eloo Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 (edytowane) Coś ucichło w tym dziale więc wrzucam moją maszynę Bar ends (rogi ) – smica - 56g Brakes (Front&Rear)): (Hamulec przedni i tylny) +tarcze XTR CL – Avid xx - 650g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - incl. Cables: (Pancerze i linki ) Jagwire - 100g Cassette: (Kaseta) - Sram xx - 208g Chain: (Lancuch) - Shimano XTR - 295g Crankset: (Korby) - FSA K-force lite - 630g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Sram xx - 118g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Sram xx - 181g Fork: (Widelec) - Rock Shox Reba Race 100mm z manetką - 1730g Frame: (Rama) - Jamis Dakar XCR team - 2180g Grips: (Gripy) - Leggera pro - 40g Handlebar: (Kierownica) - FSA k-force - 126g Headset: (Stery) - Cane creek - 92g Pedals: (Pedaly) -Egg beater 1 - 262g Seat: (Siodlo) - Salle Italia SLR- 182g Seatpost: (Sztyca) – K-force - 220g Seatpost clamp: cnc czerwony - 10g Shifters: (Manetki) - Sram xx - 186g Skewers: (Zaciski kol) –Dartmoor bolt on - 65g Shock: (Damper) - Fox Rp 23 - 194g Spacers: (Podkladki pod mostek) – Carbon – incl. Stem: (Mostek) – FSA OS99 - 122g Tire (Front): (Opona przednia) - geax mezcal 450g Tire (Rear): (Opona tylna) - geax mezcal 450g Tubes: (Detki) - Maxxis ultra light – 260g Wheels: (Koła) - Fulcrum red metal 5 - 1840g total: 10747g in Warszawa, Poland - photo - Pinkbike.com Większość tych wielkośći jest wzięte z internetu. Jak będe przekładać graty do nowej ramy wyczyszczę i zważę wszystko. Jednak najpierw muszę kupić stery z redukcją ze stożkowej główki ramy na normalny widelec. Jest gdzieś dostepna sama redukcja na widelec? Edytowane 21 Listopada 2011 przez eloo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 Jeśli dobrze rozumiem, masz ramę tapered do której chcesz wsadzić zwykły widelec. Pomoże Ci http://www.ebay.com/itm/J-L-1-1-8-1-1-2-Tapered-Steerer-Crown-Ring-fork-Headtube-Adapter-Headset-/290635677011?pt=Cycling_Parts_Accessories&hash=item43ab3c7d53 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eloo Napisano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 znalazłem cos takiego w crc, ale wolałbym kupić w Polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 21 Listopada 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 Całkiem fany sprzęt - mimo że specyfikacja ( i waga raczej też) podana odbiega od tej na zdjęciu ( opony)- ale nie czepiajmy się. Jedyne co ciąży to koła. Waga tłumika chyba trochę zaniżona, lub też nie obejmuje tulejek i śrub. Waga kół prawdopodobnie obejmuje koła z zaciskami ( jeśli się mylę to tzw. sorki) Czy waga ramy obejmuje również łożyska suportu ? Opinia na temat zawieszenia mile widziana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eloo Napisano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 Opony nobby nic zakładam tylko na wyjazdy w góry, na co dzień jeździłem na mezcalach. Waga kół jest rzeczywista i jest to waga bez zacisków. Wiem że to kloce ale jak będe kupować nowe to już jakieś konkretne a na razie funduszy brak. Rama ma jak dla mnie świetną geometrię. Zawieszenie na wyłączonej platformie jest dość czułe. Na podjazdach bez blokady na małej zębatce z przodu prawie nie pompuje za to na blacie moocno. Jeździłem z uszkodzonym damperem(propedal nie działał w pełni) i na prostych powyżej 30km/h albo na odcinkach lekko pod górę bujanie było uciążliwe. Fox już naprawiony zobaczymy jak będzie się jeździło ze sprawną blokadą. Za to z góry zjeżdża prawie jak rasowa zjazdówka Nie cofa korb i nie zauważyłem żeby się utwardzał przy hamowaniu. Waga ramy obejmuje tylko ramę ze śrubami montażowymi dampera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miskov17 Napisano 21 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 eloo, powiem szczerze - zamawiałem u tego gościa parę rzeczy i ogólna jakość współpracy była wzorowa, allegro i większość sklepów w kraju raju może się schować. A paczka doszła w ciągu 10 dni kalendarzowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eloo Napisano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 korba zważona 593g bez łożysk damper z tulejami 234g nowy amor rs sid 1508g wieczorem będzie reszta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 24 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 Piękna maszyna i skądinąd wiem, że pod mocnym kopytem służy Na jaką ramę zamierzasz się przesiąść. Tej zdawało się nic nie brakować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eloo Napisano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 (edytowane) Bar ends (rogi ) – smica - 63g Brake(Front): (Hamulec przedni bez obejmy ze śrubkami) Avid xx - 178g Brake(Rear): (Hamulec tył bez obejmy ze śrubkami) Avid xx - 188g Cassette: (Kaseta) - Sram xx - 216g Chain: (Lancuch) - Shimano XTR - 254g Crankset: (Korby) - FSA K-force lite - 593g + łożyska ~30g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Sram xx - 119g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna z jedym kółeczniem XT) - Sram xx - 182g Fork: (Widelec) - Rock Shox Sid Race 100mm - 1508g + manetka z linką i pancerzem 43g Frame: (Rama) - Jamis Dakar XCR team - 2180g Grips: (Gripy) - Leggera pro - 20g Handlebar: (Kierownica) - FSA k-force - 118g Headset: (Stery) - Cane creek - 92g Pedals: (Pedaly) -Egg beater 1 - 262g Rotor F(tarcza przód) -Xtr 180mm 140g? Rotor R(tarcza tył) -Xtr 160mm - 126g Seat: (Siodlo) - Salle Italia SLR- 182g Seatpost: (Sztyca) – K-force - 206g Seatpost clamp: cnc czerwony - 9g Shifter F: (Manetka przód z obejm, linką i pancerzem) - Sram xx - 140g Shifter R: (Manetka tył z obejmą, linką i pancerzem) - Sram xx - 149g Skewers: (Zaciski kol) –Dartmoor bolt on - 65g Shock: (Damper) - Fox Rp 23 - 234g Spacers: (Podkladki pod mostek) – Carbon – incl. Stem: (Mostek) – FSA OS99 - 138g Tire (Front): (Opona przednia) - geax mezcal 450g Tire (Rear): (Opona tylna) - geax mezcal 450g Tubes: (Detki) - Maxxis ultra light – 260g Wheels: (Koła) - Fulcrum red metal 5 - 1840g Total : 10435g Pogrubione są wartości których jestem pewniem na 100proc. Rama to też będzie dakar tylko nowszy model. Mam prośbę do admina żeby wpisał mi w nagłówku wagę tak jak przy reszcie tematów w dziale. Edytowane 24 Listopada 2011 przez eloo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eloo Napisano 23 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2012 (edytowane) Rower mam już od jakiegoś czasu skompletowany. Ramę dostałem z powrotem przed świętami z wymienionym wahaczem. Myślałem że jak już tyle mam czekać to czekam na nową ramę Swoją drogą lepiej nie łamać ramy jamisa w sezonie bo naprawa/wymiana trochę trwa. Albo zapomniałem czegoś w rozpisce umieścić albo jedna w wag nieco przekłamuje. Na podwieszanej pokazało 11,07kg. Niby schwalbe NN są cięższe ale tylko ~200g na komplecie. Edytowane 23 Stycznia 2012 przez eloo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Specjal Napisano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 Generalnie fajna maszynka. Jedynie koła bym wymienił na coś lżejszego i bardziej oryginalnego, ale to już napisali przedmówcy. Amorek to świadomy wybór czy może trafiła się okazja? Bo jak dla mnie połączenie jasnoniebieskiego koloru z czarnym i białym trochę się gryzie. Jaki masz rozmiar i wersję mezcali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 Nie widzę w rozpisce kabli, co to za pancerze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eloo Napisano 24 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 pancerze to jagwire l3/ripcord sid blue. Amor to była okazja ale na żywo całkiem fajnie to wygląda tylko jeszcze chyba siodło na niebieskie wymienię. Mezcale 1.9 kevlar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinusz Napisano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2012 Ty raczej dość lekki jesteś, a mimo to pękł Ci wahacz? Nie nastraja to optymistycznie... Nie da się ukryć, że czarno-czerwony rebacz lepiej pasował do reszty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dolat Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 Rower wygląda bardzo fajnie, z wyjątkiem tego SIDa Może gdybyś dodał jeszcze jakiś bardziej widoczny niebieski akcent (oprócz pancerzy) to jakoś by to tak nie raziło. Ogółem bardzo fajna (i nie za ciężka) maszyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 Łamanie barwy roweru amortyzatorem wciąż w modzie Niebieskie siodło rozwiązałoby sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.