GIZMO Napisano 11 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2006 Niechcialbym wydawac zaduzo na obrecz (bo obecnie niemam funduszy:))a potrzebuje zlozyc kolo tylne najlepiej na jakiejs z tych dwoch obreczy Mavic xm317 lub xm117 Ktora lepsza do spokojniejszej jazdy lekkiego Xc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ralf Napisano 11 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2006 a do spokojnej jazdy xm117 wystarczy, klega ma w rowerze z przodu i z tyłu, katuje wszedzie w górach, na hopkach czasami i sa prosciutkie, powinny byc dobre i sa tansze od xm317 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teru Napisano 11 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2006 Rowniez mam xm117 wygladaja na solidne Niestety nie jezdzilem na nich (jeszcze). Skoro to ma byc do spokojnej jazdy xc bez zadnych dropow to smialo moge ci je polecic :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żbik Napisano 11 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2006 Rozumiem, że w grę wchodzą tylko te 2 obręczę Mavic'a? Bo jeśli nie to przyjrzyj się obręczom Alex Rims'a. Polecam szczególnie model XT16 lub obecne nowsze odpowiedniki tego modelu. Są bardzo lekkie i zadziwiająco wytrzymałe w stosunku do swojej masy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bikemaniak Napisano 12 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2006 Ja terz bym był bardziej za alexami niewiem nie umiem uzasadnić ale wydaje mi się że są lżejsze i wytrzymalsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marc1n Napisano 12 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2006 XM317, to X-221 ze zmienionymi naklejkami, a ze ja X-221 ma, to i bardzo polecam - wytrzymała i lekka obręcz. Nie znam Real Weight, ale Mavic mało co oszukuje, za to Alex owszem.....XT16 na wadze - 47x gram było, czyli ciut więcej niż w katalogu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skrzynia Napisano 12 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2006 XM317, to X-221 ze zmienionymi naklejkami, a ze ja X-221 ma, to i bardzo polecam - wytrzymała i lekka obręcz. Nie znam Real Weight 434g na Light-bike, ale wszystko zalezy od egzemlparza - z tego co widzę po X-517 różnice potrafią sięgać 30g. Też bym tą brał - w miarę lekka i sprawdzona, z pozostałymi nie miałem styczności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marc1n Napisano 12 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2006 Czyli trzeba w sklepie poprosić o zważenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweł żurek Napisano 12 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2006 Jeżdżę na 317, warze 90kg. Przejechałem na nich 600km enduro po Beskidach i sprawują się dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szakq Napisano 13 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2006 ja mam z przodu juz druga x221 waze ponad 85kg,pierwsza przetarla sie po okolo 10000km i nigdy nie byla centrowana druga ma na raize jakies 2000km przebiegu i nawet szprych dociagac nie musialem-dalej jest prosciutka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Juhas Napisano 18 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2006 Ostatnio kupilem 2 obrecze XM317 i wagowo wygladaly tak: 457g oraz 459g, co niestety ma sie nijak do katalogowych 440g Chyba ze w katalogu podana jest masa srebrnych, a czarne z powodu anodowania waza wiecej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szakq Napisano 26 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2006 nie sadze-anodowane czesci nie waza az tyle iwecej o ile wogole wiecej waza-co innego malowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.