MikeN Napisano 13 Listopada 2011 Napisano 13 Listopada 2011 Witam wszystkich serdecznie. W tym roku zacząłem jeździć konkretniej, a ponieważ nudzą mnie już bardzo asfalty pomyślałem o zmianie mojego trekinga na MTB. Zasadniczo chciałbym dać zarobić rodakom i upatrzyłem sobie Krossa A6 oraz Unibike'a Evolutiona, niestety żadnego z tych rowerów nie ma w okolicy w odpowiednim dla mnie rozmiarze. Podczas objazdu pobliskich sklepów zaproponowano mi za to takie sprzęty: SPECIALIZED HARDROCK COMP 2009: rama Specialized A1 Premium Aluminum, fully butted, formed TT, double ORE DT, externally relieved HT, reinforced disc mount, forged dropouts w/ replaceable 98954020 hanger Tłumik Widelec RockShox Dart 2.5 SL, 80mm, Alloy steer and lowers, TurnKey adj. reb. w/ LO and preload adj., 13-15": standard spring, all others: "stiff" coil spring Stery Specialized 1-1/8" threadless, loose ball Mostek Specialized 3D forged, 10 degree rise, 25.4mm clamp Kierownice Specialized alloy, 25mm rise, 640mm wide, 8 degree back sweep, 8 degree up sweep, 3.2mm thick Chwyty kierownicy Specialized Enduro, dual compound Kraton, no flange, 131mm Przedni hamulec Alloy linear pull w/ adj. housing, 1pc. pad Tylny hamulec Alloy linear pull w/ adj. housing, 1pc. pad Klamki hamulcowe Specialized linear pull Przednia przerzutka Shimano Deore, 34.9mm clamp, bottom swing, dual pull Tylna przerzutka Shimano Deore Manetki Shimano Deore SL- M530, 9-speed Kaseta Shimano HG-50, 9-speed, 11-34t Łańcuch KMC X9 w/ reuseable Missing Link Mechanizm korbowy Shimano FCM442, forged alloy arms, Octalink Spline w/ replaceable outer rings Wieńce 44A x 32S x 22S Suport Shimano BB-ES25, Octalink spline, 68mm x 113mm Pedały Alloy body and cage, 9/16" Obręcze Specialized HRXC 26, double wall, CNC sidewalls and eyelet, 32h Przednia piasta Specialized Hi Lo, forged alloy, double sealed, ground race, 32h Tylna piasta Shimano alloy, cassette hub, steel QR, 32h Szprychy 1.8mm (15g) stainless w/ brass nipples Przednia opona Specialized Fast Trak LK Sport, 26x2.0", 60TPI, wire bead Tylna opona Specialized Fast Trak LK Sport, 26x2.0", 60TPI, wire bead Dętki Specialized schraeder valve Siodło Specialized Indie XC, Body Geometry, 143mm width, front and rear bumpers Sztyca Specialized alloy two bolt, no offset, micro adjust, 30.9mm (sorry się mi źle nacisnęło) GT Avalanche 1.0 2010 Rama GT NEW Triple Triangle design 6061 aluminum with Hydro formed top and downtube, zero stack headtube. Disc compatible with removeable der. Hanger Widelec Rock Shox Tora 302 with 100 mm travel, mag lowers, lock out and rebound adjust Korba Shimano FCM-442, with octalink interface Przerzutka - przód Shimano Deore Przerzutka - tył XT Shadow Manetki Shimano Deore 9 speed separate Obręcze WTB SX-24 ATB black anodized Opony Kenda Nevegal, 26 x 2.1 Hamulec - przód Tektro Auriga comp, hydraulic, dual piston, cold forged Hamulec - tył Tektro Auriga comp, hydraulic, dual piston, cold forged Kierownica GT Mtn Riser, 15 mm rise, 6061 heat treated, 31.8 mm clamp Siodełko WTB Pure V, with stitched cover and protective corners Zanim otworzyłem paszczę do jakichkolwiek negocjacji, za obydwa te sprzęty zaproponowano mi cenę 2200 zł. Na koniec objazdu trafiłem do sklepiku, w którym stała Orbea Replay 2011: Rama – trójkąt główny: aluminium 6061 T4, hydroformowane Rama – tył: aluminium 6061 T4, hydroformowane Zawieszenie: n.d. Tłumik: n.d. Widelec: SR Suntour XCM HLO Stery: ahead Wspornik kierownicy: Orbea OC-I Kierownica: Orbea OC-I, gięta Wspornik siodła: Orbea OC-I Siodło: Selle Royal Match ST Piasty: Orbea Obręcze: Orbea Hypno Opony: Kenda 26x1,95 Dźwignie przerzutek: Shimano Alivio M430 Rapidfire Plus Przerzutka przód: Shimano Alivio M430 Przerzutka tył: Shimano Alivio M430 Dźwignie hamulców: Orbea Hamulce: Orbea, V-Brake Korby: Shimano M430, 44-32-22 z. Środek suportu: Shimano ES25 Octalink Pedały: Orbea, stalowa klatka Kaseta: SRAM PG-950, 11-32 z., 9 b. Łańcuch: Shimano HG53 Tu na dzień dobry sprzedawca zaproponował zjechanie z ceną z 2000 do 1600 zł. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że osprzęt i amor są niższej klasy, ale cena... Sześć stów przydałoby się na ciuchy rowerowe, których mam ciągły deficyt. Co sądzicie o tych rowerach? Który wybrać? Jeździcie na którymś z nich?
opium24 Napisano 19 Listopada 2011 Napisano 19 Listopada 2011 Widziales rower na zywo? Jesli zalezy ci na dobrej ramie ( spec ma dozywotnia gwarancje na ten element) i planujesz wszystko pozostale wymienic to kup speca. My takze okladalismy te modele i nam zupelnie nie przypadly do gustu totalnie zwykly rower z dobra rama. Poza tym napisalem juz w drugim twoim poscie co mysle i powtarzac raczej nie musze bo zadecydujesz sam :-) popatrz filmiki o wszystkich interesujacych cie rowerach na yt bedzie ich sporo
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.