Skocz do zawartości

[który MTB lepszy] Cube LTD PRO vs Merida Carbon FLX 800-D ?

BARABUS

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na wstępnie pragnę się przywitać ze wszystkimi na forum.

Wygląda to tak, kupuję rower po dłuższym jego braku (poprzedni kiedyś tam mi skradziono) , mam zamiar trochę bardziej się w to wkręcić, może nie zawody, ale sporo jeździć, trochę teren, szosa las itd, czyli do wszystkiego

Mam straszny dylemat, który rower będzie lepszy ?

Cube LTD PRO ---->>> CUBE LTD Pro grey metal black

vs

Merida Carbon FLX 800-D ---->>> Rowery Merida - rowery, części, osprzęt, akcesoria rowerowe - producent i dystrybutor rowerów

Cube mogę kupić za 3500zł nowy 2011r, Meridę za 4200zł również nowy 2011r, teraz dylemat, czy warto dopłacać te 700zł do Meridy ? Czym one właściwie się różnią poza tym że jedne ma ramę z carbonu a drugi z alu ? całkowicie nie znam się na osprzęcie, który ma lepszy, czy Merida ma tylko lepszą ramę ?

zależy mi na opinii odnośnie tych dwóch modeli, inne nie wchodzą w grę

Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Napisano

Nie dopłacałbym do meridy, jeśli nie masz zamiaru kupować roweru konkretnie pod modernizacje. Osprzęt bardzo przeciętny biorąc pod uwagę cenę. W tym wypadku jie widzę innej opcji, niż Cube.

Pozdrawiam

Napisano

Jeśli inne modele nie wchodzą w grę (a szkoda bo można znaleźć coś lepszego) to bierz Cuba- trochę spokojniejsza geometria (co nie znaczy turystyczna), dużo lepszy amor, wystarczający osprzęt i 700 zł w kieszeni :teehee:

Napisano

Nie dopłacałbym do meridy, jeśli nie masz zamiaru kupować roweru konkretnie pod modernizacje. Osprzęt bardzo przeciętny biorąc pod uwagę cenę. W tym wypadku jie widzę innej opcji, niż Cube.

Pozdrawiam