Skocz do zawartości

[Narty biegowe]Co kupić za max. 800zł?

Gekon

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Umie ktoś doradzić narty na niziny wlkp? Nie mam żadnego doświadczenia z nartami.

Mam 199 cm wzrostu, 85 kg, but 45, budżet 600-800 zł na zestaw narty, wiązania, buty, kijki

Używać będę, jeśli będzie śnieg dużo i często: pola, lasy, zamarznięte jeziora itp.

Napisano

Rozumiem ze będziesz jeździł klasykiem. Jeśli tak to musisz wybrać czy chcesz narty z łuską czy gładkie ale w tedy potrzebny jest jeszcze smar...

Napisano

Wszystko co potrzeba znajdziesz w ogólnodostępnych poradnikach.

Prawdopodobnie będziesz potrzebował nart minimum 210 cm. Kijki w klasyku mają sięgać do wysokości ramion (od tamtej zimy nie jeździłem - dobrze pamiętam ? ;) ).

Twardość narty można przetestować osobiście - jak staniesz pełnym ciężarem ciała nartą na kartce papieru, to wyjmując tą kartkę spod narty powinna wyjść z lekkim oporem.

Buty i wiązania na nartach muszą działać w tym samym systemie i to by było na tyle, jeśli o czyste podstawy chodzi.

Napisano

Na dobrą sprawę w pierwszym sezonie równie dobrze można pomykać sobie na nartach za 50 i w butach za 100 złotych :) I tak się uczysz i tak, a jak nie złapiesz bakcyla to mniejsza strata.

Napisano

Umie ktoś doradzić narty na niziny wlkp? Nie mam żadnego doświadczenia z nartami.

Mam 199 cm wzrostu, 85 kg, but 45, budżet 600-800 zł na zestaw narty, wiązania, buty, kijki

Używać będę, jeśli będzie śnieg dużo i często: pola, lasy, zamarznięte jeziora itp.

Narty sporten favorit z wiązaniami 585pln buty hartjes 350 kije 89 wszystko nówka. jak chcesz znać szczegóły to napisz.

Pozdro.

• 3 tygodnie później...
Napisano