bardzo gesty i należy go często dolewać bo jak się dużo jeździ w sezonie to w 2 tygodnie może go tam braknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emin Napisano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2011 Na podstawie tego: http://www.magura.com/uploads/media/downloads/_lmengen_Gabeln_09_english_03.pdf wychodziło by że: SuspensionBlood Type 5 - 15W (albo gęstszy) czyli np FOX FLUID? SuspensionBlood Type 2 - 5W lub 7,5W ? Generalnie używam motula. Czy powyższe zamienniki będą ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bender999 Napisano 24 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 tak naprawdę każdy olej się nada o odpowiednich parametrach. Wiadomo że do takiego sprzętu warto by było wlać coś sprawdzonego. Zastanów się nad motorexem - ja takiego używam do swojego amorka (nie Madzi) i jestem zadowolony a nie rujnuje kieszeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.